مطرح کردن پیشنهادهایی خارجی از سوی مدیر برنامه های چند بازیکن باعث شده این باشگاه یک شرط مهم و البته تعیین کننده را برای صدور رضایت نامه این بازیکنان در نظر بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی لاریجانی گفت: در قانون اساسی چند وزراتخانه فقط نام برده شده که شامل وزارتخانه‌های اطلاعات، خارجه، دفاع و دادگستری است. اتفاقا این‌ها را نمی‌شود منطقه‌ای کرد. به نظرمن باید دولت را دو قسم کنیم، یک قسم وزرای ستادی و یک قسم وزرای منطقه ای. وزرای منطقه‌ای مسئول چند استان می‌شوند، از مجلس هم رای اعتماد می‌گیرند.
دو پیشنهاد الهلال برای مارکو وراتی از سوی پی اس جی رد شده و پاریسی ها منتظر سومین پیشنهاد برای ستاره ایتالیایی هستند.
یکی از مشکلات بزرگ بارسا پر بودن فهرست این تیم با بازگشت قرضی هاست. سرجینیو دست یکی از همین بازیکنان است اما برای او دو پیشنهاد لیگ برتری رسیده و شاید به زودی جدا شود.
دو مشتری داخلی برای بیرانوند بیشتر از پیشنهاد استقلال!
جیمز مدیسون و هاروی بارنز، بازیکنان تیم لسترسیتی، مورد توجه تاتنهام قرار گرفته اند.
عربستانی ها برای جذب شماره یک پرسپولیس و تیم ملی دست به کار شدند.
مونتلا که چهره ای نام آشنا برای اهالی فوتبال به حساب می آید،دو بار پیشنهاد رسمی تیم ملی ایران را رد کرد و اعلام کرد قصدی برای ترک تیمش ندارد و نمی خواهد به ایران بیاید.
والیبالیست سابق که به تازگی مدل سایت مشهوری شده است، این موضوع را تایید کرده که نیمار به او و خواهرش پیشنهاد ناپسندی داده است.
وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان امروز مدعی شد: ارمنستان پیشنهاد باکو درباره استقرار «ایست بازرسی» در مرز میان دو کشور را رد کرده است!
سرمربی پرسپولیس تصمیمی برای جذب بازیکن ایرانی در نقل و انتقالات زمستانی ندارد.
دو مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد باشگاه های لیگ برتری برای خروج در زمستان روبرو شده اند.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در اجلاسی به میزبانی هند،پیشنهاد تشکیل تروئیکای کشورهای جنوب برای همکاری اقتصادی، هسته ای، امنیتی و فرهنگی همچنین ایجاد رسانه مستقل برای جنوب را مطرح کرد.
در شرایطی که هنوز شوک جدایی یورگن لوکادیا از پرسپولیس فروکش نکرده است، دو بازیکن دیگر این تیم با پیشنهاد تیم‌های خارجی روبرو هستند و امکان دارد از جمع سرخپوشان جدا شوند.
رئیس پلیس راهور با اشاره به عملیاتی نبودن پیشنهادات وزارت صمت برای اسقاط خودروها گفت: پلیس با هر دو پیشنهاد ارائه شده مخالف است.
عضو هیئت مدیره انجمن تولید کنندگان فولاد گفت: مصرف گاز در ایران، ۳ برابر الگوی متوسط جهانی است اما مقصر این موضوع مردم نیستند، متهم ردیف اول رعایت نکردن مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان است.
آقای آخوندی دو راهکار اصلی پیشنهاد کرده است: اولاً حکومت و همه نیرو‌های سیاسی و ملی بر اجرای قانون متمرکز شوند و کلیه دستورها، رویه‌ها، نهادها، سازمان‌ها و نهاد‌هایی که خارج از قانون و قانون اساسی ابلاغ و تاسیس شده‌اند، لغو و منحل شوند. ثانیاً حفظ منافع ملی در حوزه روابط بین‌الملل در دستور کار قرار گیرد.
سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، قبل از اینکه دشمنان بخواهند سرزمین‌ها را اشغال کنند، ذهن‌ها را اشغال می‌کنند. این کار را هم با روش‌های هنرمندانه‌ای انجام می‌دهند؛ در همین اغتشاشات بدون هیچ محدودیتی هزینه‌هایی می‌شد، در اعترافات بود که دشمنان قیمت می‌دادند، مثلاً شعارنویسی سه میلیون تومان یا شعار شبانه دو میلیون تومان. حمله به مأمور ۵۰ میلیون تومان یا کشتن مأمور برای افراد شرایط پناهندگی یا فرصت خدمات قابل توجهی را در خارج از کشور فراهم می‌کرد. مشوق‌ها و مسائل پیشنهادی داده می‌شود تا افراد را تهییج و تحریک کنند.
علی‌اکبر سیارمه، فعال حوزه کار گفت: در ابتدای سال امیدوار بودیم که با افزایش ۵۷ درصدی حداقل مزد، تحولی در وضعیت معیشت کارگران ایجاد می‌شود، ولی تورم به گونه‌ای است که اگر دستمزد‌ها را ۸۰ درصد هم اضافه کنیم، باز هم خود را نشان نمی‌دهد لذا معتقدم در شرایط وجود افزایش هزینه‌ها و تورم، برای کمک به معیشت خانوار‌های کارگری ایرادی ندارد دستمزد را متناسب با شرایط روز دو بار در سال تعیین کنیم.
مدیرعامل پرسپولیس از دو پیشنهاد خارجی برای اردوی نیم فصل این تیم خبر داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی سه شنبه هفته جاری با وزیر کشور و رئیس سازمان انرژی اتمی و همچنین وزیر پیشنهادی کار نشستی خواهد داشت.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: هم در رسانه‌های داخل و هم خارج کشور برخی مطالبی را مبنی بر دو تابعیتی بودن آقای زاهدی وفا عنوان کردند، اما ایشان مثل هر دانشجوی بورسیه وغیر بورسیه در آنجا اقامت داشته است.
شبکه الجزیره به نقل از منابع آگاه اعلام کرد پیشنهاد اتحادیه اروپا برای احیای توافق هسته‌ای دارای ۴ مرحله و دو بازه زمانی است که هر کدام ۶۰ روزه است.
وزارت امور خارجه تایوان ضمن تأکید بر حق مردم این کشور برای تعیین سرنوشت خود، با طرح پیشنهادی چین درباره اجرای مدل «یک کشور- دو نظام» اعلام مخالفت کرد.
تلفن خاموش مجیدی می‌تواند یک استراحت و ریکاوری عادی باشد؛ اما اگر این سکوت دو سه روز دیگر ادامه یابد، باید جدایی فرهاد که اتفاقا اصلا عجیب نیست را جدی تر گرفت. شاید فرهاد از سختی فصل آینده با رقبای تقویت‌ شده ترسیده و یا پیشنهاد خارجی دارد؛ اما...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ