بنابر اعلام شورای کشتی آسیا،محمد بنا و پژمان درستکار به عنوان برترین مربیان سال ۲۰۲۲ کشتی قاره کهن انتخاب شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد بنا می گوید دیگر قرار نیست مثل قبل روی تشک برود و در امور فنی تیم ملی دخالت کند.
محمد بن سلمان بن ولیعهد و نخست وزیر عربستان با حضور در مسجد قبا نماز را در اولین مسجدی که در تاریخ اسلام بنا شد اقامه کرد. ولیعهد در بدو ورود مورد استقبال شیخ دکتر عبدالرحمن بن عبدالعزیز السدیس رئیس کل امور مسجد الحرام و مسجد النبی قرار گرفت. مسجد قُبا اولین مسجدی که در تاریخ اسلام بنا شد. پیامبر اکرم (ص) پس از هجرت از شهر مکه به شهر یثرب (مدینه منوره) چند روز در قریه قُبا به انتظار حضرت علی (ع) ماند تا ایشان به همراه مادرش فاطمه بنت اسد و نیز حضرت زهرا (س) به مدینه برسند. طی آن چند روز، مسلمانان مسجدی در آن منطقه بر پایه تقوا بنا کردند که اینک با گذشت چهارده قرن، همچنان زائران و مجاوران برای نماز و عبادت به آن مشرف می‌شوند. در صدر اسلام، منطقه قبا شش کیلومتر با مرکز مدینه فاصله داشت و کسانی که از مکه به مدینه می‌رفتند ابتدا وارد آین قریه شده و سپس به مدینه می‌رفتند؛ اما امروزه قبا جزئی از شهر است و مسافران به سبب بزرگراه مدینه - مکه، از کنار آن می‌گذرند.
محمد حسین مرادمند، پیمان بابایی و مهدی مهدی پور سه بازیکن استقلال هستند که بنا به مصدومیت و سرماخوردگی از فهرست ۱۸ نفره استقلال برای بازی با پیکان خط خوردند.
مراسم معارفه کادر فنی کشتی فرنگی استان تهران صبح امروز در محل هیئت کشتی برگزار شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با حضور در خبرگزاری ایسنا برای نخستین بار درباره حواشی و سوالات مربوط به دوران قهرمانی خود و خط خوردن ناگهانی از تیم ملی در رقابت های جهانی ۲۰۰۵ با وجود قهرمانی در رقابتهای انتخابی تیم ملی صحبت کرد. او همچنین در رابطه با جانشینی محمد بنا و برنامه هایش برای تیم ملی گفت.
محمد بنا و پژمان درستکار به عنوان برترین مربیان کشتی آسیا در سال ۲۰۲۲ انتخاب شدند.
مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید محمد بنا بعد از جهانی نروژ تصمیم به رفتن داشت و حتی بعد از تورنمنت قزاقستان می‌خواست نیاید که دبیر و سوریان مانع این کار شدند.
با حضور نماینده سازمان لیگ در اصفهان، ثبت قرارداد ۶ کشتی‌گیر و سرمربی با تیم فولاد مبارکه سپاهان انجام شد.
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است تیم محمد بنا به جز یک مربی، از عدم همدلی و اتحاد اعضایش در جهانی ضربه خورد و بهترین فرصت قهرمانی را از دست داد.
نایب قهرمان کشتی فرنگی المپیک ۱۹۷۲ مونیخ معتقد است محمد بنا می‌توانست زودتر از اینها و در شرایط بسیار بهتری از سرمربیگری کناره گیری می‌کرد.
تبریک و حمايت محمد بنا از سرمربیگری حسن رنگرز
محمد بنا که مدتی است هیچ توضیحی درباره شرایط تیم ملی قبل و بعد از اعزام به رقابت‌های جهانی نداشته است، نسبت به این انتصاب واکنش نشان داد.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی به انتصاب حسن رنگرز به عنوان سرمربی جدید از سوی فدراسیون کشتی واکنش نشان داد.
با توجه به اینکه محمد بنا در پایان مسابقات جهانی ۲۰۲۲ با شاگردانش خداحافظی کرده و قبل‌تر از آن هم به فدراسیون کشتی اعلام کرده که قصد ماندن ندارد، به احتمال فراوان او دیگر سرمربی تیم ملی نخواهد بود
دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت: بنا همان آقایی است که 4 طلای جهانی و ٣ طلای المپیک برای ایران آورد.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: محمد بنا جزو مربیان خوب دنیا است. او را راحت بدست نیاورده‌ایم که بخواهیم با آبرویش بازی کنیم و خواهش من این است که حرمت‌ها را حفظ کنیم.
بنا در گروه واتس‌اپی تیم ملی ضمن حلالیت طلبیدن از شاگردانش، با آن‌ها خداحافظی کرده و به نظر می‌رسد این به معنای خداحافظی بنا با تیم ملی فرنگی باشد.
بنا در گروه واتس‌اپی تیم ملی ضمن حلالیت طلبیدن از شاگردانش، با آن‌ها خداحافظی کرده و به نظر می‌رسد این به معنای خداحافظی بنا با تیم ملی فرنگی باشد.
اتفاقاتی که امروز در بین اعضای کادر فنی و ملی پوشان تیم کشتی فرنگی ایران در صربستان رخ داده حاکی از کناره گیری محمد بنا از سرمربیگری این تیم است.
تیم ملی کشتی فرنگی در حالی با دو نقره و یک برنز و کسب عنوان چهارمی تیمی به کار خود پایان داد که بار دیگر صدای اعتراض مخالفان بنا بلند شده است.
رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان در حالی امشب به پایان می‌رسد که دستاورد شاگردان محمد بنا تاکنون کسب ۲ مدال در ۹ وزن بود و او و تیمش یک ناکامی بزرگ و تاریخی را رقم زده است.
نمايندگان ايران از فردا براى كسب خوشرنگ ترين مدال هاى جهانى به مصاف رقباى خود در بلگراد مى روند.
تیم ملی کشتی فرنگی در میان غیبت روسیه به عنوان قدرت برتر کشتی جهان و قهرمان دوره قبل مسابقات جهانی، فرصت طلایی ایستادن بر سکوی نخست جهان را برای دومین مرتبه در تاریخ در اختیار دارد.
نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی معتقد است محمد بنا همواره به دنبال بهترین‌هاست و اگر کشتی گیری از هر نظر شایسته باشد در تیم ملی جای دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ