استقلال برای رسیدن به صدر جدول البته به شرط توقف سپاهان، به دنبال سه امتیاز بازی با هوادار است تا با روحیه بالایی پای به دربی پایتخت بگذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریکاردو ساپینتو در پنجمین حضور خود روی نیمکت آپوئل، باز هم برنده از زمین خارج شد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال قبل از دربی پایتخت اعلام کرد که ساپینتو به فعالیتش در این تیم ادامه خواهد داد.
یحیی گل محمدی برای نشان دادن میزان محبوبیت خود رفتاری شبیه به همتای استقلالی اش نشان داد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال قبل از دربی پایتخت اعلام کرد که ساپینتو به فعالیتش در این تیم ادامه خواهد داد.
علیرضا بیرانوند بعد از آنکه ریکاردو ساپینتو در نشست خبری قبل از دربی درباره‌اش صحبت کرد، بار دیگر نامش بر سر زبان‌ها افتاده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به صحبت‌های روز گذشته ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال واکنش نشان داد و از علیرضا بیرانوند دروازه بان سرخپوشان قبل از شروع دربی حمایت کرد.
با گذشت بیش از یکماه از دربی دور برگشت لیگ برتر بالاخره ریکاردو ساپینتو دلیل غیبت ارسلان مطهری در ترکیب تیمش را افشا کرد.
سرمربی استقلال گفت که حرکت بیرانوند در پایان دربی قبل را فراموش نمی کند و از تماشاگران استقلالی نیز خواست آن را از یاد نبرند.
مدیران موقت استقلال در حالی‌که احتمال دارد در مجمع ماه جاری و یا با ورود خریدار جدید دیگر سمتی در باشگاه نداشته باشند، دست به ایجاد یک تعهد سنگین جدید زده‌اند و قول‌های عجیبی به مربی پرتغالی خود داده‌اند که قرار است بزودی امضا شود
مدیران موقت استقلال در حالی‌که احتمال دارد در مجمع ماه جاری و یا با ورود خریدار جدید دیگر سمتی در باشگاه نداشته باشند، دست به ایجاد یک تعهد سنگین جدید زده‌اند و قول‌های عجیبی به مربی پرتغالی خود داده‌اند که قرار است بزودی امضا شود
مدیران استقلال که برای حفط ساپینتو تحت فشار هستند خواسته‌های مربی را پذیرفته و منتظر حضور وکیل وی در ایران هستند تا به صورت رسمی بند سال دوم قرارداد وی فعال شود. البته مدیران باشگاه استقلال قصد دارند تا یک فصل دیگر نیز به مدت قرارداد ساپینتو اضافه کنند.
اخبار واصله حکایت از آن دارد که مدیربرنامه‌های ایرانی ریکاردو ساپینتو به صورت پنهانی با مدیران باشگاه گل گهر سیرجان وارد مذاکره شده است!
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال با انتشار یک پست مفصل از هواداران و بازیکنان تیمش تجلیل کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر هوادار و رسیدن به فینال گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که بتوانیم با پیروزی در فینال یک جام دیگر را به هواداران هدیه کنیم.
دروازه‌بان پرسپولیس با خوشحالی و البته کری‌های جالب توجه برای استقلال و سرمربی‌اش پاسخگوی سوال خبرنگاران بود.
ریکاردو ساپینتو حاضر نیست برای نشست خبری قبل از دربی به ورزشگاه خانگی پرسپولیس برود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه نیت تیمش تحقیر هوادار نبوده است، به احتمال مغرور شدن بازیکنانش قبل از دربی واکنش نشان داد و گفت: نه ما و نه پرسپولیس دنبال نتیجه تساوی نیستیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از شروع دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان به رختکن حریف رفت.
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران شب قبل از بازی این تیم با ملوان بندرانزلی با ساپینتو جلسه گذاشت.
سرمربی استقلال می گوید که گل تراکتور برتری آنها را توجیه نمی کند چون آبی پوشان عملکرد بهتری داشتند.
ریکاردو ساپینتو با انگیزه زیاد در تمرینات حضور دارد و کار خود را جلو می‌برد.
شاگردان ساپینتو امروز به ریکاوری پس از مسابقه پرداختند و این در حالی‌ست که بر خلاف آخرین تمرین قبل از دربی خبری از چهره‌های خندان و با انگیزه در تمرین امروز آبی‌ها نبود. بازیکنان استقلال که امروز بیشتر در سالن وزنه به ریکاوری پرداختند با چهره‌های گرفته و سرد تمرینات خود را پشت سر گذاشتند که نشان می‌دهد از نتیجه بازی روز گذشته اصلا راضی نیستند.
استقلال در بازی با هوادار با ترکیبی پای به زمین مسابقه گذاشت که به نظر می‌رسد ارنج اصلی تیم در دیدار با سپاهان نیز خواهد بود.
استقلال در بازی با هوادار با ترکیبی پای به زمین مسابقه گذاشت که به نظر می رسد ارنج اصلی تیم در دیدار با سپاهان نیز خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ