برای دو متهم پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی، پیش‌تر به اتهام سرقت، در یکی از استان‌ها پرونده تشکیل شده بود و آنها سابقه‌دار بودند؛ لذا دادستان انتظامی قضات باید این موضوع را بررسی دقیق کند که آیا در رسیدگی به آن پرونده، کوتاهی‌ و قصوری از ناحیه مرجع رسیدگی کننده صورت گرفته است؟ و اینکه آیا این دو متهم پرونده فعلی در پرونده سابق از ارفاقات قانونی بهره‌مند شده‌اند یا خیر؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست امروز دوشنبه با حمایت نظامیان این رژیم به مسجدالاقصی و مناسک تحریک‌آمیز تلمودی را به جا آوردند.
منابع فلسطینی صبح امروز یکشنبه از تعرض ده‌ها شهرک نشین صهیونیست به مسجدالاقصی خبر دادند.
شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز چهارشنبه با حمایت نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.
در پی شکایت دو دختر ۱۷ ساله از سه پسر ۱۷ تا ۲۰ ساله آن‌ها مدعی شدند که این پسر‌ها به آن‌ها تجاوز کرده و از آزارشان فیلم گرفته و منتشر کرده‌اند.
ارتش رژیم صهیونیستی در تعرضی جدید ۳ متر از خط موسوم به عقب‌نشینی در مرز میان لبنان و اراضی اشغالی جلوتر آمد و چندین بلوک بتنی را در نزدیکی منطقه بعثائیل در تپه‌های کفرشوبا نصب کرد.
وزیر تندرو کابینه رژیم صهیونیستی به همراه ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست، تحت حمایت شدید پلیس این رژیم به مسجدالاقصی تعرض کردند.
سخنگوی فراجا ضمن خط و نشان کشیدن برای اراذل و اوباش گفت: تعرض به مردم در هر محیطی برای پلیس قابل تحمل نیست.
یکی از قربانیان این راننده پلید به کارآگاهان گفت که از شهریار به محدوده ملارد سوار خودرو شدم، چند دقیقه بعد راننده از جیبش چاقو درآورد و در خیابان خلوت به من تعرض کرد و با سرقت گوشی و کیف پولم مرا با تهدید از اینکه اگر بروم شکایت کنم مرا خواهد کشت، رهایم کرد.
در سایه تشدید تنش جاری در بیت المقدس، کابینه نتانیاهو دستور افزایش شمار نظامیان صهیونیست و حمایت آن‌ها از تداوم تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی را صادر کرد.
زن جوانی با حضور در ایستگاه پلیس از بازیکن پاری‌سن‌ژرمن به اتهام تجاوز جنسی شکایت کرد.
دنی آلوز، مدافع برزیلی سابق بارسلونا، امروز به اتهام تعرض به یک زن در بارسلونا توسط پلیس این شهر دستگیر شد.
نقش شهرداری تهران در دمیدن به آتش این رفتار‌ها را نباید نادیده گرفت. جایی که این مجموعه بعد از تعرض اول به سفارت بریتانیا اطراف این ساختمان بیلبورد زد که «ننگ با رنگ پاک نمی‌شود.» شهرداری تهران بر اساس کدام بخش از وظایف خود و یا کدام تحلیل و تفسیر سیاسی وارد این معرکه شد و بر آتش این دست اقدامات دمید؟ چرا شهرداری به یک اقدام غیرقانونی مشروعیت داد؟ چرا کسی در این رابطه توضیح واضحی نداده؟
سرهنگ جهانبخش صیادی اظهار داشت: در پی انتشار کلیپی از تعرض چند دختر بدحجاب به احدی از بانوان آمر به معروف در خیابان ساحلی بوشهر، پیگیری موضوع با هماهنگی قضائی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
پلیس اسپانیا تحقیقاتش درباره اتهام تعرض جنسی به یک زن از سوی دنی آلوس، مدافع برزیلی، را آغاز کرده است.
پلیس و آژانس مبارزه با بیماری‌ها و پیشگیری اعلام کردند مقام اماراتی که به همراه وزیر بهداشت امارات در کنفرانس جهانی امنیت بهداشت در سئول در ۳۰ سپتامبر (چهارشنبه ۹ آذر) حضور داشت، یک کارمند زن کره جنوبی را مورد تعرض قرار داده است.
سردار قنبری گفت: با همکاری خوبی که معتمدان، ریش‌سفیدان، سران طوایف و مولوی‌ها و سعه صدری که همکاران ما داشتند هیچ مکانی در استان آسیب ندید و هیچ قسمتی مورد تعرض خشمگینانه قرار نگرفت.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری عاملان تعرض به کانکس پلیس راهور لوشان در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کودک ربایی به خاطر سرقت طلا/ اشتباه شیطانی!/ راز قتل قدیمی در پرونده سارق تیزرو لو رفت/ دزد سابقه دار با ۴۵ فقره سرقت به چنگ پلیس افتاد/ نقشه شیطانی نگهبان پارک برای تعرض به زنان/ ماجرای دزدی با ۶۰ سابقه کیفری!/ محاکمه زن کارتن‌خواب به اتهام قتل پسر ۴ ساله
مهرماه امسال زن جوانی به اداره پلیس رفت و گفت: در کنار پارکی در منطقه مینی‌سیتی بودم که ناگهان مرد جوانی به سراغم آمد و از من ساعت پرسید، همین که سرم را پایین گرفتم تا ساعت را به او بگویم ناگهان چاقویی روی گلویم قرار داد و مرا به زور به داخل اتاقک نگهبانی کشاند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: مایه تاسف است که در قلب اروپا چنین تعرضی به یک خانم و سفیر دارای مصونیت دیپلماتیک انجام می‌شود و پلیس نیز به موقع در محل حضور پیدا نمی‌کند.
نمایشگاه کشفیات چهارمین مرحله از طرح کاشف توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی پایتخت در مقر پلیس آگاهی تهران آگاهی شاپور برگزار شد. در این طرح یک زن کودک ربا، سارقان خفه کننده زنان و باند سه نفره ای که با تهدید چاقو و زخمی کردن مردان، زنان دو خانواده را ربوده و مورد تعرض قرار داده بودند دستگیر شدند.
سیدمهدی حجتی، حقوقدان با اشاره به اینکه استفاده از ابزار‌هایی مانند گشت ارشاد زمانی می‌تواند موجه باشد که توأم با ایجاد احساس امنیت در شهروندان و همراهی آنان با پلیس باشد، افزود: وقتی که تأسیسی مانند گشت ارشاد کارایی خویش را بر خلاف اهداف اصلی و اولیه‌ای که از ایجاد آن دنبال می‌شد از دست داده است و مردم از حضور گشت‌های ارشاد در کوچه و خیابان دچار احساس ناامنی برای خویش و فرزندانشان می‌شوند، اصرار بر تداوم آن غیرمنطقی و نتیجتاً منجر به رویارویی پلیس با مردم و بیشتر شدن شکاف بین ملت و حکومت می‌شود و با مؤلفه‌های حکمرانی مطلوب در تعارض قرار می‌گیرد که باید از این اقدامات پرهیز کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اغتشاشگران در روز‌های اخیر با تعرض به اموال عمومی و بیت‌المال، حمله به پلیس و نیرو‌هایی که برای تأمین امنیت و جان مردم به صحنه آمده بودند، هر گونه جنایتی را انجام دادند.
جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری ۲۲ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحد‌های صنفی در شهر رشت خبر داد و گفت: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ