گزارش‌ها نشان می‌دهد گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و شارژ سریع ۱۲۰ واتی عرضه می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامسونگ گوشی‌های اقتصادی زیادی را روانه بازار کرده و بی‌شک مدل‌های ارزان‌تر این شرکت، از محبوبیت بی‌نظیری در بین کاربران ایرانی برخوردارند. بیشتر گوشی‌های ارزان سامسونگ در ایران از سری Galaxy A (راهنمای خرید گوشی‌های سری Galaxy A) هستند. با این حال مدل‌هایی از سری Galaxy M نیز ارزش خرید بالایی دارند.
قدرتمندترین سنسور سامسونگ، دوربین ۴۴۰ مگاپیکسلی HU۱ خواهد بود. اگرچه درحال‌حاضر استفاده از چنین سنسوری در دنیای گوشی‌های هوشمند کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسد، اما چند سال پیش درباره سنسور‌های ۲۰۰ مگاپیکسلی هم چنین حسی داشتیم.
سامسونگ معمولاً گوشی‌های پرچمدار خود را در چند ماه ابتدایی سال وارد بازار می‌کند.
درحالی‌که سری پوکو F ۵ فردا برای بازار جهانی معرفی خواهند شد، حالا این آن‌ها در دو مدل استاندارد و پرو در سایت رسمی این شرکت در امارات قرار گرفته و معرفی شده‌اند.
ثابت نگه‌داشتن سبک طراحی باعث می‌شود که کاربران گوشی‌های یک برند را بهتر به خاطر بسپارند. اگرچه امسال طراحی سری گلکسی A به سری گلکسی S شبیه‌تر شد، ولی باز هم کاربران می‌توانند آن‌ها را از یکدیگر تشخیص دهند. درحقیقت هر سری از گوشی‌های سامسونگ یعنی سری گلکسی S، گلکسی A و گلکسی Z شخصیت‌های مخصوص به خودشان را دارند.
اندروید ۱۴، آپدیت برنامه ریزی شده بعدی گوگل، در حال حاضر در دست ساخت است. زمانی که نسخه جدید این سیستم عامل منتشر شود تعدادی از دستگاه‌ها منسوخ می‌شوند.
گوشی آینده پوکو شباهت زیادی به گوشی‌های سری ردمی K ۶۰ دارد؛ محصولاتی که در ژانویه امسال روانه بازار چین شدند. روی پنل پشتی گوشی پوکو یک ماژول دوربین مستطیلی‌شکل بزرگ به‌چشم می‌خورد که از سه دوربین میزبانی می‌کند.
مشکل بسیاری از ما آن است که در ابتدا قصد انجام یک کار سریع از طریق گوشی تلفن همراه مانند بررسی ایمیل یا فید‌های رسانه‌های اجتماعی را داریم و ناگهان چندین ساعت در پیمایشی بی پایان غرق می‌شویم.
هکر‌ها توانسته‌اند با استفاده از آسیب‌پذیری امنیتی واحد گرافیکی Mali در تراشه‌های اگزینوس، کاربران مرورگر سامسونگ در محصولات این شرکت را به وب سایت‌های آلوده، هدایت کنند. این مشکل در تمامی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های مجهز به تراشه اگزینوس تا قبل از سری گلکسی S۲۲ وجود دارد.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان فروش گوشی‌های آیفون سری ۱۴ رجیستر شده اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، خبر داد.
حضور علی دایی در یک رویداد خیریه بار دیگر موردتوجه علاقمندان به فوتبال قرار گرفت و یک روز ویژه را شکل داد.
سامسونگ به تازگی از جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود با نام گلکسی اس ۲۳ رونمایی کرده است و روش جدید و جالبی را برای معرفی این محصول انتخاب کرده است.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان یزد خاطرنشان کرد: گربه پالاس با نام علمی Felis manul یک گربه‌سان وحشی کوچک بومی آسیای میانه است که کمی بزرگتر از گربه اهلی بوده و دارای سری پهن و گوش‌های گرد است و رنگ مو‌های بدن این گربه خاکستری روشن یا زرد تیره همراه با نوار‌های عمودی است که گاهی در میان مو‌های انبوه و متراکم بدن، دیده نمی‌شوند.
چهارشنبه مراسم رونمایی رسمی و جعبه‌گشایی گوشی‌های سری گالکسی اس ۲۳ سامسونگ برگزار خواهد شد، اما مشخصات این گوشی‌ها اکنون مشخص شده است.
تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی درباره برخی از اعضای نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی A بوده‌ایم، اما خبری از گلکسی A74 نبود و حالا ظاهراً دلیل این موضوع، عدم وجود چنین دستگاهی است.
پس از رونمایی از سری گوشی‌های فوق‌العاده شیائومی ۱۳، کمپانی Xiaomi از یک از محصول جدید از خانواده MIJIA رونمایی کرد. این گجت جذاب و منحصربفرد، قلم دیکشنری میجیا (MIJIA Dictionary Pen) نام دارد و در حال حاضر در حال جذب سرمایه برای تولید انبوه در آینده است. این دستگاه قابلیت‌های بسیار خاص و جالبی دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.
گوشی‌های جدید سری پیکسل ۷ گوگل از ویژگی به نام «Guided Frame» بهره می‌برند که به افراد نابینا و کم بینا اجازه می‌دهد بدون کمک دیگران عکس سلفی بگیرند.
پس از عرضه گوشی‌های سری آیفون ۱۴ اکنون والپیپر‌های رسمی این سری نیز منتشر شده است که شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید.
یک گزارش جدید نشان می‌دهد که باتری گوشی‌های آیفون ۱۴ گرانتر از باتری سری آیفون ۱۳ است.
اندکی پیش از معرفی رسمی گوشی‌های سری آیفون ۱۴ اپل، وبسایت ترندفورس قیمت نهایی این گوشی‌ها را فاش کرد.
علیرغم اینکه انتظار داشتیم شاهد تغییرات زیادی در گوشی گلکسی S23 بعدی سامسونگ باشیم، اما به نظر می‌رسد این چنین نباشد. به گفته افشاگر معروف دنیای فناوری «Ice Universe» گلکسی S23 و +S23 سامسونگ بسیاری از مشخصات فنی گلکسی S22 و +S22 فعلی را به ارث خواهند برد.
آیفون ۱۴ پرو مکس، به عنوان پرچم دار گوشی‌های سری آیفون ۱۴ به زودی راهی بازار می‌شود، اما بسیاری از کارشناسان نسبت به عملکرد موفق آن در بازار تردید دارند.
به تازگی سری جدید گوشی‌های iQOO Z6 در چین معرفی شده است. خط تولید این دستگاه شامل دو مدل است؛ iQOO Z6 و iQOO Z6x. این دو مدل تاکنون در هیچ کجای دنیا عرضه نشده اند.
سری گوشی‌های دوجی S89 دیروز به طور جهانی در AliExpress و Doogeemall عرضه شد. این گوشی‌ها با تراشه هلیو P۹۰ مدیاتک و باتری عظیم ۱۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ارائه می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ