تیم ملی کشتی فرنگی سال گذشته و در رقابت‌های قهرمانی جهان در نروژ با ۴ مدال طلا و ۲ برنز بعد از روسیه نایب قهرمان شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد بنا کمتر از 24 ساعت بعد از دریافت حکم مشاور رییس فدراسیون، در خانه کشتی رویت شد.
محمد بنا در آستانه انتخابات کشتی از دبیر حکم گرفت
منتظری با بیان اینکه کشف حجاب به موجب قانون جرم است، گفت: البته بنا نیست با مساله حجاب صرفاً برخورد قضائی صورت گیرد و باید مساله بنیادین حجاب را از لحاظ فرهنگی و اخلاقی مورد توجه قرار داد.
بنابر اعلام شورای کشتی آسیا،محمد بنا و پژمان درستکار به عنوان برترین مربیان سال ۲۰۲۲ کشتی قاره کهن انتخاب شدند.
محمد بنا و پژمان درستکار به عنوان برترین مربیان کشتی آسیا در سال ۲۰۲۲ انتخاب شدند.
استاندار خراسان رضوی بدشمن به شرایط موجود طمع کرده است زیرا بنا ندارد همه موفقیت‌های کشور و از جمله کیفی سازی و استاندارد سازی به نفع مردم شکل بگیرد.
دارنده مدال طلای آسیا تاکید کرد: اجرای چرخه انتخابی تیم ملی قطعا باعث افزایش انگیزه کشتی گیران و در نهایت رشد کشتی ایران می شود.
نایب قهرمان کشتی فرنگی المپیک ۱۹۷۲ مونیخ معتقد است محمد بنا می‌توانست زودتر از اینها و در شرایط بسیار بهتری از سرمربیگری کناره گیری می‌کرد.
بررسی نتایج یک دهه اخیر کشتی فرنگی نشان می دهد تیم ملی بدون محمد بنا هم به جز یک دوره نتایج چندان ضعیفی کسب نکرده است.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حالی جای خود را به حسن رنگرز داد که کمتر کسی فکر می‌کرد، رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان، نقطه پایان او و همکارانش باشد.
محمدرضا حضرت‌پور مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی صربستان معتقد است چند بدبیاری مداوم سبب از دست رفتن جایگاه تیمی ایران شده است.
با توجه به اینکه محمد بنا در پایان مسابقات جهانی ۲۰۲۲ با شاگردانش خداحافظی کرده و قبل‌تر از آن هم به فدراسیون کشتی اعلام کرده که قصد ماندن ندارد، به احتمال فراوان او دیگر سرمربی تیم ملی نخواهد بود
قهرمان کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو، گفت: بعید می‌داند که حریف صربستانی مبارزه فینالش در مسابقه بعدی از دور مقدماتی بالا بیاید، اما به دنبال جبران این شکست خواهد بود.
سکوت سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران بعد از رقابت‌های جهانی هنوز شکسته نشده است.
من حدود ۲۰ دقیقه پیش نزد بنا بودم و با او صحبت کردم، اما هیچ صحبتی در خصوص استعفای او و خداحافظی مطرح نشد.
بنا در گروه واتس‌اپی تیم ملی ضمن حلالیت طلبیدن از شاگردانش، با آن‌ها خداحافظی کرده و به نظر می‌رسد این به معنای خداحافظی بنا با تیم ملی فرنگی باشد.
بنا در گروه واتس‌اپی تیم ملی ضمن حلالیت طلبیدن از شاگردانش، با آن‌ها خداحافظی کرده و به نظر می‌رسد این به معنای خداحافظی بنا با تیم ملی فرنگی باشد.
برای همیشه از حضور در تیم ملی کشتی خداحافظی کردم و این تصمیم خود را به فدراسیون نیز اطلاع دادم.
ناکامی کشتی فرنگی ایران در کسب طلا در حالی بود که ایران سال گذشته و در پایان جهانی نروژ با 4 طلا و 2 برنز بعد از روسیه به عنوان نایب قهرمانی جهان رسید اما امسال بدون طلا و تنها با دو نقره و یک برنز نتوانست بر روی سکوی اول تا سومی قرار بگیرد.
مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، دقایقی پیش در شهر بلگراد صربستان برگزار شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: دو سه تیم از لحاظ تیمی قدرتمند هستند، اما هیچ تیمی منسجم‌تر و کامل‌تر از ایران نیست.
اردوی جاری آخرین اردوی پرفشار فرنگی‌کاران پیش از حضور در مسابقات جهانی 2022 است که روز دوم شهریور ماه به پایان خواهد رسید.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی صبح امروز پیش از حضور تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در رقابت‌های جهانی بلغارستان در اردوی این تیم حضور یافت.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی صبح امروز پیش از حضور تیم کشتی فرنگی جوانان در رقابت‌های جهانی بلغارستان در اردوی این تیم حضور یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ