اندروید ۱۴، آپدیت برنامه ریزی شده بعدی گوگل، در حال حاضر در دست ساخت است. زمانی که نسخه جدید این سیستم عامل منتشر شود تعدادی از دستگاه‌ها منسوخ می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قدرتمندترین سنسور سامسونگ، دوربین ۴۴۰ مگاپیکسلی HU۱ خواهد بود. اگرچه درحال‌حاضر استفاده از چنین سنسوری در دنیای گوشی‌های هوشمند کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسد، اما چند سال پیش درباره سنسور‌های ۲۰۰ مگاپیکسلی هم چنین حسی داشتیم.
غول تلفن هوشمند آسیایی شیائومی، از نصب تلگرام روی دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل MIUI و رابط میان‌افزاری خود، در چین جلوگیری می‌کند.
با انتشار MIUI ۱۳ در سال ۲۰۲۲، شیائومی یک ویژگی امنیتی جدید برای مشخص کردن و جلوگیری از اجرای اپلیکیشن‌های مخرب در دستگاه‌ها اضافه کرد.
نرخ سرقت‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۰؛ ۵۰درصد بیشتر از سال ۱۳۹۰ است. چنانکه آمار سرقت‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۰ به هزار و ۷۵ سرقت به‌ازای هر ۱۰۰ هزار نفر «حدود ۱/۱ درصد» رسیده است. «اعتماد» با استناد بر اطلاعات مرکز آمار ایران تعداد سارقان دستگیر شده، سرقت‌های ثبت شده و نرخ سرقت‌های ثبت شده به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر را در دهه ۱۳۹۰ بررسی می‌کند.
نماینده مجلس گفت: گشت‌های پلیس به عنوان گشت ارشاد قدیم نیست بلکه گشت‌های تذکر بوده که منتهی به دستگیری هم نمی‌شود.
گروه متا که مالک واتس‌اپ است، خدمات این اپلیکیشن را بهبود بخشیده و به‌روزرسانی می‌کند. با این حال، این تعهد به حذف تدریجی نسخه‌های قدیمی اندروید منتهی شده است. این موضوع با جدیدترین کشف وب سایت WABetaInfo تایید شده است که حداقل الزامات جدید در نسخه ۲.۳۹.۹.۲ این اپلیکیشن را پیدا کرده است. واتس‌اپ دیگر در نسخه‌های قبل از اندروید لالی‌پاپ ۵.۰ که توسط گوگل در سال ۲۰۱۴ معرفی شده بود، کار نمی‌کند.
برخی از حملات اخیر علیه کاربرانی که حالت قفل یا Lockdown اخیرا معرفی شده اپل را فعال کرده بودند شکست خوردند قابلیتی که برخی از ارتباطات تماس گیرندگان ناشناس را متوقف می‌کند و تعداد برنامه‌هایی که به طور خودکار فراخوانی می‌شوند را کاهش می‌دهد.
مشکل بسیاری از ما آن است که در ابتدا قصد انجام یک کار سریع از طریق گوشی تلفن همراه مانند بررسی ایمیل یا فید‌های رسانه‌های اجتماعی را داریم و ناگهان چندین ساعت در پیمایشی بی پایان غرق می‌شویم.
زارع پور با اشاره به مشکل ساعت تلفن‌های همراه گفت: پارسال پس از تصویب قانون تغییر نکردن ساعت رسمی کشور در نیمه اول سال، به مراجع جهانی موضوع را اعلام کردیم. اما برخی از گوشی‌هایی که عمدتاً قدیمی بوده و یا نیازمند به روز رسانی هستند، دچار مشکل شدند.
بخشی از گوشی‌های سرقتی از کشور خارج می‌شوند که البته ساز و کارهایی برای جلوگیری از این اتفاق وجود دارد.
حضور علی دایی در یک رویداد خیریه بار دیگر موردتوجه علاقمندان به فوتبال قرار گرفت و یک روز ویژه را شکل داد.
سلاخی گوشی‌های سرقتی در خانه مالخر!
در محدوده باغ آذری گودی‌هایی وجود داشته که همگی را یکجا «زاغه‌شیرازی» صدا می‌کردند. این کارگران که اغلبشان مهاجرانی از شهر شیراز بودند، به طور شبانه‌روزی در این کوره‌پزخانه‌ها عرق می‌ریختند و کار می‌کردند.
زبان اصلی مردم تهران، فارسی است. اما در بعضی نقاط زبان‌های محلی نیز دیده می‌شود که در مجموع از لهجه‌های فارسی محسوب می‌شوند. به طور کلی زبان و گویش‌های دیگری مانند آذری، گیلکی، لری، مازندرانی نیز به دلیل مهاجرت‌ها به آن افزوده شده است.
گزارش‌ها پیش‌بینی می‌کند که بازار گوشی‌های هوشمند تاشو در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ به ۸۵ درصد و فروش ۵.۲ میلیون دستگاهی خواهد رسید و فروش گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ در این سه ماهه مطابق با انتظارات خواهد بود.
استارلینک سرویس اینترنت مبتنی بر ماهواره‌ای است که توسط اسپیس ایکس توسعه پیدا کرده و هدف آن ارائه دسترسی به اینترنت پرسرعت در مناطق دورافتاده و محروم است. تا سپتامبر ۲۰۲۲، این صورت فلکی از بیش از ۳۰۰۰ ماهواره تشکیل شده است که در مجموع نزدیک به ۱۲ هزار ماهواره در آن مستقر خواهد شد.
در حال حاضر، شرکت فضایی متعلق به ایلان ماسک، 3500 ماهواره استارلینک نسل اول را به فضا پرتاب کرده و مجوز FCC را برای پرتاب 7500 ماهواره نسل دوم دیگر تا قبل از پایان این دهه دریافت کرده است.
در این مطلب به شما خواهیم گفت که آیا گوشی‌های آیفون هم مانند دستگاه‌های اندرویدی ویروسی می‌شوند یا خیر؟
آرامستان دولاب در حقیقت همان گورستان قدیمی ارامنه است که قبر‌ها و گور‌های مربوط به مسیحیان ارمنی در آن جای گرفته‌اند. در این گورستان قبر ۴۰۹ سرباز و ۵۲۸ غیرنظامی وجود دارد. رسما گورستان در سال ۱۳۱۵ تاسیس شد و سال‌های سال است که در آن هیچ‌گونه تدفینی صورت نمی‌گیرد.
گزارش‌ها نشان می‌دهد گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و شارژ سریع ۱۲۰ واتی عرضه می‌شوند.
گزارش‌ میدانی خبرنگار مهر حاکی از آن است که اختلال و قطعی شدید در پیامک‌های ارسالی سامانه همتا به خریداران تلفن همراه، موجب ضرر و زیان بسیاری از خریداران موبایل شده است.
اندکی پیش از معرفی رسمی گوشی‌های سری آیفون ۱۴ اپل، وبسایت ترندفورس قیمت نهایی این گوشی‌ها را فاش کرد.
اپل قصد دارد گوشی‌های هوشمند آینده خود را از ضایعات و مواد بازیافتی تولید کند.
علیرغم اینکه انتظار داشتیم شاهد تغییرات زیادی در گوشی گلکسی S23 بعدی سامسونگ باشیم، اما به نظر می‌رسد این چنین نباشد. به گفته افشاگر معروف دنیای فناوری «Ice Universe» گلکسی S23 و +S23 سامسونگ بسیاری از مشخصات فنی گلکسی S22 و +S22 فعلی را به ارث خواهند برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ