چلسی با بایرن مونیخ برای انتقال آنتونی بَری، دستیار سابق توخل، به باشگاه آلمانی به توافق رسید. این شرط باواریایی‌ها برای صدور اجازه انتقال یولیان ناگلزمان به چلسی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شباهت بسیار زیاد سبک بازی آینتراخت فرانکفورت با بایرن مونیخِ یولیان ناگلزمان باعث شده در آلمان تاپ‌مولر، سرمربی جدید آینتراخت را به کپی برداری از ناگلزمان متهم کنند.
یولیان ناگلزمان، مربی سابق بایرن مونیخ که این روزها شایعات متعددی درباره آینده‌اش وجود دارد، سری به مسابقات چوگان زد و این بازی‌ها را از نزدیک تماشا کرد.
شاید بازیکنانی که پاری‌سن‌ژرمن خریده، در قواره‌های فوق ستاره نباشند، اما این باشگاه یک بمب خبری در راه دارد.
بایرن مونیخ به دنبال راه حلی برای بیرون آمدن از بحران فعلی است که گریبانگیرش شده و شاید در این مسیر باز هم اشتباهی را مرتکب شود.
یک رسانه انگلیسی مدعی است تاتنهام تمایل کمتری برای به خدمت گرفتن یولیان ناگلزمان پیدا کرده و حالا توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، را برای فصل آینده هدف گرفته است.
جذب جانشین گراهام پاتر، سرمربی سابق تیم فوتبال چلسی، کار آسانی برای این باشگاه نخواهد بود.
برخی رسانه‌های انگلیسی می‌گویند بعد از اخراج گراهام پاتر از چلسی شانس یولیان ناگلزمان برای جانشینی او بیشتر از سایر گزینه‌ها است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از شکست 2-1 مقابل لورکوزن گفت تیمش استحقاق پیروزی را نداشت و هر دو پنالتی لورکوزن در این مسابقه درست بود.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، از برنامه های جذاب خود برای دوران بازنشستگی صحبت کرد.
یولیان ناگلزمان پس از انتشار گزارش نشریه بیلد از برنامه بازی بایرن مونیخ، از حضور یک جاسوس در این تیم ابراز ناراحتی کرد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 5-3 مقابل آگزبورگ گفت شاگردانش همیشه در دربی باواریا بازی را بد شروع می‌کنند ولی از اینکه امشب بازگشته و به پیروزی رسیدند خوشحال است.
یولیان ناگلزمان و کینگزلی کومان معتقد هستند بایرن مونیخ در نیمه اول دیدار با پاری سن ژرمن، عملکرد خوبی نداشته است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید اضطراب بازیکنانش برای دیدار مهم برابر پاری سن ژرمن طبیعی است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش با پی‌اس‌جی در چمپیونزلیگ می‌گوید از ابتدا در میدان بودن امباپه و مسی مهم‌ترین تهدید برای باواریایی‌ها است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است تیمش از نظر داشتن بازیکنان بزرگ فرقی با پاری سن ژرمن ندارد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه بازی حساس فردا مقابل یونیون تایید کرد که با فشارهای زیادی مواجه است، ولی گفت هواداران بایرن به تیمشان پشت نخواهند کرد.
زمان قطعی بازگشت مانه به ترکیب بایرن مونیخ هنوز مشخص نشده و به نظر نمی‌رسد ناگلزمان بخواهد در مورد او ریسک کند.
یولیان ناگلزمان که در میکسدزون ورزشگاه خانگی گلادباخ با عصبانیت در حال حرکت به سمت رختکن داوران دیده شده بود به خبرنگاران گفت اخراج اوپامکانو را شوخی می‌‌داند و باورش نمی‌شود چنین بلایی بر سر تیمش آورده باشند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل بوخوم می‌گوید نباید عملکرد تیمها در هفته‌های اخیر نشان دهنده شانس پیروزی آنها در لیگ قهرمانان نیست.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید پیروزی برابر ماینتس حق تیمش بود و این برد از اهمیت بسیاری برای آنها برخوردار بود.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، به انتقادها از عملکرد ضعیف تیمش در بازی‌های اخیر پاسخ داد و جام جهانی را مهم‌ترین دلیل مشکلات این تیم دانست.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید تیمش در بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت باید با حداکثر قدرت بدنی بازی کند؛ وگرنه، مقابل این حریف کم خواهد آورد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، معقتد است که عملکرد تیمش در نیمه دوم بازی برابر کلن بسیار تماشایی بوده است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از تساوی در بازی دوستانه مقابل سالزبورگ گفت از عملکرد تیمش در این بازی راضی نیست ولی به نیمه دوم فصل بسیار امیدوار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ