آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرقت برای رسیدن به آرزوها/ پلیس در تعقیب مرد اسیدپاش/ ترمز تانکر حامل سوخت قاچاق کشیده شد/ دردسر مخالفت با ازدواج دختر ۱۶ ساله/ فشای راز زوج جوان با کنجکاوی زن همسایه/ جزئیات صدور حکم اعدام برای «کیوان امام‌وردی»/ برادرکشی پای بساط مشروب خواری!/ اجاره آدمکش برای انتقام از شریک
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای اجاره خانه در دهکده المپیک به حداقل ۲۰۰ میلیون تومان بودجه برای رهن اولیه نیاز دارید.
در ادامه بازجویی از متهمان این باند سرقت، سارق ۱۹ ساله و دیگر اعضای این باند ارتباط زوجیت بین مادر کودک و متهم ۱۹ ساله را نفی کرده و اظهار داشتند که او فرزندش را اجاره می‌داد.
بررسی ها نشان می دهد که اجاره نشینی مردم را به دردسر انداخته و برای اجاره یک واحد ۶۰ متری ۲۰۰ میلیون تومان پول رهن نیاز است.
میسون گرینوود، ستاره ناکام منچستریونایتد، عمارت لوکسی که در این شهر دارد را برای اجاره گذاشته و احتمالا قصد جدایی دارد.
بازار اجاره بها در کشورهای همسایه با توجه به اقتصادی که در کشورهایشان حاکم است با ایران بسیار متفاوت است به طوریکه در بررسی اجمالی مشخص شد که اکثر قوانین به نفع مستاجر است.
بررسی ها نشان می دهد که در پایتخت سوییت های مجردی هم قیمت واحدهای مسکونی ۶۰ متری است با این تفاوت که سوئیت ها را بیشتر مجردین اجاره می کنند.
برای اجاره یک واحد ۶۰ متری در محله های جنوب غربی تهران می توان ۲۰۰ میلیون پیش و ۲ میلیون تومان به صورت اجاره ماهانه پرداخت کرد.
بررسی ها نشان می دهد مردم برای سرمایه گذاری و حتی برای اجاره به دلیل اینکه قیمت ها پایین تر از تهران است به سمت شهرهای نزدیک پایتخت کوچ کرده اند.
با نزدیک شدن به فصل جابه جایی و اتمام قراردادهای اجاره مسکن، میلیون ها اجاره نیشین دلهره این را دارند که در قرارداد جدید چه مقدار افزایش قیمت از سوی صاحبخانه ها اعمال خواهد شد.
بررسی ها نشان می دهد که در برخی از مناطق خانه های مسکونی دو منظوره استفاده می شود هم شرکت است و هم واحد مسکونی که این موضوع موجب شده کارکرد آپارتمان ها با مخاطره مواجه شود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از عزم شورای مسکن استان تهران برای شناسایی واحدهای خالی خبر داد و گفت: به صرف و صلاح موجران است که خانه هایشان را اجاره بدهند.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از عزم شورای مسکن استان تهران برای شناسایی واحدهای خالی خبر داد و گفت: به صرف و صلاح موجران است که خانه هایشان را اجاره بدهند.
بررسی وضعیت اجاره بها در مناطق تهران نشان می دهد با داشتن۱۰۰ میلیون تومان پول پیش می توان یک خانه ۹۰ متری در تهران رهن کرد.
بررسی وضعیت اجاره بها در مناطق تهران نشان می دهد با داشتن۱۰۰ میلیون تومان پول پیش می توان یک خانه ۹۰ متری در تهران رهن کرد.
بررسی وضعیت اجاره بها در منطقه غرب تهران نشان می دهد با داشتن یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پول پیش می توان یک خانه ۱۶۰ متری در غرب تهران رهن کرد.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در محدوده هفده شهریور حدود ۸۰۰ میلیون تومان است.
اجاره بها یک واحد آپارتمان در محدوده بریانک حداقل ماهیانه یک میلیون تومان و پول پیش ۲۰۰ میلیون تومان است.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده فرمانیه حدود ۲ میلیارد تومان است.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده ونک حد اقل ۶ میلیون تومان با پیش پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان است.
پروژه ریلی رشت –کاسپین -انزلی به عنوان آخرین پازل از کریدور جنوب به شمال محسوب می شود که می تواند در تجارت کشور و منطقه خاورمیانه تحولی بزرگ ایجاد کند.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده هفت حوض حداکثر ۱۵ میلیون تومان با پیش پرداخت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نیروهای انقلابی اجازه تعرض به حریم انقلاب و نظام را نمی‌دهند و خواب آشفته منافقین و گروهک آدمکش کومله رنگ واقعیت نمی‌گیرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ جزئیات شهادت مأمور پلیس در بیمارستان/ مرگ مشکوک فعال فضای مجازی در پاریز/ فرجام یک ازدواج اشتباه!/ آزادی پسر با رضایت پدر/ کله‌پاچه جان زن تهرانی را گرفت!/ پایان مرگبار کری‌خوانی در فضای مجازی/ عقده‌هایی برای قدرت نمایی!/ اجاره آدمکش با ۵۰ میلیون تومان و یک پراید
اجاره آدمکش با ۵۰ میلیون تومان و یک پراید
سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اشاره به دستگیری سه نفر در رابطه با وقوع این قتل گفت: دو نفر از عاملان این جنایت در شهر‌های تهران و ملارد دستگیر شدند. فرد دیگری که ضارب بود نیز به یکی استان‌های غربی کشور متواری و مخفی شده بود که او نیز با تحقیقات پلیس شناسایی و دستگیر شد. این افراد علت و انگیزه خود را اختلافات مالی با مقتول عنوان کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ