اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده فرمانیه حدود ۲ میلیارد تومان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: ورود خانه های خالی اثرات مثبتی بر بازار اجاره دارد.
بررسی ها در مشاورین املاک و سایت های اجاره نشان می دهد که یک پدیده جدید به نام اجاره اشتراکی در پیاتخت به وجود آمده است.
برای اجاره یک واحد ۶۰ متری در محله های جنوب غربی تهران می توان ۲۰۰ میلیون پیش و ۲ میلیون تومان به صورت اجاره ماهانه پرداخت کرد.
بررسی های میدانی نشان می دهد اگرچه در تهران قیمت رهن و اجاره بالا رفته است اما هم اکنون می تواند با داشتن ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان در کلان شهر تهران خانه رهن کرد.
بررسی میدانی در محله بازار و ۱۵ خرداد در کلان شهر تهران نشان می دهد که اغلب مردم دنبال تمدید اجاره ملک خود به مدت یک سال دیگر هستند.
بررسی میدانی در محله بازار و ۱۵ خرداد در کلان شهر تهران نشان می دهد که اغلب مردم دنبال تمدید اجاره ملک خود به مدت یک سال دیگر هستند.
بررسی میدانی در محله بازار و ۱۵ خرداد در تهران نشان می دهد که اغلب مردم دنبال تمدید اجاره ملک خود به مدت یک سال دیگر هستند.
رشد قیمت مسکن در یک سال اخیر بیش از نرخ رشد دلار بوده که این موضوع نشان دهنده وجود حباب در بازار مسکن است اکنون این سوال مطرح است که چگونه می توان از این حباب کاست.
بررسی ها نشان می دهد که در برخی از مناطق خانه های مسکونی دو منظوره استفاده می شود هم شرکت است و هم واحد مسکونی که این موضوع موجب شده کارکرد آپارتمان ها با مخاطره مواجه شود.
بررسی های نشان می دهد که خریدار ملک زیاد است اما فروشنده ای نیست؛ وضعیت گرانی مسکن برای اجاره هم موجب شده تا مستاجران خانه ها را شریکی اجاره کنند.
بررسی وضعیت اجاره بها در مناطق تهران نشان می دهد بیشتر صاحب خانه ها دنبال اجاره بها هستند.
بررسی های اخیر نشان داده است که با یک میلیارد تومان پول پیش می توان خانه در شرق تهران اجاره کرد.
ماجرای اجاره‌های دلاری در تهران پدیده جدیدی نیست و شروع آن مربوط به اجاره خانه به مشتریان خارجی بوده است که به مرور این مشتریان خارجی به ایرانی تبدیل شدند.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده تجریش حداقل ۱۲ میلیون با رهن ۲۰۰ میلیون تومان است.
برای اجاره یک واحد آپارتمان در عباس آباد حداقل ماهیانه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و رهن ۲۵۰ میلیون تومان باید پرداخت کرد.
در محله یوسف آباد اجاره بها افزایش داشته به گونه ای که برای اجاره یک خانه ۱۰۰ متری باید حداقل ۲۵۰ میلیون رهن و ماهیانه ۲۷ میلیون تومان اجاره پرداخت شود.
رهن یک خانه ۹۰ متری در محله مشیریه حداقل ۴۰ میلیون با اجاره ماهیانه ۵ میلیون تومان است.
بازار اجاره بها در منطقه شرق تهران با نوسان همراه است برای یک خانه در شرق باید حداکثر ماهی 10 میلیون تومان کنار گذاشته شود.
بازار اجاره بها در منطقه شرق تهران با نوسان همراه است برای یک خانه در شرق باید حداکثر ماهی 10 میلیون تومان کنار گذاشته شود.
بازار اجاره بها در منطقه شرق تهران با نوسان همراه است برای یک خانه در شرق باید حداکثر ماهی 10 میلیون کنار گذاشته شود.
بازار اجاره بها در محله نازی آباد که یکی از محله های جنوب تهران است به نسبت دیگر مناطق داغتر است زیرا با قیمت های حدود ۱ تا ۵ میلیون تومان می توان یک خانه ۸۰ متری اجاره کرد.
بازار اجاره بهای مسکن در محله قیطریه با توجه به اینکه در شمال تهران بالاترین قیمتها را شامل می شود و برای اجاره بها در این خانه ها باید حتما ماهیانه ۱۵ تا ۲۰ میلیون کرایه پرداخت شود
اجاره ساعتی خانه های مبله برای سرقت
دقایقی قبل، یک ساختمان ۱۰ طبقه‌ در آبادان فروریخت و همگان را شوک زده کرد؛ ریزشی که علت آن مشخص نیست اما افزون بر خسارات زیاد مالی، آسیب های جانی هم در پی داشته که هنوز ابعاد دقیق آن مشخص نیست. رویدادی عجیب که حواشی‌ای نیز در پی داشته و به مرور اطلاعات تکمیلی در خصوص آن منتشر خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ