مدیر مرکز راهبری شبکه گاز کشور: وزارت نفت تمامی امکانات خود را برای تامین گاز کشور پای کار آروده است. شب گذشته شب سختی برای شبکه شمال شرق کشور بود. اگر نحوه مصرف به صورت فعلی ادامه دار باشد دچار چالش تامین سوخت برای خراسان شمالی، جنوبی، رضوی و مازندران خواهیم شد. دو استان پرمصرف ما یعنی مازندران و خراسان رضوی در منطقه سرما قرار گرفتند که کار مارا با چالش روبه رو می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان با مشاهده صد‌ها ماهی در این محیط شگفت زده شده اند. به گفته آن‌ها کشف جدید درک کنونی ما از میزان تحمل کمبود اکسیژن را به چالش کشیده است.
بازنشر حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس در ویژه برنامه نوروزی حامد آهنگی و سوالات چالشی آن در فضای مجازی سوژه شد.
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه پیشین ایران در سخنرانی در خانه اندیشمندان علوم انسانی گفت: ما خیال می‌کنیم که روسیه رفیق استراتژیک ماست، اما این استراتژیک با استراتژیکی که ما فکر می‌کنیم فرق می‌کند! شما اگر دنبال اتحاد دائمی باشید اشتباه کردید و در چاله می‌افتید. ضد آمریکایی بودن خوب است، ولی نه اینکه تبدیل شود به هدف اول منافع ملی ما. چین به روسیه اسلحه نمی‌دهد، چون اتحادی وجود ندارد. این ما هستیم که می دویم زیر سنگ تا سنگ بخورد به سرمان! چین چنین کاری نمی‌کند چون تصور صحیح دارد، ادراک درست دارد. اصلا بد و خوب نداریم در دنیا. من اصلا ضد روس نیستم، ۲۸ سفر به روسیه داشتم در زمان وزارتم. معتقدم ضد روس بودن برای ایران خطرناک است، همان طور که ضد آمریکا بودن برای ایران خطرناک است. منبع: جماران
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس که حمایت‌های او از خودروسازان داخلی همواره چالش برانگیز بوده، برای حضور در کافه خبر خبرآنلاین، با این خودرو حاضر شد.
یک روحانی در اتفاقی جالب با تعدادی از نوجوانان که شاگردش بودند، چالشی که در پلتفرم فیلتر شده، وایرال است را اجرا کرد.
فیلم «چالش» با موضوع اعزام یک جراح به ایستگاه فضایی برای جراحی فضانورد آسیب‌دیده روز پنجشنبه ۳۱ فروردین‌ماه در سینما‌های روسیه به نمایش درآمد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، روسیه در اکتبر ۲۰۲۱، یک بازیگر و یک کارگردان را برای ۱۲ روز به ایستگاه فضایی اعزام کرد تا برداشت صحنه‌هایی از نخستین فیلم فیلمبرداری شده در فضا انجام شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم روسی، پروژه هالیوودی «ماموریت غیرممکن» با حضور تام کروز و مشارکت ناسا و اسپیس اکس را شکست داده‌اند. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در نمایش خصوصی این فیلم در اوایل ماه جاری از آن تمجید کرده بود.
هُل دادن داورِ زن توسط بازیکن اوکراینی؛ این اتفاق در دقایق پایانی بازی رخ داد که سوفیا ریسون، داور زن مسابقه از اعلام ضربه پنالتی به سود پولیسه پس از افتادن یک بازیکن این تیم در محوطه جریمه حریف خودداری کرد. بازیکنان پولیسه سعی کردند تصمیم داور را به چالش بکشند که «چرواک» در میان ازدحام بازیکنان به شدت داور را از پشت هُل داد. باشگاه فوتبال ژیتومیر پولسیه قرارداد وادیم چرواک (مدافع) که در بازی لیگ دسته دوم اوکراین برابر متالورگ یک داور زن را هل داد، فسخ کرد.
آرنولد شوارتزنگر، بازیگر هالیوود و فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا، پس از آنکه یک چاله در محله‌ای که او زندگی می‌کند باعث شکایت همسایه‌ها شد با تیم خود دست به کار شد. او و دوستانش اقدام به پر کردن این چاله کردند. او با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود نوشت: «امروز پس از اینکه این چاله بزرگ باعث خراب شدن دوچرخه‌ها و خودرو‌های عبوری شد، با تیم خود بیرون رفتم تا آن را تعمیر کنیم. من همیشه می‌گویم، بیایید شکایت نکنیم، بیایید کاری کنیم.»
کنایه‌های خنده‌دار عروسک بچه با فرهاد آییش و ایرج طهماسب را مشاهده می‌کنید.
بستن کراوات گاهی اوقات چالش برانگیز می‌شود. باید حواستان جمع باشد و تمام مراحل را به درستی انجام دهید وگرنه همه چیز خراب خواهد شد. در ادامه می‌توانید روش بستن گره‌های مختلف کراوات را گام به گام بیاموزید.
چالش رکاب زدن دوچرخه‌های ثابت اسپینینگ در ولز با پیروزی کاترین بر ویلیام به پایان رسید.
بیل برنز با بیان اینکه ما شواهدی نداریم که ایران تصمیمی برای از سرگیری برنامه ساخت سلاح هسته‌ای دارد، اما در عین حال ادعا کرد سایر ابعاد این چالش، در حال پیشرفت است.
رژه نظامی عظیمی در ۸ فوریه ۲۰۲۳ در پیونگ یانگ پایتخت کره شمالی برگزار شد و رکورد تعداد موشک‌های بالستیک هسته‌ای و قاره پیما را در یک چالش بالقوه برای سیستم‌های دفاعی ایالات متحده به نمایش گذاشت. کیم جونگ اون رهبر کره شمالی متعهد شده که رزمایش‌های نظامی این کشور را گسترش دهد و آمادگی را تقویت کند. اکنون کارشناسان می‌گویند که این نمایش نه تنها به عنوان یک هشدار به آمریکا بود، بلکه تلاشی برای اطمینان بخشیدن به مردم کره شمالی از آینده این کشور بود.
کره شمالی در یک رژه نظامی عظیم در پیونگ یانگ، بزرگ‌ترین موشک‌های بالستیک قاره پیما (ICBMs) را به نمایش گذاشته که به گفته تحلیلگران می‌تواند سیستم دفاعی آمریکا را به چالش بکشد. حضور دختر کم سن و سال کیم جونگ اون نیز در این رویداد خبرساز شده است.
مسابقات چک زنی که به تازگی به یک چالش بزرگ تبدیل شده صحنه‌های دلخراشی را در خود رقم می‌زند.
رهبر چچن هنگام انجام شنا سوئدی فرم بسیار بدی داشت و این تردید وجود دارد که حتی یک حرکت را به درستی انجام داده باشد.
جلسه پرسش و پاسخ با حضور دکتر علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با دانشجویان و اساتید دانشگاه بوعلی سینای همدان در سالن چمران این دانشگاه برگزار شد.
دروازه‌بانی با استفاده از یک ربات چهارپا کار چالش برانگیزی است، زیرا نیازمند ترکیب حرکات دینامیکی زیاد با دریافت دقیق و سریع توپ است. ربات باید در برابر توپ به سرعت در زمانی کوتاه‌تر از یک ثانیه واکنش نشان دهد.
AFC: ژاپن بار دیگر شانس صعود به قله فوتسال آسیا را به چالش کشید!
جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، زمانی که مدال برنز را به بازیکنان تیم ملی برزیل در جام جهانی فوتبال زنان زیر ۲۰ سال اهدا کرد، با موقعیتی خنده دار مواجه شد. برخی از آنها پس از دریافت مدال دست خود را دراز کردند تا سر طاس اینفانتینو را لمس کنند، چالشی که خنده رئیس فیفا را به دنبال داشت.
حسین زاده از دو هفته پیش در بلژیک بود و در تمرینات شارلروا حضور داشت. باشگاه شارلروا فیلمی امروز منتشر کرد که ستاره سابق استقلال با علی قلی زاده هافبک ملی پوش کشورمان در تمرینات چالشی را انجام می‌دهند.
چالش از روی نقطه کرنر گل زدن توسط جهانبخش و ستاره مکزیکی به سوژه اصلی فضای مجازی باشگاه فاینورد بدل شد.
مهدی اقراریان رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: اگر هر چیزی را رها کنیم و رسیدگی نکنیم چالش نخواهیم داشت. آقا چشممان را بر واقعیت‌های جامعه بسته ایم، شهر ول و رها است. این وضعیت چهارراه‌ها از نظر تکدی گری و بساط گستران است. این شهر که پایتخت و ام القرای جهان اسلام است مدیریت‌های بسیاری بر خود دیده است و شرایط سختی را به واسطه مدیریت رها شده دوره قبلی پشت سر گذاشته است، که این واقعا جای تاسف دارد.
فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال و کنونی اتحاد کلباء در چالش پنالتی مغلوب دروازه بان اماراتی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ