با نزدیک شدن به فصل جابه جایی و اتمام قراردادهای اجاره مسکن، میلیون ها اجاره نیشین دلهره این را دارند که در قرارداد جدید چه مقدار افزایش قیمت از سوی صاحبخانه ها اعمال خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی اسبق پرسپولیس با اشاره به فشاری که روی تیم‌ها در مقطع بدنسازی و آماده سازی قرار داشته، مدعی است هنوز نمی‌توان درباره کیفیت تیم‌ها و شانس آنها در فصل جاری نظر قطعی داد.
متأسفانه در برخی از ادوار، قوه مجریه با قوای دیگر وارد برخی از حاشیه‌ها و چالش‌هایی می‌شد که انرژی و ظرفیت کشور را به «انحراف» سوق می‌داد؛ بگومگو‌هایی که مردم را خسته می‌کرد و تمرکز برای اداره کشور را از مسئولان ارشد و میانی می‌گرفت. در این میان هم، برخی جریان‌ها و افراد از وضعیت به‌وجود آمده سوءاستفاده می‌کردند.
بررسی ها نشان می دهد که اجاره نشینی مردم را به دردسر انداخته و برای اجاره یک واحد ۶۰ متری ۲۰۰ میلیون تومان پول رهن نیاز است.
در برخی از این خانه‌ها که متراژ آن بیش از ۴۰ تا ۵۰ متر هم نیست، حدود ۳۰ نفر سکونت دارند. اجاره‌نشینی اتباع بیگانه از مشکلات این منطقه در تهران بوده و ۵۰ درصد ساکنان اتباع بیگانه هستند.
نماینده مردم قم در مجلس همچنین ساده زیستی رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: همه فرزندان رهبر معظم انقلاب مستاجر هستند و زندگی اجاره نشینی دارند، یک خودرو از خودشان ندارند، زندگیشان کاملا زاهدانه است.
کیهان درباره مولوی عبدالحمید نوشت: او در زمینه زنان سابقه خوبی ندارد و در حالی‌که تا مدت‌ها اجازه حضور زنان در محیط‌های مذهبی را نمی‌داد اکنون از زنان سر برهنه و فعال در نقشه‌های سرویس‌های بیگانه در مساجد میزبانی می‌کند.
جمال رحمتی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن به افزایش قیمت اجاره بهاء املاک مسکونی که باعث افزایش پشت بام خوابی و خانه‌های اشتراکی شده، انتقاد کرده است.
بسیاری از مشاوران املاک در پی افزایش اجاره بها در سالهای اخیر به تازگی از روش جدید سکونت برخی مستاجران خبر داد و گفته اند کاکنس نشینی جایگزین اجاره خانه شده است.
بررسی های نشان می دهد که خریدار ملک زیاد است اما فروشنده ای نیست؛ وضعیت گرانی مسکن برای اجاره هم موجب شده تا مستاجران خانه ها را شریکی اجاره کنند.
شهردار تهران گفت:۵۱ درصد از مردم در تهران اجاره نشین هستند و با صنعتی سازی مسکن می‌توان گره از کار مردم باز کرد.
روزنامه ایران نوشت: رئیس جمهور فرانسه در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ در پاسخ به پرسشی درباره دیدگاهش پیرامون آلترناتیو‌های احتمالی اپوزیسیون حاکمیت جمهوری اسلامی به عدم اعتقاد خود به موفقیت‌آمیز بودن رژیم چنج اشاره کرده و گفت: «من ذره‌ای به تغییر رژیم اعتقاد ندارم.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده چیذر حداقل ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با رهن ۲۰۰ میلیون تومانی است.
طبق توافق بین جنبش «الاسیر» و اداره زندان‌های رژیم اشغالگر، مجازات و اقدامات تنبیهی علیه بانوان اسیر فلسطینی لغو و زندگی آنها به روال عادی باز می گردد.
اجاره یک واحد مسکونی 90 الی ۱۱۰ متری در محله قیطریه حدود ۲۰ میلیون تومان در ماه است.
سازمان هواشناسی با اشاره به عقب نشینی یخبندان از ۶۰ شهر اعلام کرد: افزایش موقتی دما در راه است.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران از پیگیری مستمر برای خانه‌دار شدن آتش نشانان خبر داد.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران با حضور مجدد در جمع همکاران سازمان آتش نشانی از تلاش‌ها و پیگیری مستمر برای خانه دار شدن آتش نشانان خبر داد.
سفیر ایران در لبنان با اشاره به آمادگی تهران برای دستیابی به توافق هسته ای پایدار و قوی، تأکید کرد که ایران از خطوط قرمز خود که تأمین منافع مردم است، هرگز عقب نشینی نخواهد کرد.
یک کارشناس اقتصادی گفت: اجاره بها در پاییز بر اساس یک قانون نانوشته باید به سمت کاهش حرکت کند.
نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: وقتی مدیر یا مسئولی مثل عموم مردم زندگی نمی‌کند و حقوق بالای پنجاه میلیون تومانی می‌گیرد قدرت درک بی پولی و اجاره نشینی را ندارد.
احسان اردکانی گفت: وقتی مدیر یا مسئولی مثل عموم مردم زندگی نمی‌کند و حقوق بالای پنجاه میلیون تومانی می‌گیرد قدرت درک بی پولی و اجاره نشینی را ندارد.
پنجاه و یکمین نشست علنی مجلس با محوریت بررسی موضوعات و اقدامات نظارتی تشکیل شد، در این نشست نمایندگان علاوه بر بررسی دو تقاضای تحقیق و تفحص و گزارش‌های مربوط به دولت الکترونیک و اصلاح قانون اسقاط خودرو، در تذکرات شفاهی و کتبی به اتفاقات روزهای اخیر و فوت مهسا امینی پرداختند.
پنجاه و یکمین نشست علنی مجلس با محوریت بررسی موضوعات و اقدامات نظارتی تشکیل شد، در این نشست نمایندگان علاوه بر بررسی دو تقاضای تحقیق و تفحص و گزارش‌های مربوط به دولت الکترونیک و اصلاح قانون اسقاط خودرو، در تذکرات شفاهی و کتبی به اتفاقات روزهای اخیر و فوت مهسا امینی پرداختند.
این سخن که «اجاره نشینی یعنی خوش نشینی» که زمانی در کشور معنا داشت، در این روز‌ها کاملا بی معنا شده است. این جمله زمانی اعتبار داشت که رابطه موجر و مستاجر بر اساس قانون روابط موجر و مستاجر سال ۱۳۵۶ تعریف و تبیین می‌شد؛ اما با تصویب قانون موجر و مستاجر سال ۱۳۷۶ که از نگاه حمایتی به مستاجر فاصله گرفته شد و قانونگذار به سمت حمایت از مالکیت اشخاص بر اموال خود میل پیدا کرد...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ