اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده هفت حوض حداکثر ۱۵ میلیون تومان با پیش پرداخت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی عبداللهی ناظر موقوفات مدرسه مروی گفت: الآن ما در کوچه مروی حدود صد مغازه داریم؛ ولی سرقفلی آن‌ها به سبب قانون اصلاحات ارضی واگذار شده است. خیلی‌ها می‌گویند اوقاف یا متولی موقوفات خیانت کرده و سرقفلی‌ها را فروخته است در حالی که ما اصلا به کسی چیزی نفروختیم بلکه مال وقفی را به افراد واگذار کردند و ما تنها می‌توانیم اجاره بسیار کمی بابت این موقوفات از آن‌ها بگیریم که تقریبا نزدیک به هیچ است.
برای اجاره یک واحد ۶۰ متری در محله های جنوب غربی تهران می توان ۲۰۰ میلیون پیش و ۲ میلیون تومان به صورت اجاره ماهانه پرداخت کرد.
اجاره‌های بالای مسکن دیگر تنها محدود مناطق مرکز و شمال‌شهر نیست؛ در حال حاضر این گرانی به جنوب شهر یا حاشیه شهر و حتی شهرستان‌ها نیز رسیده است؛ گزینه‌هایی که همیشه بهترین راه برای پیدا کردن منزل با قیمت کمتر برای مردم بوده است. در فروردین‌ماه سال‌جاری یک واحد آپارتمان ۵۵ متری یک‌خوابه در محدوده شوش (جنوب تهران)، با مبلغ ودیعه ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهیانه ۵ میلیون تومان در ماه قیمت‌گذاری شده است.
براساس قرارداد اجاره بین میراث فرهنگی مازندران و حوزه علمیه بابل، اجاره موزه بابل به صورت ماهیانه یا سالانه توسط میراث فرهنگی پرداخت می شود تا این موزه همچنان با کاربری قبلی فعالیت کند.
اجاره بها یک واحد آپارتمان در محدوده بریانک حداقل ماهیانه یک میلیون تومان و پول پیش ۲۰۰ میلیون تومان است.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده منیریه حداکثر ۹ میلیون تومان با پیش پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان است.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده میرداماد حداکثر ۳۶ میلیون تومان با پیش پرداخت ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.
برای اجاره یک واحد آپارتمان در سعادت آباد حداقل ماهیانه ۶ میلیون تومان و رهن ۲۰۰ میلیون تومان باید پرداخت کرد.
برای اجاره یک واحد آپارتمان در عباس آباد حداقل ماهیانه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و رهن ۲۵۰ میلیون تومان باید پرداخت کرد.
برای اجاره یک واحد آپارتمان در ستارخان حداقل ماهیانه ۱ میلیون تومان و رهن ۲۵۰ میلیون تومان باید پرداخت کرد.
اجاره یک واحد آپارتمان ۸۰الی ۹۰متری در منطقه پیروزی در محله شهدا حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان الی ۱۷ میلیون تومان در ماه است.
اجاره یک واحد آپارتمان ۹۰ الی ۱۰۵ متری در محله نیاوران حدود ۱۰ میلیون الی ۳۶ میلیون تومان در ماه است.
اجاره یک واحد آپارتمان ۹۵ الی ۱۰۶ متری در منطقه غرب تهران حدود ۳ میلیون الی ۲۴ میلیون تومان در ماه است.
اجاره یک واحد آپارتمان ۸۵ الی ۹۴ متری در محله مسعودیه حدود ۱ میلیون الی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه است.
اجاره یک واحد مسکونی ۸۵ الی ۱۱۰ متری در محله یوسف آباد حدود ۲۰۰ میلیون تومان است.
برای اجاره یک واحد مسکونی در محله جیحون یکی از محله های وسط شهر تهران باید حداقل رهن ۱۰۰ میلیون و ماهیانه ۱۰ میلیون تومان اجاره پرداخت شود .
برای اجاره یک واحد مسکونی در محله سعادت آباد در شمال غربی تهران باید حداقل ۲۰۰ میلیون رهن و ماهیانه ۲۸ میلیون تومان اجاره پرداخت شود.
محله جمهوری اجاره‌ بها نسبت به دیگر محله ها افزایش نداشته است به طوریکه برای اجاره یک خانه ۱۰۰ متری باید حداقل ۱۷۰ میلیون رهن و ماهیانه ۱۵ میلیون تومان اجاره پرداخت شود.
در محله یوسف آباد اجاره بها افزایش داشته به گونه ای که برای اجاره یک خانه ۱۰۰ متری باید حداقل ۲۵۰ میلیون رهن و ماهیانه ۲۷ میلیون تومان اجاره پرداخت شود.
در محله شهر زیبا در غرب تهران اجاره بها افزایش داشته به گونه ای که برای اجاره خانه باید حداقل ۱۵۰ میلیون رهن و ماهیانه ۱۲ میلیون تومان پرداخت شود.
رهن یک خانه ۹۰ متری در محله مشیریه حداقل ۴۰ میلیون با اجاره ماهیانه ۵ میلیون تومان است.
برای اجاره ماهانه در محله ابوذر( منطقه پیروزی) حداقل باید یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پرداخت شود.
بازار اجاره بهای مسکن در محله قیطریه با توجه به اینکه در شمال تهران بالاترین قیمتها را شامل می شود و برای اجاره بها در این خانه ها باید حتما ماهیانه ۱۵ تا ۲۰ میلیون کرایه پرداخت شود
معاون وزیر صمت با اشاره به رشد بیش از ۲۸۳ درصدی تولید خودروی سواری کامل گفت: در نیمه دوم امسال، عرضه همه خودرو‌های سایپا و دیگر شرکت‌های خودروساز با توجه به معادل بودن عرضه و تقاضا، توسط خود شرکت‌ها یا از طریق بورس کالا انجام می‌شود. ایران خودرو نیز فروش خودرو‌های تولیدی را در سامانه فروش خود شرکت اجرا خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ