شرط مهدی هاشمی نسب برای حضور در کادر فنی استقلال چیست؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع دانمارک امروز با انتشار بیانیه‌ای به تشریح پیش‌شرط‌های ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین پرداخت.
رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال گفت: امیدوارم طبق برنامه‌ریزی که کرده‌ایم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان و زنان آغاز شود، چون سال شلوغی در پیش داریم و نباید به لیگ لطمه بخورد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس دیدار این تیم با تراکتور را یکی از دیدنی ترین بازی های لیگ برتر پیش بینی کرد و گفت: بلوغ فنی دو تیم بسیار بالاست و هر تیمی که اشتباه نداشته باشد برنده می‌شود.
مربی پرسپولیس همچنان در انتظار برطرف شدن موانع بازگشتش به این تیم قرار دارد.
موسی مارگا که ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، از تمرینات این تیم کنار گذاشته شد، برای موافقت با جدایی از این باشگاه شرط گذاشت.
یک دیپلمات ارشد روسیه شرط خارج کردن سلاح‌های اتمی تاکتیکی مسکو از بلاروس را تشریح کرد.
یک دیپلمات ارشد روسیه شرط خروج سلاح‌های اتمی تاکتیکی مسکو از بلاروس را تشریح کرد.
دبیرکل جهاد اسلامی تاکید کرد که جنبش جهاد اسلامی در نشست قاهره شرکت نخواهد کرد مگر اینکه تشکیلات خودگردان فلسطینی بازداشت شدگان عضو جهاد اسلامی را آزاد کند.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی حضور در نشست قاهره را به آزادی مبارزان این جنبش که در بند تشکیلات خودگردان هستند، مشروط کرد.
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون گفت: در مرحله جدید اجرای طرح ملی کالابرگ الکترونیک، شرط بهره‌مندی از افزایش اعتبار براساس میزان تورم کالاهای اساسی، خرید حداقل حداقل ۲۰۰هزار تومان است.
­رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: همه خودروهای وارداتی برای شماره‌گذاری باید گواهی اسقاط داشته باشند.
سرمربی تیم ملی فوتبال برای قرارداد خود با فدراسیون فوتبال را تا بعد از امضا شدن قرارداد اعضای کادرفنی و اجرایی امضا نخواهد کرد.
فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم، شرط جالبی را برای این که پائولو دیبالا بتواند پیراهن شماره 10 این تیم را بپوشد مطرح کرده است.
باشگاه یونایتد به هری کین اعلام کرد که در صورت تمایل به حضور در این تیم باید شخصا رضایت تاتنهام برای جدایی را جلب کند.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به وضعیت آن دسته از محکومان و زندانیان که دارای شاکی خصوصی هستند نیز گفت: این بخش از زندانیان و محکومان چنانچه بتوانند تا پایان سال رضایت شاکی خصوصی خود را جلب کنند می‌توانند از عفو اخیر بهره‌مند شوند.
مهاجم نروژی سیتی شانس رسیدن به رکوردی را دارد که خالق آن، برای شکسته شدنش، شرط جالبی گذاشته است.
باشگاه پیکان تهران شرط جالبی را برای فروش بازیکنان خود گذاشته؛ آنها قصد دارند از الان برای آخر فصل با باشگاه‌ها مذاکره کنند.
مذاکرات برای انجام بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتسال مردان ایران و برزیل در حالی ادامه دارد که برزیلی‌ها خواهان بازی با تیم زنان کشورمان هم شده‌اند.
مالک شبکه اجتماعی توئیتر در یک موضع گیری جالب اعلام کرد که به محض پیدا کردن یک جایگزین احمق، حاضر است تا از ریاست توئیتر کناره گیری کند.
دروازه‌بان لهستانی با مسی شرط بست که داور پنالتی اعلام نمی‌کند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه باید درباره علت چرخش ۱۸۰ درجه‌ای اردوغان از سیاست ضدصهیونیستی گفته شود اینست که اردوغان برای ماندن در قدرت احساس نیاز به جلب نظر مثبت غرب به ویژه آمریکا دارد. او می‌داند که شرط مهم جلب نظر غرب، حل مشکلات با رژیم صهیونیستی و تعامل با صهیونیست‌هاست.
اگر هم طارمی پای برگه قرارداد جدید با پورتو را امضا بزند، احتمالاً به شرط فروش خواهد بود تا سودی هم نصیب باشگاه پرتغالی شود. اگر هم طارمی قرارداد خود را تمدید نکند، در نقل و انتقالات زمستان امسال یا تابستان سال بعد می‌تواند جدا شود و البته باشگاه جدید مبلغی را برای دریافت رضایتنامه به پورتو بدهد.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، در مصاحبه جدید خود از معیار جالب خود برای جذب بازیکن گفت.
صبح امروز پانزدهمین نشست مجلس شورای اسلامی آغاز شد و پس از قرائت دستور کار نشست توسط حسینعلی حاجی دلیگانی، بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها در دستور قرار گرفت؛اما آنچه در این میان جالب توجه بود، تذکرات پراکنده‌ای بود که نمایندگان مجلس در حین سخنان خود درباره نحوه اجرای حذف ارز ترجیحی بیان می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ