اولین مرکز غربالگری در شهرستان‌ها برای فوتبالیست‌های لیگ دو و پایین‌تر در اهواز راه‌اندازی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلتفرم مگابانک ملت با قابلیت ها و امکانات ویژه با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و هیات عامل این بانک به صورت رسمی رونمایی شد.
پلتفرم مگابانک ملت با قابلیت ها و امکانات ویژه با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و هیات عامل این بانک به صورت رسمی رونمایی شد.
در کشور هند شرکت ولوو باس مدعی شده است که با تولید سری اتوبوس‌های ولوو در این کشور سرمایه گذاری عظیمی انجام می‌دهد و کشور هند به عنوان بزرگترین مرکز تولید در آسیا یاد کرد.
سردار سلیمانی گفت: هر یک از پایگاه‌های بسیج که بتواند طرح محله اسلامی را اجرا کند به پایگاه ویژه ارتقا می‌یابد که این ارتقا مزایایی را در تخصیص امکانات برای پایگاه در پی‌ خواهد داشت.
جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، برنامه های ویژه ای برای تجهیز ویلای فوق لاکچری و گرانقمیت خود دارد.
به احتمال زیاد، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس به لطف تراشه A ۱۷ که در انحصار آن‌ها باقی خواهد ماند، عملکرد بهتری ارائه می‌کنند.
۲۷ سال پیش کارخانه بنز، خودرو اف۲۰۰ را طوری طراحی کرده بود که در آن به جای آینه جانبی، دوربین‌های جانبی مورد استفاده قرار می‌گرفت.
باشگاه عربستانی به جز دستمزد سالانه دویست میلیون یورویی، امکانات ویژه دیگری نیز برای کشاندن رونالدو به ریاض فراهم کرده است.
نماینده مردم طوالش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه پاسخگو نیست، تصریح کرد: مسئولان سازمان برنامه و بودجه باید عدالت، انصاف و توازن را در توزیع امکانات و اعتبارات به ویژه در بحث محرومیت زدایی رعایت کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور گفت: در طی سال پیوسته گروه‌های مختلف افراد دارای معلولیت‌های جسمی - حرکتی، ذهنی، بینایی و شنوایی از امکانات مجتمع بابلسر استفاده می‌کنند.
امکانات ویژه ورزشگاه‌های قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به این زودی از یاد‌ها نخواهد رفت
امکانات ویژه ورزشگاه‌های قطر در جام جهانی 2022 قطر به این زودی از یادها نخواهد رفت.
شهردار منطقه ۱۳ تهران با اشاره به احداث بوستان بزرگ ۱۱ هکتاری در منطقه ۱۳، از اختصاص امکانات و ملزومات ویژه معلولان در این بوستان خبر داد.
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده ما به ویژه آمریکا به کمتر از اختلافات قومی، جنگ داخلی و نابودی امکانات دفاعی و نظامی ما راضی نیستند، تاکید کرد: باید طوری با وحدت عمل کنیم که دشمن به اهداف شوم خود نرسد.
دختر المپیکی رویینگ ایران گفت: برنامه‌ای که برای کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی دارم، حمایت ویژه از ورزشکاران نخبه است چون اگر خودم حمایت می شدم، الان باید در قهرمانی جهان مدال می گرفتم.
مناقصه طرح احداث کانال‌های پیرامونی و میانی کنترل سیلاب منطقه ویژه اقتصادی لامرد به منظور حفاظت تأسیسات و امکانات زیربنایی سایت صنایع انرژی‌بر و سرمایه‌گذاران در برابر سیلاب‌ برگزار می شود.
گزارش اختصاصی خبرنگار اعزامی خبرگزاری مهر از مرکز رسانه ای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از امکانات ویژه فیفا برای خبرنگاران و عکاسان جام جهانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
استادیوم دیدار افتتاحیه جام جهانی دارای امکانات ویژه ای است و ایده ساخت آن از خانه‌های بیابان‌گردهای عرب الهام گرفته شده است.
اپلیکیشن «ایران من» در خدمت زائران اربعین حسینی قرار دارد تا خدمات رایگانی از جمله اعلام موقعیت در کشور عراق، دریافت QR کد ویژه زائران و خودروها و ... را در اختیار آنها قرار ‌دهد.
اپلیکیشن «ایران من» در خدمت زائران اربعین حسینی قرار دارد تا خدمات رایگانی از جمله اعلام موقعیت در کشور عراق، دریافت QR کد ویژه زائران و خودروها، دسترسی به سامانه جامع زیارت ائمه معصومین و… را در اختیار عاشقان امام حسین (ع) قرار ‌دهد.
میراحمدی در ارتباط تصویری با شبکه خبر با بیان اینکه استمرار وضعیت فعلی قطعاً مخاطرات جدی برای امنیت سلامت زائران را در پی دارد، افزود: همه اعضای شرکت کننده در جلسه روی این موضوع اتفاق نظر داشتند و بسیار نگران بودند؛ اساس نگرانی هم، نبود آمادگی و زمینه‌ها و بستر‌های طرف عراقی در سرعت عمل پذیرش زائران، سرعت عمل در نقل و انتقالات و ناکافی بودن امکانات در آن سوی مرز، کثرت جمعیت و هوای گرم است.
سوپر اپلیکیشن روبیکا در ایام اربعین حسینی، تماس صوتی، پیام متنی، پیام صوتی و ارسال موقعیت مکانی را با اینترنت رایگان ارائه می‌دهد.
سوپراپلیکیشن روبیکا امکانات ویژه خود نظیر برقراری تماس صوتی، ارسال پیام متنی و صوتی و اشتراک گذاری موقعیت مکانی رایگان را برای زائران اربعین معرفی کرد.
رییس جمعیت هلال احمر صبح امروز برای بررسی وضعیت مناطق بی‌آب همدان و امکان آبرسانی به مناطق بحران زده از طریق امکانات هلال احمر با بالگرد به شهر سفر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ