جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، در بازدید میدانی و صحبت با کسبه و بازاریان، گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد که به کسب و کار مردم خلل وارد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب خاطر نشان کردند: نشان دادید که دریای آزاد متعلق به همه است، و اینکه میگویند ما اجازه نمیدهیم فلان کشتی‌ها از فلان تنگه‌ها عبور کنند غلط زیادی است؛ چرا؟ چون مال همه است، و همه باید بتوانند بروند و بیایند.
رییس فدراسیون شنا می گوید اعلام انصراف 8 بازیکن از تیم ملی تاثیری روی تصمیم فدراسیون در خصوص کادرفنی نخواهد داشت.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ارتباط با اقدام نسنجیده و مغایر با اصول بین الملل نیروهای طالبان در مرز ایران توضیحاتی ارائه کرد.
اتهام ۱۱ نفر از متهمان این پرونده، تیراندازی منتهی به قتل و جرح است و برای ۱۵ نفر باقیمانده به اتهام سوء استفاده از موقعیت شغلی، تیراندازی بر خلاف مقررات، لغو دستور و ترک فعل‌هایی که اتفاق افتاد کیفرخواست صادر شده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که این اتحادیه با اقدامات احتمالی روسیه در دوران ریاست دوره ای بر شورای امنیت سازمان ملل متحد، مقابله خواهد کرد.
رئیس جمهور آمریکا براین باور است که برغم بحران بانکی در این کشور، سرمایه های مردم در امنیت قرار دارند.
هیات ملی پلیس فنلاند گفت که این کشور اجازه هتک حرمت قرآن را نخواهد داد و نقض آرامش مذهبی یک جرم قابل مجازات است.
رئیس جمهور در تماس تلفنی با رئیس جمهور آذربایجان گفت: دولت‌های ایران و آذربایجان، اجازه نمی‌دهند روابط فیمابین تحت تاثیر القائات بدخواهان دو ملت قرار گیرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد: هرگز اجازه اجرای طرح های رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی و قدس اشغالی را نمی دهیم.
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: از سازمان لیگ و کمیته داوران همواره خواسته ام که به رشد شخصیتی والیبال کمک کنند و اجازه ندهند رفتار غلط یک بازیکن یا مربی برایش عادت شود.
اسماعیل رضوان از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت دو عضو گردان جنین در درگیری با نظامیان صهیونیست، واکنش نشان داد.
خطیب مسجدالاقصی با بیان اینکه ادعاهای رئیس حزب «قدرت یهودی» درباره این مسجد نژادپرستانه و مردود است، تاکید کرد که هرگز اجازه هتک حرمت این مکان مقدس را نمی دهیم.
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که تحت هیچ شرایطی اجازه غارت ثروت های نفتی و گازی خود توسط متجاوزان را نخواهیم داد.
وزیر امور خارجه عراق بر مخالفت قاطع بغداد با استفاده از خاک این کشور برای تهدید همسایگان تهدید کرد.
وزیر امور خارجه عراق بر مخالفت قاطع بغداد با استفاده از خاک این کشور برای تهدید همسایگان تهدید کرد.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، در بازدید میدانی و صحبت با کسبه و بازاریان، گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد که به کسب و کار مردم خلل وارد شود.
رئیس شورای حاکمیتی سودان به سیاستمداران درباره دخالت در ارتش هشدار داد و تاکید کرد که اجازه انحلال ارتش را نمی دهیم.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه 227 نفر تذکراتی دادند.
ورامین- فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان این که امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: اجازه نمی دهیم، معاندین و فتنه گران داخلی و خارجی با آشوب گری کشور را به سمت ناامنی پیش ببرند.
ویدئویی در کانال تلگرامی نزدیک به دفتر مطبوعاتی رئیس جمهور بلاروس منتشر شده است که او را در حال خرد کردن هیزم نشان می دهد و می گوید که اجازه نمی دهد اروپا یخ بزند.
انزلی- رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به اینکه دیدگاه دولت نسبت به تالاب انزلی ملی است، گفت: اجازه نمی دهیم تالاب انزلی به دریاچه ارومیه دیگری تبدیل شود.
وزیر صمت گفت: ما نمی‌خواهیم رانتی برای یک واردکننده ایجاد شود، بنابراین پس از واردات خودرو، به صورت پیش‌فرض و علی الحساب یک سود بازرگانی پیش‌بینی می‌شود و متقاضی خودرو را وارد می‌کند.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: عده‌ای می‌خواهند از قِبَل کشاورزان زعفران کار، درآمد کسب کنند؛ این مافیا به بورس زعفران هم رسوخ کرده ولی جلوی دلالان ایستاده‌ایم.
وزیر خارجه چین با تاکید بر جدایی ناپذیر بودن تایوان از این کشور، از آمریکا خواست به تنش آفرینی های خود در این باره پایان دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ