مشهد ـ رئیس اداره مدارس از راه دور وزارت آموزش و پرورش گفت: توسعه مدارس آموزش الکترونیکی اهمیت دارد و باید در این زمینه صدور مجوزها با شرط تأمین تجهیزات با سهولت انجام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: آموزش و پرورش مکلف به تدوین چارچوب تقویم و زمان آموزشی شد و عملا قانون بازگشایی مدارس در اول مهر ماه موقوف‌الاجرا می‌شود.
حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس کشور گفت: تا امروز ۵۴۰ ملک مازاد در آموزش و پرورش شناسایی شده‌اند و ۳۴۱ ملک در فرایند ارزش‌افزایی قرار گرفته است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: نوجوانان و جوانان امروز به هویت ایرانی و اسلامی خود افتخار می‌کنند.
سازمان نوسازی مدارس کشور شیوه‌نامه احداث، توسعه و نگهداری فضای سبز مدارس را در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ابلاغ کرد.
گرگان- معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ۱۰ هزار مدرسه کشور تابستان امسال با مشارکت گروه‌های جهادی، میزبان برنامه‌های بهسازی و شاداب سازی است.
گلستان- معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: تا پایان نیمه نخست امسال ۲ هزار مدرسه در حال ساخت تکمیل و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از توسعه مراکز آموزش و توانبخشی ویژه یادگیری دانش آموزان و تلاش برای آموزش دانش آموزان استثنائی در مدارس عادی خبر داد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از توسعه مراکز مشکلات ویژه یادگیری دانش آموزان و تلاش برای آموزش دانش آموزان استثنائی در مدارس عادی خبر داد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از توسعه مراکز مشکلات ویژه یادگیری دانش آموزان و تلاش برای آموزش دانش آموزان استثنائی در مدارس عادی خبر داد.
دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: برای خودکفایی در تامین نیازهای کشور نیاز به تربیت نیروی انسانی ماهر در سطوح ابتدایی آموزش داریم.
اصفهان- معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: مدارس و فضاهای اسکان نوروزی آموزش و پرورش میزبان نیمی از مسافران نوروزی استان تا ۲۹ اسفند بوده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران گفت: با تأکیدات و حمایت‌هایی که معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور دارند، همانند گذشته دست خیرین ارزشمند مدرسه ساز را به گرمی می‌فشاریم و این اطمینان خاطر را می‌دهیم که مجموعه وزارت آموزش و پرورش و نوسازی مدارس پشتیبان این بزرگواران بوده و هست و حتی یک متر از مدارسی که با مشارکت خیرین احداث شده است، نه تنها فروخته نخواهد شد، بلکه در تکمیل آن‌ها تسریع خواهد شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تهران گفت: مولدسازی اموال و املاک آموزش و پرورش صرفاً از فروش اموال دولتی انجام و به هیچ عنوان مدارس احداثی خیرین در این طرح فروخته نخواهد شد.
اهواز - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: هنرستان کار و دانش شهدای شمخانی در خرمشهر با حضور وزیر آموزش و پرورش امروز افتتاح شد.
وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی مدیران کل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بر لزوم طراحی سامانه هوشمند اطلاعات بنای مدارس تاکید کرد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: طراحی الگوی بومی زبان آموزی خارجی و تدوین ویژگی‌ها و چارچوب مشخص برنامه درسی اعم از محتوا و آموزش و توسعه حرف‌ه‎ای مدیران و معلمان آموزشگاه‌هاست.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: با ورود قرارگاه خاتم سپاه و نگاه جهادی آنان در ساخت پروژه‌های آموزشی، زمان تحویل فضاهای آموزشی به آموزش و پرورش هم کمتر می‌شود.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: از روز جمعه، ششم آبان ماه، دسترسی مدیران مدارس را برای اظهار نظر، ارزیابی مدارک و مستندات معلمان و مشمولان رتبه‌بندی باز کرده‌ایم و تا شب گذشته (دوشنبه، نهم آبان ماه)، مدارک و مستندات ۲۳۵ هزار نفر ارزیابی شد.
در متن حکم وزیر آموزش و پرورش آمده است: با توجه به تعهد، تجارب ارزنده و شایستگی جناب‌عالی، به ‌موجب این ابلاغ به ‌عنوان«سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور» منصوب می‌شوید.
حمیدرضا خان محمدی، با حکم وزیر آموزش و پرورش به‌ عنوان سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور منصوب شد.
مدیر کل تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: ادارات و سالن‌های دولتی هنوز به طور کامل با مدارس همکاری نکرده‌اند.
رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: آگاه سازی و آموزش مقوله‌هایی هستند که می‌توانند در بلندمدت از میزان خسارت‌های تحمیل شده به جامعه کم کنند.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ما هیچ پروژه‌ای را از صفر با منابع دولتی شروع نمی‌کنیم؛ پروژه‌های آموزشی باید با منابع خیرین آغاز شود و در ادامه دولت آنها را تکمیل کند.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۹۴ میلیارد تومان سرانه به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها جهت توزیع بین مدارس ابلاغ شده است .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ