سکوت سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران بعد از رقابت‌های جهانی هنوز شکسته نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ثبت کردن تنها خشت اول کار بوده و رسیدگی‌ها و نگهداری بعد از ثبت اثر کار مهم‌تری بود که مغفول ماند. متاسفانه ما هیچ فکر دیگری در این زمینه نکردیم. درآن دهه آثار شاخص زیادی به ثبت رسیدند و در این بین از دهه ۷۰ آثار زیاد دیگری که بنا به عقیده برخی کارشناسان فاقد ارزش بودند هم ثبت ملی شدند. او معتقد است وزارت میراث فرهنگی باید یک برنامه‌ریزی برای آثار ثبت ملی داشته باشد از تهیه فرم و شنیدن درخواست مالکین این آثار تا بازدید‌های دوره‌ای برای دیدن آخرین تحولات این آثار که می‌تواند به نگهداری آن‌ها کمک کند.
محمد بنا می گوید دیگر قرار نیست مثل قبل روی تشک برود و در امور فنی تیم ملی دخالت کند.
مراسم معارفه کادر فنی کشتی فرنگی استان تهران صبح امروز در محل هیئت کشتی برگزار شد.
بنابر اعلام شورای کشتی آسیا،محمد بنا و پژمان درستکار به عنوان برترین مربیان سال ۲۰۲۲ کشتی قاره کهن انتخاب شدند.
محمد بنا و پژمان درستکار به عنوان برترین مربیان کشتی آسیا در سال ۲۰۲۲ انتخاب شدند.
پائولو بنتو می‌گوید همیشه ارتباطم با تیم‌ملی کره جنوبی را حفظ خواهم کرد.
مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید محمد بنا بعد از جهانی نروژ تصمیم به رفتن داشت و حتی بعد از تورنمنت قزاقستان می‌خواست نیاید که دبیر و سوریان مانع این کار شدند.
استاندار خراسان رضوی بدشمن به شرایط موجود طمع کرده است زیرا بنا ندارد همه موفقیت‌های کشور و از جمله کیفی سازی و استاندارد سازی به نفع مردم شکل بگیرد.
بازیکنان مطرحی از تیم فولاد بنا بر دلایل مختلفی، شاهد شکست تیمشان برابر گل‌گهر بودند.
دارنده مدال طلای سنگین وزن کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی ۲۰۲۱، گفت: هدفم حضور در المپیک و ایستادن بر سکوی قهرمانی این رقابت هاست.
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است تیم محمد بنا به جز یک مربی، از عدم همدلی و اتحاد اعضایش در جهانی ضربه خورد و بهترین فرصت قهرمانی را از دست داد.
نایب قهرمان کشتی فرنگی المپیک ۱۹۷۲ مونیخ معتقد است محمد بنا می‌توانست زودتر از اینها و در شرایط بسیار بهتری از سرمربیگری کناره گیری می‌کرد.
تبریک و حمايت محمد بنا از سرمربیگری حسن رنگرز
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: بنیاد رژیم آپارتاید صهیونیستی بر تجاوز، جنایت و نقض فاحش قوانین بین المللی و حقوق بشر بنا شده و همواره تهدید کننده صلح و امنیت بین المللی خواهد بود.
برای همیشه از حضور در تیم ملی کشتی خداحافظی کردم و این تصمیم خود را به فدراسیون نیز اطلاع دادم.
تیم ملی کشتی فرنگی در حالی با دو نقره و یک برنز و کسب عنوان چهارمی تیمی به کار خود پایان داد که بار دیگر صدای اعتراض مخالفان بنا بلند شده است.
ناکامی کشتی فرنگی ایران در کسب طلا در حالی بود که ایران سال گذشته و در پایان جهانی نروژ با 4 طلا و 2 برنز بعد از روسیه به عنوان نایب قهرمانی جهان رسید اما امسال بدون طلا و تنها با دو نقره و یک برنز نتوانست بر روی سکوی اول تا سومی قرار بگیرد.
تقریبا تمام توئیت‌هایی که تا چندی پیش بنام رئیسی منتشر می‌شد را اغلب خبرگزاری‌های رسمی کشور و سایت‌های حامی رئیسی و سایر رسانه‌ها، بازنشر دادند و این روند با تکذیب و توضیحی از سوی تیم رسانه‌ای «پاستور» مواجه نشد و همگی با سکوت بدرقه شدند و براین اساس، از سوی افکارعمومی به عنوان نظر شخص ابراهیم رئیسی ارزیابی می‌شدند و ملاک عمل تیصمیم سازان و تصمیم گیران دولتی قرار می‌گرفتند. اکنون، این ضرورت احساس می‌شود که تیم رسانه‌ای و سایر مسئولان ذیربط دولت سیزدهم درباره تکذیب دیرهنگام خود و ادمین و ادمین‌هایی که حداقل یک سال به جای رئیس جمهور توئیت می‌زدند، توضیح دهند و شفاف سازی کنند.
رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان در حالی امشب به پایان می‌رسد که دستاورد شاگردان محمد بنا تاکنون کسب ۲ مدال در ۹ وزن بود و او و تیمش یک ناکامی بزرگ و تاریخی را رقم زده است.
روز سوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان با کسب دو مدال نقره و برنز برای ایران به پایان رسید.
روز نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با شکست هر چهار نماینده ایران پیگیری شد.
تیم ملی کشتی فرنگی در میان غیبت روسیه به عنوان قدرت برتر کشتی جهان و قهرمان دوره قبل مسابقات جهانی، فرصت طلایی ایستادن بر سکوی نخست جهان را برای دومین مرتبه در تاریخ در اختیار دارد.
آخرین قوانین و مقررات داوری کشتی ییش از اعزام فرنگی‌کاران ملی‌پوش کشورمان به رقابت‌های جهانی برای آنها تشریح شد.
موزه هنرهای معاصر اهواز در ۲ طبقه و با پنج گالری در سال ۱۳۸۸ افتتاح شد. بعد کشمکش‌ها و حواشی که داشت این روزها در سکوت متروکه رفته و هر روز شاهد خرابی‌های بیشتر این بنا هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ