رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا اعلام کرد: امکان چاپ و پرینت آنی برگ تردد ویژه اربعین در سه مرز مهران، شلمچه و چذابه وجود دارد، اما شرط صدور آنی برگ تردد ویژه در مرز‌ها ثبت نام در دفاتر پلیس +۱۰ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع دانمارک امروز با انتشار بیانیه‌ای به تشریح پیش‌شرط‌های ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین پرداخت.
رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال گفت: امیدوارم طبق برنامه‌ریزی که کرده‌ایم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان و زنان آغاز شود، چون سال شلوغی در پیش داریم و نباید به لیگ لطمه بخورد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس دیدار این تیم با تراکتور را یکی از دیدنی ترین بازی های لیگ برتر پیش بینی کرد و گفت: بلوغ فنی دو تیم بسیار بالاست و هر تیمی که اشتباه نداشته باشد برنده می‌شود.
مربی پرسپولیس همچنان در انتظار برطرف شدن موانع بازگشتش به این تیم قرار دارد.
شرط مهدی هاشمی نسب برای حضور در کادر فنی استقلال چیست؟
موسی مارگا که ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، از تمرینات این تیم کنار گذاشته شد، برای موافقت با جدایی از این باشگاه شرط گذاشت.
یک دیپلمات ارشد روسیه شرط خارج کردن سلاح‌های اتمی تاکتیکی مسکو از بلاروس را تشریح کرد.
چلسی با بایرن مونیخ برای انتقال آنتونی بَری، دستیار سابق توخل، به باشگاه آلمانی به توافق رسید. این شرط باواریایی‌ها برای صدور اجازه انتقال یولیان ناگلزمان به چلسی بود.
استقلال برای رسیدن به صدر جدول البته به شرط توقف سپاهان، به دنبال سه امتیاز بازی با هوادار است تا با روحیه بالایی پای به دربی پایتخت بگذارد.
اتحادیه جهانی کشتی در حالی که شرایط سختی را برای صدور مجوز حضور کشتی‌گیران روس در مسابقات بزرگسالان و جوانان جهان و اروپا در نظر گرفته اما بدون پیش شرط خبر از بازگشت دو رده سنی پایه روس‌ها به رقابت‌ها داده است.
مدیرکل صدور پروانه سرویسهای رادیویی از حذف شرط «حداقل ۵ سال سابقه کار مرتبط برای کارشناس فنی» از دستورالعمل اجرایی مشاوره و طراحی شبکه ارتباطات رادیویی خبر داد.
دو دیدار روز نخست هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر می تواند صدر جدول را دچار تغییر کند به شرط آنکه پرسپولیس زیر چرخ های تراکتور گیر نکند و هوادار هم یقه تیم صدرنشین را بگیرد.
دو دیدار مهم روز نخست هفته هجدهم لیگ برتر می تواند معادلات صدر را تغییر دهد به شرط این که پرسپولیس نتیجه ای غیر از پیروزی کسب کند و سپاهان برابر حریفش به برتری برسد.
مطرح کردن پیشنهادهایی خارجی از سوی مدیر برنامه های چند بازیکن باعث شده این باشگاه یک شرط مهم و البته تعیین کننده را برای صدور رضایت نامه این بازیکنان در نظر بگیرد.
روابط عمومی قوه قضاییه با صدور بیانیه حقوقی درباره شرایط جرم محاربه در قانون توضیح داد و تاکید کرد که شرط تحقق محاربه، قتل یا جرح نیست و مجازات محارب هم یکی از موارد چهارگانه در ماده ۲۸۲ قانون مجازات اسلامی و انتخاب آن به اختیار قاضی رسیدگی کننده است.
معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه ۱۴۰۰ شرط صدور مجوز ناهنجار است، گفت: تقریباً حدود ۱۲۰۰ شرطی که رویه داخلی یا سندی نداشته را از شروط دریافت مجوز توسط مردم در هیأت مقررات‌زدایی حذف خواهیم کرد.
مشهد ـ رئیس اداره مدارس از راه دور وزارت آموزش و پرورش گفت: توسعه مدارس آموزش الکترونیکی اهمیت دارد و باید در این زمینه صدور مجوزها با شرط تأمین تجهیزات با سهولت انجام شود.
منابع عراقی صبح امروز از آغاز مجدد ناآرامی ها در بغداد با حضور جمعی از هواداران جریان صدر در نزدیکی پل الجمهوریه خبر دادند.
وفا محمدکریم از رهبران حزب دموکرات کردستان عراق از موافقت رهبر جریان صدر با دیدار با نمایندگان هیئت سه جانبه خبر داد و گفت: حزب دموکرات در روند تشکیل دولت جدید پیش شرط هایی تعیین کرده است.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا شرط صدور آنی برگ تردد ویژه اربعین در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه را اعلام کرد.
آلمان و فرانسه با ممنوعیت بی قید و شرط صدور روادید از سوی کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای اتباع روسیه مخالفت کردند.
یک منبع نزدیک به مقتدی صدر درباره دلیل انجام نشدن دیدار برنامه‌ریزی شده میان العامری و مقتدی صدر طی پنج‌شنبه گذشته گفت که مقتدی صدر پیشتر شروطی را برای انجام چنین دیداری اعلام کرده بود که هیچ کدام محقق نشدند.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با صدور بیانیه ای به اخبار مربوط به پیش شرط جدید ریاض برای برقراری ارتباط با این جنبش واکنش نشان داد.
اعضای جریان صدر به العامری اعلام کردند که هیچ گفتگویی امکان‌پذیر نخواهد بود تا زمانی که چارچوب هماهنگی از نامزدی شخصیت‌های حزبی برای منصب نخست وزیری عراق کوتاه آید و با برگزاری انتخابات زود هنگام در کشور موافقت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ