سرمربی چلسی با جملاتی جالب، نظر خود را در مورد انتقادات اخیر از هزینه های گزاف این باشگاه در نقل و انتقالات اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوشیدن آب به حالت ایستاده، تعادل مایعات در بدن بر هم می‌خورد و این اغلب منجر به تجمع بیشتر مایعات در مفاصل و در نتیجه آرتروز می‌شود.
مدیرعامل تراکتور در مورد نقل قول منتشره از او با خبرنگار ما صحبت کرد.
کریستیانو رونالدو، بازیکن النصر عربستان، با اظهارنظر جدیدش به لیونل مسی برای انتخاب لیگ حرفه‌ای آمریکا کنایه زد.
هرگز نباید تا یک ساعت بعد یا قبل از نوشیدن شیر، پرتقال مصرف کنید، زیرا پروتئین موجود در شیر می‌تواند با اسید پرتقال مخلوط شود و در نتیجه روی هضم و گوارش شما تاثیر می‌گذارد و علاوه بر آن در این مدت هرگز نباید میوه‌های دیگری که اسیدی هستند را مصرف کنید.
ابراهیم مصیبی با افسوسی در صدایش می‌گوید: «زهرا خیلی پیشتر وصیت کرده بود که اعضای بدنش را اهدا کنند. من به خواست خودش و برای اینکه افراد دیگری بعد از او بتوانند زندگی کنند، با این کار موافقت کردم؛ پسرم ناراضی بود و تصور می‌کرد ما قرار است اعضای بدن مادرش را بفروشیم. او می‌گفت چرا باید مادرم را تکه تکه زیر خاک بفرستیم؟»
خواهر رهبر کره شمالی تأکید کرد که هیچ کشوری نمی تواند حق حاکمیت پیونگ یانگ را برای پرتاب موشک انکار کند.
«ابراهیم بن عباس» می گوید هیچ‌گاه ندیدم که امام رضا علیه السلام در سخن بر کسی جفا ورزد، و نیز ندیدم که سخن کسی را پیش از تمام شدن قطع کند، هرگز نیازمندی را که می توانست نیازش را بر آورده سازد رد نمی کرد، هرگز ندیدم به کسی از خدمتکاران و غلامانشان بدگویی کند. چون سفره غذا به میان می آمد همه افراد خانه حتی دربان و مهتر را نیز بر سفره خویش می نشاند و آنان همراه با امام غذا می خوردند.
اخلاق خاص در مربیگری، رفتار ویژه با بازیکنان و جام‌های خاطره‌انگیز، او را در ذهن هواداران میلان و ایتالیا ماندگار کرده.
رئیس اقلیم کردستان عراق در جدیدترین موضع گیری درباره ایران اعلام کرد: اقلیم از احدی برای اقدام علیه ایران، حمایت نمی‌کند.
نیمه‌شب بیست‌وششمین روز از ماه آوریل ۱۹۸۶ انفجاری بزرگ، راکتور شماره چهار نیروگاه هسته‌ای لنین در چرنوبیل را متلاشی کرد. هنوز هم آمار دقیقی از کسانی که قربانی پرتو‌های رادیواکتیو شدند وجود ندارد. شاید چندده هزار نفر، شاید هم چندصدهزار نفر، کسی نمی‌داند و احتمالا هرگز هم معلوم نمی‌شود.
افشین یکی از کسانی بود که مادر باران از او موادمخدر می‌خرید: «یک شب از خانه بیرون زدم و تصمیم گرفتم دیگر هرگز به خانه پدر باران برنگردم. نمی‌دانستم کجا می‌خواهم بروم فقط می‌دانستم هر جایی بروم به آن خانه دیگر برنمی‌گردم. به فکر افشین افتادم و با او تماس گرفتم و او به من پناه داد. زندگی من و افشین شروع شد. او به من محبت داشت و این همان چیزی بود که سال‌ها در زندگی‌ام از کسی ندیده بودم. برای همین به افشین علاقه پیدا کردم.»
پینو زامورانو، داور سابق فوتبال اسپانیا، به صداقت و پاکی داوران اسپانیا ایمان دارد و گفت هرگز کسی به وی نگفت به نفع بارسلونا قضاوت کند.
کاربران با استفاده از شماره تلفن خود در تلگرام حساب باز می‌کنند که به صورت پیش فرض برای همه قابل مشاهده است. یعنی افراد در گروه‌هایی که به حساب شما دسترسی دارند، می‌توانند شماره تلفن شما را ببینند. اما شماره تلفن از آن دست اطلاعاتی است که هرگز نباید در فضای آنلاین منتشر شد، زیرا هر کسی می‌تواند با شما تماس گرفته، به کلاهبرداری مبادرت کرده یا آن را به افرادی دهد که حتی شما را نمی‌شناسند. بهترین کار این است که شماره تماس خود را خصوصی کنید.
معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در دولت دوازدهم، در برنامه «حضور» در حسینیه جماران گفت: در این سال‌ها نسبت به حفظ جایگاه زن در جامعه بی‌توجهی شده است، اما مسئله‌ای که فقط روی آن حساسیت وجود داشته، بحث پوشش و حجاب بوده است. آیا به آسیب‌های زنان مانند مشکلات اقتصادی، فشار‌های روانی که در خانواده‌ها وجود دارد و حتی مسائلی مثل طلاق یا زنان سرپرست خانوار، هرگز همپای مسئله حجاب توجه شده است؟
مرد گفت: صبح تا شب کابوس می‌دیدم. همه‌اش خودم را پای چوبه‌دار می‌دیدم. زندگی برایم شده بود جهنم. هر لحظه منتظر بودم صدایم کنند و مرا به اتاق اجرا ببرند. خیلی شرایط سختی است. واقعا اگر کسی این شرایط را تجربه کند، هرگز دست به چاقو نمی‌شود. زمانی که چاقو همراهت باشد، ممکن است در یک درگیری ساده سرنوشتی مثل من پیدا کنی و زندگی برایت جهنم شود. این جهنم برای من سال‌ها طول کشید تا اینکه دل اولیای دم به رحم آمد و مرا بخشیدند.
مصدومیت بدموقع مانوئل نویر باعث شده تا بایرن مونیخ به دنبال پیدا کردن جانشین برای او در زمستان باشد ولی این هرگز کار ساده ای نیست.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فقط شیطان بدنبال تفرقه است و اگر امروز از حلقوم کسی صدای تفرقه برخیزد، به مسلمان بودن آنان باید شک کرد. هرمز علاوه بر نماد وحدت، نماد استقامت هم هست. از فتح المبین تا والفجر ۸ از این جزیره شهید و رزمنده داریم.
ماسک گفت: دو کاربرد اول انسان که توسط دستگاه نورولینک مورد هدف قرار گرفته اند، در بازگرداندن بینایی و فعال کردن حرکت عضلات در افرادی است که نمی‌توانند این کار را انجام دهند؛ حتی اگر کسی هرگز بینایی نداشته باشد، مثل اینکه نابینا به دنیا آمده است، ما معتقدیم که می‌توانیم بینایی را بازیابی کنیم.»
هرگز به این فکر نیفتادیم که هدفی مثل صعود به مرحله یک‌هشتم جام جهانی را برای خودمان در نظر بگیریم و اعلام کنیم. برای همین کسی سرخورده نیست.
غرب هرگز نخواسته به طرف جنگ روسیه علیه اوکراین تبدیل شود. با این وجود، طرح‌های پوتین برای الحاق مناطقی از اوکراین به فدراسیون روسیه و زرادخانه هسته‌ای او اکنون این استراتژی را تهدید می‌کند. از این نقطه به بعد خویشتن داری تنها سیاست مسئولیت پذیرانه خواهد بود.
اکثر ما در اطراف خود حداقل یک فرد مبتلانشده به کووید یا اصطلاحاً «نُووید» را سراغ داریم؛ کسی که به طرز عجیبی در برابر تمام سویه‌های کرونا ایمن بوده و به نحوی از دست این ویروس، قِسِر در رفته است!
دایی مهسا امینی گفت: می‌گوید: از کسی نمی‌ترسیم. اما مثل مرغ سربریده‌ایم. وی افزود: دختر ما مگر علف هرز است. شکایت کرده‌ایم. به هر جایی که لازم باشد شکایت کرده‌ایم. ما نه به دنبال این هستیم که مبالغه کنیم و نه می‌خواهیم حق دخترمان ضایع شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه این مجموعه در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری نیازمند حمایت بانک‌ها برای تامین نقدینگی است، گفت: اگر بانک‌ها نسبت به تزریق نقدینگی به صنعت کشور اقدام کنند، تولید رونق می‌گیرد و در پی آن ضمن افزایش اشتغال می‌توان شعار سال جاری «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» را به درستی اجرا و عملی کرد.
بسیاری خانم های مسلمان در هامبورک حجاب نداشتند، زمانی که برخی از این خانم ها به جلسات تفسیر یا جلسات هفتگی دیگری که در مسجد برقرار بود می آمدند، هیچ اجباری نداشتند برای حضور در جلسات روسری به سر کنند. حداکثر اقدام شهید بهشتی این بود که، تعدادی روسری گذاشته بودند تا اگر کسی مایل بود، سرش کند و وارد مسجد شود. ولی در این باره هرگز اجباری وجود نداشت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ