مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از عزم شورای مسکن استان تهران برای شناسایی واحدهای خالی خبر داد و گفت: به صرف و صلاح موجران است که خانه هایشان را اجاره بدهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی ها نشان می دهد که مستاجران همچنان در گرداب اجاره بها به سر می برند و قیمت خانه پس از یک هفته سیر نزولی دوباره صعودی شد.
بررسی ها نشان داده است که برای یک واحد ۷۵ متری باید حداقل ۲۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهی ۳ میلیون تومان پرداخت کرد.
بررسی ها نشان می دهد در چند روز گذشته صاحبخانه ها نیز به دنبال اجاره واحدهای مسکونی خود با تخفیف هستند و اکنون می‌شود با ۷۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد.
بررسی ها نشان می دهد در چند روز گذشته صاحبخانه ها نیز به دنبال اجاره واحدهای مسکونی خود با تخفیف هستند و اکنون می‌شود با ۷۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد.
بررسی ها نشان می دهد که مستاجران به جای مراجعه به مشاورین املاک دنبال توافق با صاحبخانه ها هستند و اغلب بعد از توافق پشت اجاره نامه توافقات خود را می نویسند.
بررسی ها در مشاورین املاک و سایت های اجاره نشان می دهد که یک پدیده جدید به نام اجاره اشتراکی در پیاتخت به وجود آمده است.
جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام و تایباد و باخرز می‌گوید: تندروها منافع ملی را از بین برده و کشور را به این روز انداخته اند که نه آینده ای برای ما هست و نه آینده ای برای بچه هایمان. یک اقلیت شیپور به دست روی منبر و یک اقلیت شیپور به دست کف خیابان هر بلایی می خواهند سر منافع ملی و امنیت کشور می‌آورند. چرا جلوی آن ها نمی ایستیم؟ مگر مملکت فقط مال این هاست؟ مملکت مال مردمی است که این روزها اجاره خونه ندارند. برای مایحتاج ‌زندگی به مشکل برخورده اند.
بررسی ها نشان می دهد مردم برای سرمایه گذاری و حتی برای اجاره به دلیل اینکه قیمت ها پایین تر از تهران است به سمت شهرهای نزدیک پایتخت کوچ کرده اند.
گزارش ها حاکی از آن است که چلسی قصد دارد به تیاگو سیلوا اجازه دهد تا تابستان امسال این باشگاه را ترک کرده و راهی فلومیننزه شود.
بررسی ها نشان می دهد که درمناطق پایین پایتخت، خانه راحت تر پیدا می شود به طوریکه با داشتن کمترین بودجه هم می توان در این مناطق خانه برای اجاره یافت.
بررسی ها نشان می دهد که در برخی از مناطق خانه های مسکونی دو منظوره استفاده می شود هم شرکت است و هم واحد مسکونی که این موضوع موجب شده کارکرد آپارتمان ها با مخاطره مواجه شود.
بررسی های نشان می دهد که خریدار ملک زیاد است اما فروشنده ای نیست؛ وضعیت گرانی مسکن برای اجاره هم موجب شده تا مستاجران خانه ها را شریکی اجاره کنند.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از عزم شورای مسکن استان تهران برای شناسایی واحدهای خالی خبر داد و گفت: به صرف و صلاح موجران است که خانه هایشان را اجاره بدهند.
اداره فدرال هوانوردی آمریکا مشغول تحقیق درباره انفجار موشک استارشیپ در ۲۰ آوریل است که به بارش زباله بر خانه ها و محیط زیست منجر شده و اجازه پرتاب جدید به شرکت نداده است.
در بازاری که به دلیل فقدان آمار رسمی، شفافیت در آن به صفر رسیده، بازنده متقاضیان مصرفی مسکن، خانه اولی ها، مستاجر‌ها که تحت‌تاثیر نوسان قیمت مسکن با نوسان اجاره بها روبه‌رو می‌شوند، حتی سازنده‌ها و به طور کلی هر گروه اصیلی که حضورش به نفع بازار مسکن است بوده و برنده معدود کسانی هستند که در پنج سال گذشته همواره به دنبال ایجاد تنش قیمتی در بازار مسکن بوده اند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند.
بررسی وضعیت اجاره بها در مناطق تهران نشان می دهد بیشتر صاحب خانه ها دنبال اجاره بها هستند.
یک کارشناس مسکن گفت: قدرت خرید خانه اولی ها اگر افزایش پیدا کند بازار اجاره بها به تعادل خواهد رسید.
رئیس شورای شهر تهران گفت: دلیلی ندارد سازمان ورزش به این سوله‌ها به چشم ورزشگاه نگاه کند باید به سازمان ورزش اخطار داده شود که این سوله‌ها از سال آینده باید در اختیار مدیریت بحران باشد.
سرپرست مرکز مداخله در بحران بهزیستی با اشاره به اینکه گاهی شاهد تنش میان دختران و خانواده ها هستیم گفت: عمده کسانی که از خانه فرار کرده اند را همین افراد تشکیل می دهند.
محله جمهوری اجاره‌ بها نسبت به دیگر محله ها افزایش نداشته است به طوریکه برای اجاره یک خانه ۱۰۰ متری باید حداقل ۱۷۰ میلیون رهن و ماهیانه ۱۵ میلیون تومان اجاره پرداخت شود.
بازار اجاره بهای مسکن در محله قیطریه با توجه به اینکه در شمال تهران بالاترین قیمتها را شامل می شود و برای اجاره بها در این خانه ها باید حتما ماهیانه ۱۵ تا ۲۰ میلیون کرایه پرداخت شود
شوش منطقه ای متفاوت برای مردم است اما در آن منطقه با ۳۵۰ میلیون می توانید خانه رهن کنید بدون پرداخت اجاره بها اما در مناطق دیگر قیمت های رهن و اجاره بالاتر از این ها است.
عضو جامعه تورگردانان ایران گفت: همیشه می گویند چرا ایرانی ها در ترکیه و دوبی خانه می خرند اما از آن طرف اجازه هم نمی دهند حداقل شیعیان در ایران سرمایه گذاری کرده خانه بخرند.
حسینی قمی با گلایه از افزایش شدید اجاره خانه‌ها گفت: می‌گویند بسته جدید ارائه دادیم؛ تا بیاد بسته شما اجرا بشود،کمر مستاجر زیر بار گرانی شکسته می‌شود!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ