اجاره بهای یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در محدوده هفده شهریور حدود ۸۰۰ میلیون تومان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر قصد اجاره خانه در محله امام زاده حسن را دارید به حداقل بودجه‌ای که برای رهن نیازمند هستید ۳۰۰ و حداکثر این مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان است.
افلاطونی با اشاره به آمار مهاجرت به مازندران ادامه داد: حدود ۸۰۰ هزار نفر طی دو سال اخیر به مازندران مهاجرت کرده‌اند و اگر همینطور ادامه یابد شاهد مهاجرت‌های گسترده از استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان که فرونشست‌های زیاد در آن صورت می‌گیرد، خواهیم بود.
رشت- مدیرعامل توزیع برق گیلان با اشاره به پرداخت پاداش برای ۸۰۰ هزار مشترک خوش مصرف گیلانی، گفت: گذر از تابستان داغ با مدیریت مصرف محقق می‌شود.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش موتور سیکلت مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۸ میلیارد ریال برآورد شده است از توقیف آن خبر داد و گفت: در این رابطه مالک موتورسیکلت دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.
جعفری نمین با اشاره به موضوع اجرای پزشکی خانواده و سیستم ارجاع در کشور گفت: متاسفانه جایگاه واقعی ماماها در این موضوعات دیده نشده و باید جایگاه ماماها در تیم سلامت خانواده در نظر گرفته شود.
سازمان ملل متحد با اشاره به احتمال گریختن بیش از ۸۰۰ هزار نفر از سودان در صورت تداوم درگیری‌ها، نسبت به وقوع بحران پناهندگی در این منطقه هشدار داد.
سازمان ملل متحد با اشاره به احتمال گریختن بیش از ۸۰۰ هزار نفر از سودان در صورت تداوم درگیری‌ها، نسبت به وقوع بحران پناهندگی در این منطقه هشدار داد.
امیری با اشاره به جزئیاتی از میزان تولید برق در نیروگاه های بنیاد مستضعفان از آغاز احداث ۶ واحد بخار در ۲ نیروگاه این هلدینگ با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیون یورو در سال جاری خبر داد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به اینکه تولید تجهیزات پزشکی در هلال احمر افزایش یافته است، از تولید ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار سرنگ و بیش از ۴۰ هزار ست دیالیز در هفته گذشته خبر داد.
بررسی وضعیت اجاره بها در منطقه غرب تهران نشان می دهد با داشتن یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پول پیش می توان یک خانه ۱۶۰ متری در غرب تهران رهن کرد.
رهن یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در محدوده شهرک غرب حدود ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده منیریه حداکثر ۹ میلیون تومان با پیش پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان است.
مدیر ندامتگاه قزل‌حصار گفت: از ابتدای سال ۸۰۰ نفر از زندانیان ندامتگاه قزل‌حصار با اخذ مجوز از اداره فنی‌حرفه ای استان البرز موفق به کسب گواهینامه مهارتی استادشاگردی شده‌اند.
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره به سوخت‌رسانی به نیروگاه‌های کشور گفت: طی ۹ ماه سال جاری ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون لیتر سوخت به نیروگاه‌های کشور انتقال داده شده است.
محله جمهوری اجاره‌ بها نسبت به دیگر محله ها افزایش نداشته است به طوریکه برای اجاره یک خانه ۱۰۰ متری باید حداقل ۱۷۰ میلیون رهن و ماهیانه ۱۵ میلیون تومان اجاره پرداخت شود.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به پرداخت ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی، افزود: تا پایان سال ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر پرداخت می‌شود.
یزدی زاده با اشاره به برخی برآوردها از بودجه سال آتی مبنی بر پیش‌بینی درآمد ۸۰۰ هزار میلیارد تومان دولت از طریق مالیات تصریح کرد: وصول این میزان درآمد کار سخت و پیچیده‌ای نیست.
معاون وزیر اقتصاد با اشاره به ارزش ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی سهام عدالت، گفت: از طریق سازمان خصوصی سازی در تلاشیم که جاماندگان سهام عدالت نیز بتوانند سهام عدالت خود را دریافت کنند.
کرمانشاه- فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به کشف قریب به ۸۰۰ قبضه سلاح جنگی در ۵۵روز گذشته، گفت: میزان کشفیات سلاح و مهمات در مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.
سخنگوی صنعت آب با اشاره به قطع آب ۲ هزار و ۸۰۰ مشترک بد مصرف آب در کلان‌شهر تهران برای ساعت‌هایی در روز گفت: در شرایط فعلی تنها ۳۷ درصد سد ها پر هستند.
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: قرارداد ۸۰۰ میلیارد تومانی برای خرید تجهیزات آماده شده و امیدواریم در بستر مجوز شورای شهر تهران سقف خرید ما آزاد شود.
معاون برنامه‌ریزی اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: در حال حاضر ۲۰۰ هزار واکسن آنفلوآنزا وارد شده، ۵۰۰ هزار واکسن نیز در گمرک است و در حال ورود است و ۸۰۰ هزار واکسن آنفلوآنزا نیز ثبت سفارش شده است که تا شهریور ماه وارد می‌شود و مجموعا یک میلیون و ۵۰۰ هزار واکسن می‌شود.
رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه کلیات طرح تبدیل وضعیت ۸۰۰ هزار نیروی قراردادی به تصویب نمایندگان مجلس رسیده است، گفت: هشت وزیر در لیست استیضاح قرار دارند.
رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه کلیات طرح تبدیل وضعیت ۸۰۰ هزار پرسنل قراردادی به تصویب نمایندگان مجلس رسیده است، گفت: هشت وزیر در لیست استیضاح قرار دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ