بنا در گروه واتس‌اپی تیم ملی ضمن حلالیت طلبیدن از شاگردانش، با آن‌ها خداحافظی کرده و به نظر می‌رسد این به معنای خداحافظی بنا با تیم ملی فرنگی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی عبدی با عقد قراردادی به تراکتور پیوست تا در نهایت پس از کش و قوی های فراوان از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا شود
منچسترسیتی یکی از کاندیدهای دیدار با الاتحاد جده در بازی خداحافظی محمد نور است.
مربی محبوب پرسپولیس در این فصل در پست همیشگی روی نیمکت تیمش نخواهد بود.
محمد ربیعی پیامی احساسی در اینستاگرامش خطاب به هواداران مس رفسنجان منتشر کرد.
محمد انصاری مدافع سابق پرسپولیس از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، در حالی‌که درباره جدایی روبرتو فیرمینو از این تیم صحبت می‌کرد احساساتی شد و بغض اجازه نداد به حرف‌هایش ادامه دهد.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، در حالیکه درباره جدایی روبرتو فیرمینو از این تیم صحبت می‌کرد احساساتی شد و بغض اجازه نداد به حرفهایش ادامه دهد.
دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی، پس از جنگ جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه شد؛ یعنی جانشین علی شمخانی فرمانده وقت این نیرو. آن‌ها تا سال ۱۳۷۶ و زمانی که شمخانی برای تصدی وزارت دفاع به کابینه محمد خاتمی رفت، با یکدیگر همکار بودند. در آن سال، احمدیان با حکم رهبری به فرماندهی نیروی دریایی سپاه منصوب شد. احمدیان تا تابستان ۱۳۷۹ در همین مسوولیت ماند و آن زمان تا سال ۱۳۸۶ رییس ستاد مشترک سپاه پاسداران شد.
سرمربی مس رفسنجان به صورت تلویحی اعلام کرد که در پایان فصل صندلی سرمربیگری این تیم را ترک خواهد کرد.
تیم اقتصادی دولت در سال جدید به ترمیم و بازسازی خود دست زد؛ از جمله یکی از کلیدی‌ترین چهره‌های سیاستگذار از دولت رئیسی کنار گذاشته شد. مسعود میرکاظمی به‌دلیل خط‌مشی متفاوت و تک‌روی در این زمینه سرانجام مجبور شد از پاستور خداحافظی کند. اما چه کسی پشت تغییرات اخیر و سیاستگذاری اقتصادی دولت قرار دارد؛ به نظر می‌رسد، محمد مخبر.
محمود افشاردوست، مربی تیم ملی درباره خداحافظی امیر غفور اظهار نظر کرد.
پس از اینکه برخی از رسانه ها مدعی شده بودند که قرار اتغییرات عمده ای در سطح دولت رخ دهد و محمد مخبر از سمت معااولی خداحافظی کند پایگاه اطلاع رسانی دولت با رد این ادعا تاکید کرد وی با انه مضاعف در حال خدمت رسانی است.
در روزگاری که هنوز کمک داور ویدیویی وارد ورزش فوتبال نشده بود، کمک داوران ما در بازی های مهم شاهکار داوری هم خلق می کردند.
حضور امید عالیشاه در ترکیب امروز پرسپولیس یکی از بهترین تصمیمات یحیی گل محمدی در مسابقه امروز بود.
محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: این دانشجو که شهاب نام داشته از مرداد سال ۹۴ در رشته کارشناسی تحصیل می‌کرده و با پتوی مسافرتی، خود را از میله‌ای که به سقف بوده آویزان کرده و به زندگی اش پایان داده است. در بازرسی از جیب‌های پسر ۳۵ ساله، دستنوشته‌ای تک برگی، یافت شد که خطاب به مادرش بوده و از او حلالیت خواسته و خداحافظی کرده است.
محمد عادل بازیکن ۲۳ ساله مصری در تصمیمی عجیب از فوتبال خداحافظی کرد.
حضور محمد خاکپور در لیگ آمریکا و خداحافظی از فوتبال در این کشور یکی از اتفاقات جالب در تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود.
بررسی نتایج یک دهه اخیر کشتی فرنگی نشان می دهد تیم ملی بدون محمد بنا هم به جز یک دوره نتایج چندان ضعیفی کسب نکرده است.
با توجه به اینکه محمد بنا در پایان مسابقات جهانی ۲۰۲۲ با شاگردانش خداحافظی کرده و قبل‌تر از آن هم به فدراسیون کشتی اعلام کرده که قصد ماندن ندارد، به احتمال فراوان او دیگر سرمربی تیم ملی نخواهد بود
بنا در گروه واتس‌اپی تیم ملی ضمن حلالیت طلبیدن از شاگردانش، با آن‌ها خداحافظی کرده و به نظر می‌رسد این به معنای خداحافظی بنا با تیم ملی فرنگی باشد.
مهرداد محمدی مهاجم ایرانی العربی با انتشار پیامی از هواداران و این باشگاه قطری خداحافظی کرد.
محمد‌‌ موسوی در آخرین تمرین تیم ملی از حضور در مسابقات قهرمانی جهان ‌انصراف داد.
محمد غلامی بعد از سال ها بازی در سطوح مختلف فوتبال ایران سرانجام امروز از میادین فوتبال خداحافظی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ