بررسی ها نشان می دهد که اجاره نشینی مردم را به دردسر انداخته و برای اجاره یک واحد ۶۰ متری ۲۰۰ میلیون تومان پول رهن نیاز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- مدیرعامل توزیع برق گیلان از سوختگی ۶۰ درصدی مامور توزیع برق انزلی در حین انجام کار خبر داد و گفت: خطای انسانی علت این حادثه بوده است.
تبریز- معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد گندم زارهای استان برداشت شده، از افزایش ۶۰ درصدی خرید گندم از کشاورزان استان خبر داد.
۳۲ قلم به عنوان کالای اساسی ثبت شده است که در این راستا می‌توان به گندم، برنج، انواع گوشت قرمز و سفید، تخم مرغ، شکر، لبنیات، روغن، حبوبات و… اشاره کرد.
در شهری مثل تهران بالاتر از ۶۰ درصد هزینه‌های خانواده صرف اجاره بها می‌شود. خانواده‌ای که ۲۰ میلیون تومان درامد دارد گاهی تا ۱۵ میلیون تومان بابت اجاره واحد هزینه می‌کند، این درحالی است که حقوق و دستمزد زیر بیست درصد افزایش پیدا می‌کند و دولت نیز تورم را ۴۶ درصدی می‌داند و ادعای کنترل تورم را دارد. در برخی دیگر از اقلام پر مصرف از جمله مرغ، گوشت و لبنیات نیز وضعیت به همین ترتیب است و مردم می‌بینند که این اقلام با تورم بالاتر از تورم ۴۶ درصدی که دولت اعلام کرده است فروخته می‌شود. در نتیجه این شائبه پیش می‌آید که تورم اعلام شده از سوی دولت با واقعیت بازار، همخوانی ندارد.
سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کسری بیش از ۶۰ درصدی بارش در استان تهران در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۲، اعلام کرد: میزان تبخیر از منابع تأمین‌کننده آب حدود یک متر بوده است.‌
یز: رئیس اداره منابع آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان‌های تفت و مهریز از شناسایی و پلمب ۶۰ حلقه چاه غیر مجاز در این دو شهرستان خبر داد.
بررسی ها نشان می دهد که در پایتخت سوییت های مجردی هم قیمت واحدهای مسکونی ۶۰ متری است با این تفاوت که سوئیت ها را بیشتر مجردین اجاره می کنند.
برای اجاره یک واحد ۶۰ متری در محله های جنوب غربی تهران می توان ۲۰۰ میلیون پیش و ۲ میلیون تومان به صورت اجاره ماهانه پرداخت کرد.
گرمسار- فرماندار گرمسار با اشاره به کاهش ۶۰ درصدی نزولات جوی در بالادست حبله رود گفت: تا حصول نتیجه، پیگیر حق آبه مردم گرمسار خواهیم بود.
رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به زیرساخت ورزش بانوان گفت: مشارکت ۶۰ درصدی بانوان در مسابقات مینی فوتبال محلات اتفاق بزرگی برای استان است.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات با اشاره به انتقال کسب و کار‌های مردمی به پیام رسان‌های داخلی تاکید کرد: در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد از مردم و کسب و کارهایشان به پیام رسان‌های داخلی وارد شده اند و از این پیام رسان‌ها استفاده می‌کنند.
معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به افزایش ۶۰ درصدی حجم ارزهای ملی ایران و روسیه در مبادلات در سال ۲۰۲۱ گفت: برنامه دو کشور افزایش این حجم و تقویت روابط بانکی است.
اهواز - معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از مسدود شدن مسیر ۶۰ روستای ندیکا و دزپارت به دلیل بارش شدید برف خبر داد.
اجاره یک واحد مسکونی ۶۰ الی ۷۰ متری در محله خزانه حدود ۱۰۰ الی ۶۵۰ میلیون تومان است.
سازمان هواشناسی با اشاره به عقب نشینی یخبندان از ۶۰ شهر اعلام کرد: افزایش موقتی دما در راه است.
مجید کیانپور با اشاره به ارائه خدمات این آزمایشگاه گفت: ۶۰ هزار متر حفاری برای پروژه های ژئوتکنیک انجام شده است و ۷۵ درصد فعالیت های آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با وزارت راه و شهرسازی است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به پروژه شبکه ملی اطلاعات به عنوان یکی از اولویت های مهم دولت اشاره کرد و گفت: پیشرفت این پروژه در یک سال گذشته به حدود ۶۰ درصد رسیده است.
فریدون عباسی با اشاره به آغاز غنی سازی ۶۰ درصد اورانیوم در فردو بیان کرد: ایران تا به امروز خیلی مراعات حال طرف‌های غربی را کرده است. به دلیل اختلاف سلیقه‌هایی که در داخل کشور وجود دارد، برخی معتقد هستند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تقدیم ۶۰ شهید امنیت در حوادث اخیر گفت: در داخل کشور با فریب خوردگان روبه رو بودیم لذا مماشات کردیم و اگر فریب خوردگان داخلی در میدان نبودند، این ۶۰ روز به ۶ روز هم نمی‌کشید.
اهواز- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به وقوع آتش سوزی در ساختمان سینما دنیا در اهواز گفت: بیش از ۶۰ نفر که در ساختمان بودند توسط نیروهای امدادی خارج شدند.
مقامات سعودی از بازداشت ۶۰ نفر در این کشور خبر دادند و به دلایل بازداشت این افراد هم اشاره کردند.
رئیس سازمان برنامه ضمن اشاره به برداشت ۶۰ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی توسط دولت قبل، گفت: ۵۳۴ هزار میلیارد تومان مجموع اصل و سود اوراقی است که سررسید آن‌ها در طول دولت ۱۳ خواهد بود.
به گفته سرپرست اداره بیماری‌های منتقله از آب و غذای وزارت بهداشت اغلب مبتلایان بین ۳۰ تا ۶۰ سال سن دارند و ۷۵ درصد مبتلایان به وبا مرد هستند. تقریبا نیمی از مبتلایان سابقه سفر به کشور‌های همجوار را دارند و بقبه بر اثر تماس با فرد آلوده دچار بیماری وبا شده اند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن اشاره به کمک های دولت و مجلس برای افزایش حقوق والدین معظم شهدا و کمک معیشت جانبازان، از افزایش حدود ۶۰ درصدی این کمک خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ