سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: دو سه تیم از لحاظ تیمی قدرتمند هستند، اما هیچ تیمی منسجم‌تر و کامل‌تر از ایران نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه نشست ١۵۶ وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس، با تصریح بر راهبرد منطقه‌ای و سیاست مبنایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص تقویت و تعمیق مناسبات با کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس و توسعه اصل همسایگی، ابراز امیدواری کرد کشور‌های منطقه با نگاه به آینده و به دور از ادبیات سنتی گذشته، چارچوب‌های نوینی را برای همکاری در منطقه بنا نهند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه نشست ١۵۶ وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس ابراز امیدواری کرد کشورهای منطقه با نگاه به آینده چارچوب‌های نوینی را برای همکاری در منطقه بنا نهند.
محمد بنا کمتر از 24 ساعت بعد از دریافت حکم مشاور رییس فدراسیون، در خانه کشتی رویت شد.
محمد بنا در آستانه انتخابات کشتی از دبیر حکم گرفت
منتظری با بیان اینکه کشف حجاب به موجب قانون جرم است، گفت: البته بنا نیست با مساله حجاب صرفاً برخورد قضائی صورت گیرد و باید مساله بنیادین حجاب را از لحاظ فرهنگی و اخلاقی مورد توجه قرار داد.
بنابر اعلام شورای کشتی آسیا،محمد بنا و پژمان درستکار به عنوان برترین مربیان سال ۲۰۲۲ کشتی قاره کهن انتخاب شدند.
محمد بنا و پژمان درستکار به عنوان برترین مربیان کشتی آسیا در سال ۲۰۲۲ انتخاب شدند.
قانونی که بنا بود به زندگی بسیاری سر و سامان دهد و نگرانیهای آنها را حل کند، حالا تبدیل به نگرانی بزرگ آنها شده است: «اگر به من شناسنامه ندهند چکار کنم؟!». امیدواریم نمایندگان مجلس پاسخ دهند
استاندار خراسان رضوی بدشمن به شرایط موجود طمع کرده است زیرا بنا ندارد همه موفقیت‌های کشور و از جمله کیفی سازی و استاندارد سازی به نفع مردم شکل بگیرد.
بنا بر گزارش ها، واشنگتن امیدوار است از آرامش زمستانی برای متقاعد کردن کیف و مسکو برای ورود به مذاکره و پایان جنگ استفاده کند.
وزیر بهداشت گفت: حدود دو هفته پیش که برای شرکت در اجلاس سازمان جهانی بهداشت به قاهره سفر کرده بودیم، بنا به گزارشی که در این اجلاس ارائه شد، ایران در تمام شاخص‌های حوزه سلامت با فاصله زیادی از کشور‌های منطقه در جایگاه برتر قرار داشت. فقط وضعیت مصرف بالای سیگار و دخانیات در کشور جای بازنگری داشت که امیدواریم امسال، نمایندگان مجلس مالیات سیگار را تصویب کنند.
سرپرست معاونت علمی و فناوری گفت: امسال بذر حداقل ۵ تا ۶هزار شرکت دانش بنیان جدید را بنا می گذاریم و امیدوار هستیم که طی ۳-۴سال آینده نتایج این بذر را برداشت کنیم.
سرپرست معاونت علمی و فناوری گفت: امسال بذر حداقل ۵ تا ۶هزار شرکت دانش بنیان جدید را بنا می گذاریم و امیدوار هستیم که طی ۳-۴سال آینده نتایج این بذر را برداشت کنیم.
دارنده مدال طلای آسیا تاکید کرد: اجرای چرخه انتخابی تیم ملی قطعا باعث افزایش انگیزه کشتی گیران و در نهایت رشد کشتی ایران می شود.
نایب قهرمان کشتی فرنگی المپیک ۱۹۷۲ مونیخ معتقد است محمد بنا می‌توانست زودتر از اینها و در شرایط بسیار بهتری از سرمربیگری کناره گیری می‌کرد.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حالی جای خود را به حسن رنگرز داد که کمتر کسی فکر می‌کرد، رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان، نقطه پایان او و همکارانش باشد.
محمدرضا حضرت‌پور مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی صربستان معتقد است چند بدبیاری مداوم سبب از دست رفتن جایگاه تیمی ایران شده است.
دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، با تاکید بر اینکه عملکرد و افتخارات محمد بنا در کشتی فرنگی ایران نیازی به توضیح ندارد، گفت: ما کشتی‌گیر هستیم و برای ما تفاوتی ندارد که چه کسی سرمربی تیم ملی باشد، اما امیدوارم بتوانیم از حضور بنا در کنار تیم انگیزه بگیریم.
سکوت سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران بعد از رقابت‌های جهانی هنوز شکسته نشده است.
تیم ملی کشتی فرنگی سال گذشته و در رقابت‌های قهرمانی جهان در نروژ با ۴ مدال طلا و ۲ برنز بعد از روسیه نایب قهرمان شده بود.
برای همیشه از حضور در تیم ملی کشتی خداحافظی کردم و این تصمیم خود را به فدراسیون نیز اطلاع دادم.
ناکامی کشتی فرنگی ایران در کسب طلا در حالی بود که ایران سال گذشته و در پایان جهانی نروژ با 4 طلا و 2 برنز بعد از روسیه به عنوان نایب قهرمانی جهان رسید اما امسال بدون طلا و تنها با دو نقره و یک برنز نتوانست بر روی سکوی اول تا سومی قرار بگیرد.
مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، دقایقی پیش در شهر بلگراد صربستان برگزار شد.
بنا بر اعلام کانال ۱۱ رژیم صهیونیستی یائیر لاپید امیدوار است در تاریخ ۲۰ سپتامبر، روزی که قرار است بایدن در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کند، با وی دیدار داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ