میرالم پیانیچ، ستاره بوسنیایی، هرگز تصور نمی کرد که در بارسلونا ناکام باشد و خیلی زود مجبور به جدایی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نساجی در فصلی که گذشت، اصلا روند خوبی در بازی های لیگ برتر نداشت و اگر نتایج هفته های ابتدایی نبود، چه بسا این تیم در هفته های پایانی باید برای بقاء در جمع تیم های لیگ برتری می جنگید!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: جدایی یحیی گل محمدی از تیم ما حاشیه است و می خواهند ذهن هوادار را خراب کنند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به شایعه قطع همکاری سرمربی این تیم با سرخ‌پوشان واکنش نشان داد.
فابینیو در واکنش به اخبار جدایی روبرتو فیرمینو از لیورپول در پایان فصل گفت که این مهاجم باید تا پایان فوتبالش در جمع قرمزها بماند.
گرت کروکس معتقد است کریستیانو رونالدو در یونایتد بازیکنی خودخواه بود و باید همان تابستان جدا می شد.
گرت کروکس معتقد است کریستیانو رونالدو در یونایتد بازیکنی خودخواه بود و باید همان تابستان جدا می شد.
مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال جدایی سیاوش یزدانی از این تیم را به سود بازیکن و تیم دانست و گفت: مدافع استقلال در تیم دیگری موفق خواهد شد.
سجاد شهباززاده مهاجم استقلال گفت در این مدت بخاطر سکوت خودم شایعات زیادی پیرامونم شکل گرفته است.
بعد از بازگشت به ترکیب اصلی، بازیکن باتجربه سرخپوشان امیدوار است این روند را در رقابتی سخت حفظ کرده و بتواند در تیم تاثیرگذار ظاهر شود.
ثبت تصاویر گروهی بزرگان تیم ملی توسط عکاس گتی ایمیجز، جذاب‌ترین عکس‌های تیم کی‌روش در قطر است.
باید به گونه‌ای عمل کرد که این قضایا اصلا رخ ندهد. در تحلیل این نارامی ها باید پرونده اعتراض را از اغتشاش و سخن داخل را از سخن دشمن جدا کنیم. به هر حال دشمن اگر دشمنی نکند که دوست می شود و خاصیت دشمن، دشمنی و استفاده از نقاط ضعف است
باید به گونه‌ای عمل کرد که این قضایا اصلا رخ ندهد. در تحلیل این نارامی ها باید پرونده اعتراض را از اغتشاش و سخن داخل را از سخن دشمن جدا کنیم. به هر حال دشمن اگر دشمنی نکند که دوست می شود و خاصیت دشمن، دشمنی و استفاده از نقاط ضعف است
مدیرعامل پرسپولیس جدایی مهدی عبدی را منوط به تصمیم یحیی گل‌محمدی دانست.
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: ما جوانانی را که به کف خیابان می آیند، ضدانقلاب و ضدنظام نمی‌دانیم، اما اگر اعتراض دارند، باید صف خود را از صف معاندان جدا کنند.
میرالم پیانیچ، ستاره بوسنیایی، هرگز تصور نمی‌کرد که در بارسلونا ناکام باشد و خیلی زود مجبور به جدایی شود. پیانیچ گفت که ژاوی مخالف جدایی او بود.
خودم باور دارم که فردای ۸ شهریور که انتخابات فدراسیون برگزار شد باید با یک‌خداحافظی رسمی از جمع منتخبان جدا می شدم اما چند روزی ماندم تا در روزهایی که تیم ملی برای آماده سازی ‌تا مسابقات جام‌جهانی که با محدودیت شدید زمانی روبرو است، ماموریتم رابه پایان برسانم
لوکا مودریچ پس از پیروزی پرگل رئال در زمین سلتا، به جدایی کاسمیرو اشاره کرد و گفت که از این بابت ناراحت است.
امروز زمانی است که باید لیست خروجی های ساپینتو به باشگاه اعلام شد و انتظار می رود حداقل 3 بازیکن از استقلال جدا شوند.
ژاوی هرناندز سخت مخالف جدایی پی‌یر امریک اوبامیانگ است و به مدیران باشگاه بارسلونا نیز این مساله را اطلاع داده است.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۱۶۱۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۸ هزار و ۴۴۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
در حال حاضر سهام ارزنده بسیاری در بازار وجود دارد، اما تمایل نقدینگی ورود به بازارهایی نظیر مسکن، سکه، دلار و خودرو است و متأسفانه حکایت این روزهای بازار سرمایه شبیه دانه‌های مرغوبی است که در زمین نامرغوب کاشته می‌شود؛ البته سابقه نشان داده این روند ادامه‌دار نبوده و بازارسرمایه با تاخیر حرکت خود را آغاز می کند.
آصفری، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور می گوید : به طور مثال، اعتراض بازنشسته‌ها و معلمان حق است، ولی باید افراد غیرمرتبط را از این صنف‌ها جدا کرد. از این‌رو در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، در حال بررسی طرحی هستیم که اجازه راهپیمایی با مجوز را به معترضان بدهیم.
فرماندار بوشهر گفت: اتاق خانم ها و آقایان در ادارات باید جدا باشد/ با هیچکس شوخی ندارم ، هر مدیری کوتاهی کند ، عزل می شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ