اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایفئوما اونومونو، مهاجم نیجریه، می‌گوید آن‌ها با امکاناتی که غیرقابل قبول است برای جام جهانی 2023 آماده شدند.
مدافع ملی پوش تراکتور گفت: پس از سال‌ها به ایران بازگشته‌ام و می‌خواهم روند خوبم را ادامه دهم.
به احتمال زیاد، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس به لطف تراشه A ۱۷ که در انحصار آن‌ها باقی خواهد ماند، عملکرد بهتری ارائه می‌کنند.
معاون اول رئیس‌جمهور از استاندار اردبیل خواست تا با هماهنگی دستگاه های اجرایی، خدماتی و امدادی و بسیج امکانات موجود تمام تلاش خود را برای کمک به آسیب دیدگان به کار ببندد.
اولین مرکز غربالگری در شهرستان‌ها برای فوتبالیست‌های لیگ دو و پایین‌تر در اهواز راه‌اندازی شد.
مسئولان سازمان لیگ از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برای برگزاری جشن قهرمانی احتمالی پرسپولیس بازدید کردند.
پیشکسوت فوتبال می‌گوید امیر قلعه‌نویی بیش از هر چیز به حمایت ‌و زمان نیاز دارد.
گذشته از این آزادسازی پنج شهر مهم از جمله شهر ۷۰ هزار نفری حلبچه و در اختیار گرفتن امکانات مهم این شهر و غنایم بسیار زیاد از اهمیت خاصی برخوردار بود، به طور مثال ما توانستیم یک لشکر از دشمن را که قبل از عملیات به این منطقه آورده شده بود، به طور کامل محاصره کنیم و غنایمش را که شامل ۱۰۰ دستگاه تانک، ۱۰۰ قبضه توپ و تعداد زیادی خودرو بود بدست بیاوریم.
گذشته از این آزادسازی پنج شهر مهم از جمله شهر ۷۰ هزار نفری حلبچه و در اختیار گرفتن امکانات مهم این شهر و غنایم بسیار زیاد از اهمیت خاصی برخوردار بود، به طور مثال ما توانستیم یک لشکر از دشمن را که قبل از عملیات به این منطقه آورده شده بود، به طور کامل محاصره کنیم و غنایمش را که شامل ۱۰۰ دستگاه تانک، ۱۰۰ قبضه توپ و تعداد زیادی خودرو بود بدست بیاوریم.
به گزارش IACAD تکمیل پرینت سه بعدی سازه ساختمان حدودا چهار ماه طول خواهد کشید و ۱۲ ماه زمان نیاز است تا این مسجد با امکانات رفاهی مناسب تجهیز شود. سه کارگر بر روی پرینتر رباتیک سه بعدی کار خواهند کرد. این دستگاه در هر ساعت دو متر مربع از این ساختمان را چاپ خواهد کرد.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد تیم نساجی منعی برای میزبانی در قائمشهر بدون تماشاگر ندارد.
گوشی جدید موتورولا مجهز به نرخ بروزرسانی (refresh rate) ۱۶۵ هرتزی و شارژ سریع (fast charging) ۱۲۵ واتی است. با قیمتی حدود ۴۹۰ دلار این دستگاه به طرز باور نکردنی ارزان است.
بر اساس بیانیه دادستان فدرال، پلیس بلژیک در جریان بازرسی‌های بامداد جمعه از ۱۶ ملک در بروکسل، مبلغ ۶۰۰ هزار یورو پول نقد به همراه چند دستگاه رایانه و تلفن همراه کشف و ضبط کرده که گمان می‌رود از این امکانات برای به نتیجه رسیدن تلاش‌ها و «خرید نفوذ» استفاده می‌شده است.
محل استقرار تیم ملی انگلیس در قطر یکی از ویژه‌ترین مکان‌های اقامتی در میان 32 تیم حاضر در رقابت‌های جام جهانی به شمار می‌رود.
در دیدار وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران با وزیر حمل و نقل کشور قطر فراهم‌سازی حداکثر امکانات رفاهی برای تماشاگران ایرانی در بازی‌های جام جهانی مورد بررسی قرار گرفت.
سخنگوی دولت با اشاره به وقوع زلزله در شهرستان خوی، گفت: امکانات وزارت کشور، وزارت بهداشت، هلال احمر و نیروهای مردمی، انتظامی و نظامی برای کمک بسیج شده است.
کارلوس کی روش بعد از 48 ساعت از بین 24 بازیکن داخلی نفرات منتخب را برای همراهی تیم ملی در دو بازی دوستانه با اروگوئه و سنگال انتخاب کرده است.
اپلیکیشن «ایران من» در خدمت زائران اربعین حسینی قرار دارد تا خدمات رایگانی از جمله اعلام موقعیت در کشور عراق، دریافت QR کد ویژه زائران و خودروها و ... را در اختیار آنها قرار ‌دهد.
اپلیکیشن «ایران من» در خدمت زائران اربعین حسینی قرار دارد تا خدمات رایگانی از جمله اعلام موقعیت در کشور عراق، دریافت QR کد ویژه زائران و خودروها، دسترسی به سامانه جامع زیارت ائمه معصومین و… را در اختیار عاشقان امام حسین (ع) قرار ‌دهد.
مهران- فرمانده کل سپاه در بازدید از پایانه مرزی مهران با تأکید بر بسیج تمامی امکانات برای کمک‌رسانی به مردم در مرزها، گفت: ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس نقل‌وانتقال را در داخل کشور انجام می‌دهند.
سوپر اپلیکیشن روبیکا در ایام اربعین حسینی، تماس صوتی، پیام متنی، پیام صوتی و ارسال موقعیت مکانی را با اینترنت رایگان ارائه می‌دهد.
وی با بیان اینکه مردم عزیز هم پیش از روز اربعین و هم بعد از آن می توانند به این سفر مشرف شوند، ادامه داد: در تمام مرزها از جمله مرز خسروی امکانات خوبی فراهم شده لذا از مردم می خواهیم که از این امکانات استفاده و به تناسب جغرافیای کشور از گذرگاه ها عبور کنند.
دستگاه پلیسی و امنیتی در تمام کشور‌ها به این ضعف خود معترف است که با وجود تجهیز به جدیدترین امکانات شناسایی و کشف، با وجود در اختیار داشتن بهترین خبرچین‌ها و نیرو‌های نفوذی و افسران رابط اطلاعاتی، با وجود همه تلاش‌ها برای ردزنی تولید و توزیع و ترانزیت مواد، حداکثر موفقیت در مبارزه با قاچاق، از ۳۰ درصد بیشتر نیست و شبکه قاچاق همیشه ۷۰ درصد جلوتر از دستگاه مقابله می‌دود.
رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان قم گفت: اصلی‌ترین مشکل هیات نبود استخر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ