میسون گرینوود، ستاره ناکام منچستریونایتد، عمارت لوکسی که در این شهر دارد را برای اجاره گذاشته و احتمالا قصد جدایی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای اجاره خانه در دهکده المپیک به حداقل ۲۰۰ میلیون تومان بودجه برای رهن اولیه نیاز دارید.
هزینه بیشتر و درآمد کمتر؛ این عبارت کوتاهی است که قربانزاده در مقایسه استقلال و پرسپولیس به آن اشاره می‌کند.
در ادامه بازجویی از متهمان این باند سرقت، سارق ۱۹ ساله و دیگر اعضای این باند ارتباط زوجیت بین مادر کودک و متهم ۱۹ ساله را نفی کرده و اظهار داشتند که او فرزندش را اجاره می‌داد.
بررسی ها نشان می دهد که اجاره نشینی مردم را به دردسر انداخته و برای اجاره یک واحد ۶۰ متری ۲۰۰ میلیون تومان پول رهن نیاز است.
بازار اجاره بها در کشورهای همسایه با توجه به اقتصادی که در کشورهایشان حاکم است با ایران بسیار متفاوت است به طوریکه در بررسی اجمالی مشخص شد که اکثر قوانین به نفع مستاجر است.
نوری قزلجه در واکنش به اینکه پیش از این به ممانعت هیئت رئیسه از طرح پیشنهادات درباره لایحه واردات خودرو‌های کارکرده و بستن میکروفون نماینده مجلس اشاره کردید، یادآور شد: بنده در این مورد تذکر دادم. بستن میکروفون در مجلس تازگی دارد و پیش از این چنین سبک و سیاقی وجود نداشته است. به نظر بنده این اتفاق بسیار خطرناکی در مسیر دموکراسی کشور است، به عبارت دیگر اگر نماینده مردم در مجلس برای حرف زدن دچار مشکل شود پس در کجای جامعه به دنبال آزادی بیان باشیم.
ترجمه صحبت‌های سید ابراهیم رئیسی برای نیکولاس مادورو در سفر او به ونزوئلا واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشته است. مترجم ابراهیم رئیسی در حال ترجمه صحبت‌های او عبارت «قدم شما روی چشم» را کلمه به کلمه ترجمه می‌کند و حتی با زبان بدن هم به چشمش اشاره می‌کند.
طبق گزارش سخنگوی شورای نگهبان، غالب ایرادات این شورای ناظر به ابهاماتی بود که شورا مرتفع شدن آن‌ها توسط مجلس را برای اظهارنظر خود ضروری دانسته است. از جمله مهم‌ترین این ابهامات، می‌توان به ابهام عبارت «رمزپول و رمزدارایی» در بند ۵ ماده ۱۲ طرح اشاره کرد. این بند انواع رمزپول و رمزدارایی را در کنار چهار نوع دارایی دیگر مذکور در ماده ۱۲، مشمول مالیات بر عایدی سرمایه دانسته بود. درحالی که تعریف مشخصی از رمزپول و رمزدارایی وجود ندارد.
پس از استقرار مشروطیت اولین بلدیه قانونی تهران در۱۲ خرداد سال ۱۲۸۶ شمسی، یعنی حدود ١١٦ سال قبل، در عمارتی واقع در سبزه‌میدان تهران تاسیس شد و به‌مرور زمان خدماتش را با راه اندازی اداره اطفائیه افزایش داد. آتش نشانی
میثم مظفر با اشاره به اینکه در حال حاضر استفاده بهینه ای از عمارت عین الدوله نمی شود، گفت: این عمارت بدون هیچ تابلو و اطلاع رسانی و بدون حضور گردشگران باقی مانده است.
بررسی ها نشان می دهد که در پایتخت سوییت های مجردی هم قیمت واحدهای مسکونی ۶۰ متری است با این تفاوت که سوئیت ها را بیشتر مجردین اجاره می کنند.
مهدی طائب، رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: امام راحل با شجاعت در مقابل حکومت طاغوت و استکبار جهانی، توانست معادلات قدرت را در دنیا تغییر دهند.
کلیچدار اوغلو در سخنان خود به روشنی به عبارت «جهانِ ترک» اشاره می کند و صادرات آسان و مستقیم کالا از ترکیه به کشورهای ترک زبان را به عنوان یک اولویت حیاتی معرفی می کند. پس یادمان باشد، پیروزی کلیچدار اوغلو، به معنای فریز شدن اهداف سیاسی و اقتصادی ترکیه در آسیای میانه و قفقاز و شیفت ناگهانی به سمت آمریکا و اروپا نخواهد بود.
رهبر جریان حکمت ملی عراق با اشاره به نقش مرجعیت در این کشور افزود: عراق با آگاهی مرجعیت توانست از چالش‌ها عبور کند.
محمودزاده نماینده مهاباد گفت: آقای رئیسی در طول دوران انتخابات وعده های مختلفی دادند که اصلی ترین این وعده ها عبارت بودند از ساخت ۴ میلیون مسکن در چهارسال، رفع فقر و کاهش ۵۰ درصدی هزینه های درمان، احیای برجام و تک رقمی کردند و کاهش تورم به نصف درصد تورم آن زمان، کنترل قیمت ارز، آزادی بیان، عادلانه کردن قیمت خودرو، گسترش و توسعه اینترنت و ایجاد یک میلیون شغل در سال اما چه بر سر سرنوشت این وعده ها در یک سال و نیم عمر دولت سیزدهم آمد؟
برای اولین بار ویدئویی با کیفیت از سال ۱۳۲۳ اشغال ایران توسط متفقین منتشر شده است. در این ویدئو که برای اولین بار با کیفیتی بالا به نمایش در می‌آید، تصاویری کمیاب از تهران و ایران در زمان اشغال توسط ارتش‌های متفقین در سال ۱۳۲۳ را مشاهده می‌فرمایید. از جمله مکان‌های تصویربرداری شده در این ویدئو می‌توان به سر در باغ ملی، عمارت قزاق خانه، ساختمان اولیه بانک ملی در خیابان فردوسی، میدان توپخانه و عمارت بلدیه، موزه‌ی ایران باستان، مجلس شورای ملی در بهارستان و مسجد سپهسالار اشاره کرد. همچنین تصاویری از میدان‌های نبرد، رژه‌ی ارتش‌های متفقین، سربازان روس، انگیلیسی، امریکایی و فرانسوی، به همراه خودرو‌های زرهی ایشان دیده می‌شود. از دیگر اشخاص تصویربرداری شده در این ویدئو محمدرضا شاه پهلوی در سال‌های ابتدایی سلطنتش است که با فرماندهان نیرو‌های متفقین در کاخ گلستان گفتگو می‌کند.
رهبر جریان حکمت ملی عراق با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها خواستار اقدام فعال شورای امنیت شد.
موسوی‌لارگانی در ادامه سخنانش با به‌کار‌بردن این عبارت که «اینجا پادگان نیست» عملکرد قالیباف در اداره مجلس را «پادگانی» دانست و با انتقاد از آن ادامه داد: «اینجا پادگان نیست. آقای قالیباف نمی‌تواند نظر خود را اعمال کند، بلکه همه ما باید در چارچوب آیین‌نامه عمل کنیم. طوری عمل نکنید که بیرون از مجلس به ما بخندند».
جرم محاربه از لحاظ لغوی به معنای کسی یا کسانی است که امنیت جامعه را بر هم می‌زنند. بهترین وکیل کیفری بیان می‌کند: تعریف قانونی محاربه عبارت از هر کسی که سلاح بکشد به روی مال یا ناموس مردم یا ترساندن آنها. به گونه‌ای که باعث ناامنی در محیط شود. در قرآن آیه ۳۳ سوره مبارکه مائده به محاربه اشاره کرده البته محاربه در این آیه باعث به‌وجودآمدن اختلاف نظر بین فق‌های شیعه شده است. پس هرگاه کسی به سوی یک یا چند نفر که خاص هستند سلاح بکشد و فعل او جنبه عمومی نداشته باشد و همچنین باعث ناامنی نشود محاربه محسوب نمی‌شود.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در شبکه اجتماعی خود به نام «تروث سوشال» علیه مدارک مجوز بازرسی که روز گذشته از سوی اف‌بی‌آی منتشر شد و قاضی که بر اساس آن اجازه تفتیش عمارت مارالاگوی او را صادر کرد، مطالبی منتشر کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا در اشاره به یورش اخیر ماموران اف بی آی به عمارتش در فلوریدا، گفت که این کشور در وضعیت بسیار خطرناکی است و اوضاع باید آرام شود.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به اسناد توقیف شده از عمارت رئیس‌جمهور سابق این کشور گفت: اگر ماهیت این اسناد آنگونه باشد که به اطلاع ما رسیده، با موضوعی بسیار جدی روبرو هستیم.
بورس تهران معاملات امروز را در حالی با تابلوهای سبز به پایان رساند که روز گذشته استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین در مجلس اعلام وصول شد.
رئیس قرارگاه عمار با اشاره به جراحی بزرگ اقتصادی دولت رئیسی تصریح کرد: ارز ۴۲۰۰ تومانی مواد مخدری بود که دولت قبل به مملکت ما تزریق کرده بود، اما آیت الله رئیسی در صدد اصلاح این روند برآمد و همه باید در این مسیر به ایشان و دولت کمک کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ