قهرمان کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو، گفت: بعید می‌داند که حریف صربستانی مبارزه فینالش در مسابقه بعدی از دور مقدماتی بالا بیاید، اما به دنبال جبران این شکست خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا در صفحه اینستاگرامی خود به شدت علیه منتقدان موضع گرفت.
هرچند زائوربک سیداکوف فرصت جبران شکستش مقابل تیمور بیژیف را خواهد داشت، اما سایت معتبر آمریکایی به باخت داخلی قهرمان المپیک 2020 توکیو واکنش نشان داد.
کارلسن نروژی پاسخ داد که آیا قصد دارد برای عنوان قهرمانی جهان در شطرنج کلاسیک مبارزه کند یا خیر؟
کارلسن نروژی پاسخ داد که آیا قصد دارد برای عنوان قهرمانی جهان در شطرنج کلاسیک مبارزه کند یا خیر؟
کاپیتان تیم ملی اسنوکر با ابراز تاسف از حواشی ایجاد شده در مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: امیدوارم تا دو هفته آینده موانع برداشته شده و شاهد انتخاب دوباره هاشم اسکندری باشیم.
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا این روزها با قدرت تمرینات خود برای تکرار قهرمانی در مستر المپیا را پیگیری می‌کند. به همین بهانه رونی کلمن چهره افسانه‌ای بدنسازی و قهرمان ۸ دوره مستر المپیا که به تناوب ویدئوهایی در واکنش به تمرینات بدنسازان برجسته را در کانال یوتیوبی خود به اشتراک می‌گذارد، این بار به سراغ هادی چوپان رفته و واکنشی به تمرینات این بدنساز ایرانی داشته است.
محمدرضا تندروان درباره اتفاقاتی که طی دو هفته اخیر برای تیم ملی والیبال رخ داد صحبت کرده است. ‌
عادل غلامی به کناره گیری هراز آمل از لیگ برتر والیبال واکنش نشان داد.
قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: دوومیدانی در این سال‌ها زمان‌های زیادی را از دست داده و اگر در بازی‌های آسیایی نتیجه نگیریم مقصر کسانی هستند که کار را به اینجا رسانده اند.
رومن ولاسوف که در جریان لیگ پادوبنی مقابل قهرمان قرقیزستانی وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی جهان شکست خورد، در اولین واکنش نسبت به این شکست اعلام کرد که رقابت بین او و آکژول محموداف ادامه‌دار است.
شطرنج‌باز چینی موفق شد قهرمان جهان شود و پس از حدود ۱۰ سال این عنوان را از کارلسن بگیرد.
قهرمان المپیک توکیو گفت: ما اگر بهترین تیرانداز هم باشیم اما اعزام نشویم و یا تعداد اعزام‌های کمی داشته باشیم، قطعاً با مشکل مواجه خواهیم شد.
قهرمان وزنه‌برداری جهان به احتمال کمک دولت برای پرداخت بدهی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال واکنش نشان داد.
کاپیتان سابق تیم ملی از هم‌تیمی‌های خود برای نمایش جذاب برابر الهلال تشکر کرد.
قهرمان سابق روسیه پس از شکست تیم زنیت برابر سپاهان خواستار تعطیلی فوتبال روسیه شد!
قهرمان سابق روسیه پس از شکست تیم زنیت برابر سپاهان خواستار تعطیلی فوتبال روسیه شد!
به خصوص که مشاجره اینستاگرامی هادی چوپان با ریچ گاسپاری، قهرمان سابق این رشته سر و صدای زیادی به پا کرد و هادی را به واکنش وا داشت.
تاکوتو اوتوگورو عنوان کرد هنوز تصمیم نگرفته است در رقابت‌های آسیایی برابر رحمان عموزاد قرار گیرد یا خیر ولی دوست دارد مبارزه با کشتی گیران غیر ژاپنی را تجربه کند.
لیونل مسی بلافاصله بعد از پیروزی مقابل فرانسه در فینال جام جهانی مقابل دوربین‌ها قرار گرفت و درحالیکه از خوشحالی سر از پا نمی‌شناخت قهرمانی آرژانتین را فریاد کشید.
نایب قهرمان وزنه برداری المپیک پس از چهارمی در جهان گفت: قسمت نبود دل مردم را شاد کنم.
نایب قهرمان وزنه برداری المپیک پس از چهارمی در جهان گفت: قسمت نبود دل مردم را شاد کنم.
قهرمان کشتی فرنگی المپیک ریو در واکنش به شایعاتی در خصوص عدم تمدید قرارداد علی ارسلان در صورتی که در مسابقات جهانی بلگراد مدال نمی‌گرفت، گفت: این حرف‌ها واقعی نبود و از روی حسادت مطرح شده است.
"عبدالرشید سعدالله‌یف" چهره شاخص و عنوان‌دار کشتی جهان و المپیک که اتحادیه جهانی کشتی لقب «تانک روس» را به او داده است، به قهرمانی رقیب آمریکایی‌اش در رقابت‌های جهانی بلگراد که در غیاب او بدست آمد، واکنش نشان داد.
قهرمان کشتی آزاد جهان از آمریکا بعد از پیروزی بر حسن یزدانی در فینال رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان گفت: او سخت ترین حریف من برای المپیک پاریس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ