محمد بنا و پژمان درستکار به عنوان برترین مربیان کشتی آسیا در سال ۲۰۲۲ انتخاب شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه اخیر شورای نگهبان متفاوت برگزار شد و اعضای این شورا برای نخستین بار در صحن برگزاری جلسات، میزبان نمایندگانی از تشکل‌های دانشجویی بودند.این اتفاق تنها چند روز پس از اینکه دکتر هادی طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست با اصحاب رسانه اعلام کرد که درهای شورای نگهبان به روی همه باز است و این شورا گوش‌های شنوایی دارد، روی داد.
محمد بنا می گوید دیگر قرار نیست مثل قبل روی تشک برود و در امور فنی تیم ملی دخالت کند.
مراسم معارفه کادر فنی کشتی فرنگی استان تهران صبح امروز در محل هیئت کشتی برگزار شد.
بنابر اعلام شورای کشتی آسیا،محمد بنا و پژمان درستکار به عنوان برترین مربیان سال ۲۰۲۲ کشتی قاره کهن انتخاب شدند.
مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید محمد بنا بعد از جهانی نروژ تصمیم به رفتن داشت و حتی بعد از تورنمنت قزاقستان می‌خواست نیاید که دبیر و سوریان مانع این کار شدند.
استاندار خراسان رضوی بدشمن به شرایط موجود طمع کرده است زیرا بنا ندارد همه موفقیت‌های کشور و از جمله کیفی سازی و استاندارد سازی به نفع مردم شکل بگیرد.
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است تیم محمد بنا به جز یک مربی، از عدم همدلی و اتحاد اعضایش در جهانی ضربه خورد و بهترین فرصت قهرمانی را از دست داد.
نایب قهرمان کشتی فرنگی المپیک ۱۹۷۲ مونیخ معتقد است محمد بنا می‌توانست زودتر از اینها و در شرایط بسیار بهتری از سرمربیگری کناره گیری می‌کرد.
علیرضا دبیر با انتقاد به برخی اعتراض ها و انتقادات، می گوید به دنبال جهان پهلوان شدن در کشتی نیست.
تبریک و حمايت محمد بنا از سرمربیگری حسن رنگرز
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی به انتصاب حسن رنگرز به عنوان سرمربی جدید از سوی فدراسیون کشتی واکنش نشان داد.
محمدرضا حضرت‌پور مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی صربستان معتقد است چند بدبیاری مداوم سبب از دست رفتن جایگاه تیمی ایران شده است.
سکوت سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران بعد از رقابت‌های جهانی هنوز شکسته نشده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: بنیاد رژیم آپارتاید صهیونیستی بر تجاوز، جنایت و نقض فاحش قوانین بین المللی و حقوق بشر بنا شده و همواره تهدید کننده صلح و امنیت بین المللی خواهد بود.
برای همیشه از حضور در تیم ملی کشتی خداحافظی کردم و این تصمیم خود را به فدراسیون نیز اطلاع دادم.
تیم ملی کشتی فرنگی در حالی با دو نقره و یک برنز و کسب عنوان چهارمی تیمی به کار خود پایان داد که بار دیگر صدای اعتراض مخالفان بنا بلند شده است.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رتبه چهارم رقابت های جهانی صربستان قرار گرفت.
رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان در حالی امشب به پایان می‌رسد که دستاورد شاگردان محمد بنا تاکنون کسب ۲ مدال در ۹ وزن بود و او و تیمش یک ناکامی بزرگ و تاریخی را رقم زده است.
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت داشت
روز نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با شکست هر چهار نماینده ایران پیگیری شد.
مروز در جمهوری اسلامی همه باید نسبت به امیددهی حساس باشند. ممکن است هزار اشکال باشد، که هست، اما با ناامیدی به جایی نمی رسیم. یکی از فیلسوفان معاصر جمله بسیار لطیفی دارد؛ گفته بود من نمی گویم هرکسی امید دارد به نتیجه رسیده ولی می توانم بگویم هرکسی ناامید بوده به هیچ جایی نرسیده است
آخرین قوانین و مقررات داوری کشتی ییش از اعزام فرنگی‌کاران ملی‌پوش کشورمان به رقابت‌های جهانی برای آنها تشریح شد.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان دو هفته دیگر با حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان در مهمترین آوردگاه بین المللی و رسمی سالجاری به میدان خواهد رفت.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان دو هفته دیگر با حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان در مهمترین آوردگاه بین المللی و رسمی سالجاری به میدان خواهد رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ