به تازگی سری جدید گوشی‌های iQOO Z6 در چین معرفی شده است. خط تولید این دستگاه شامل دو مدل است؛ iQOO Z6 و iQOO Z6x. این دو مدل تاکنون در هیچ کجای دنیا عرضه نشده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بورس انرژی ایران شنبه (۲۸ مرداد) میزبان عرضه بیش از ۷۰ هزار تن فرآورده هیدروکربوری است.
سهام شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس به روش ترکیبی در نماد معاملاتی بمولد فردا چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ عرضه اولیه خواهد شد. این عرضه اولیه را بخریم؟
مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله طی روز دوشنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲ به معادل ۱۶۴ میلیون دلار رسید.
چند سالی است که تولید و عرضه پوشاک داخلی منقش به برندهای خارجی در صنعت پوشاک ایران رونق گرفته و وزارت صمت نیز طی سالهای گذشته صرفا وعده برخورد و نظارت در این حوزه را داده است.
با پشت سر گذاشتن عرضه گلکسی Z Fold ۵ و Flip ۵، شایعات در مورد سری گلکسی S ۲۴ سامسونگ افزایش یافته است. اخیرا، گزارش شد که گلکسی S ۲۴ پلاس می‌تواند دارای صفحه نمایش کمی بزرگتر از گلکسی S ۲۳پلاس باشد و گلکسی S ۲۴ اولترا ممکن است چیز‌های جدید زیادی ارائه دهد.
درحالی‌که بازار خودرو‌های شاسی­‌بلند هر روز شاهد ورود مدل‌های تازه است و بسیاری خودروسازان همچون برند‌های اشرافی رولزرویس و بنتلی یا شرکت‌های گمنام و تازه‌­وارد هم پا به این عرصه گذاشته‌­اند، جای خودروی باسابقه‌­ای همچون هامر بسیار حس می­‌شود. این خودرو با رونمایی سری جدید همه را شگفت‌زده کرد.
اپل به زودی سری آیفون ۱۵ را عرضه می کند. اما به نظر می رسد عرضه نسخه های پیشرفته تر این سری با چالش هایی در تولید پنل های نمایشگر روبرو می شوند.
با خبر اولین عرضه خودرو‌های وارداتی پس از چهار سال در کشور توسط گروه خودروسازی سایپا، قیمت انواع خودرو‌های وارداتی و مونتاژی به خصوص شاسی بلند‌ها در حال ریزش است.
فاطمی امین وزیر صمت در دفاعیه خود در جلسه استیضاح مجلس: دیروز اولین سری از خودرو‌ها از گمرک ترخیص شد و تا الان ۱۰۰ هزار خودرو ثبت سفارش شده است. /یکی از کار‌ها برای ثبات بازار خودرو عرضه خودرو در بورس بود. /در سال گذشته هفت میلیون خودرو شماره گذاری شده است. /با عرضه خودرو در بورس کالا قیمت کاهش پیدا کرد و اگر ادامه پیدا میکرد مرجعی برای قیمت گذاری خودرو‌های کار کرده بود که این ابزار را از ما گرفتند. /وضعیت فعلی بازار خودرو مقصران پنهانی دارد که ضربه‌ها را زدند و قایم شدند.
شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز اولین سری پیش‌فروش محصول کامیونت آرنا پلاس از روز چهارشنبه این هفته خبر داد.
هنوز مشخص نیست که شاسی‌بلند آفرود بی وای دی در کشور‌هایی همچون استرالیا نیز عرضه خواهد شد یا خیر، اما باور بر این است که SF پایه و اساس یک وانت برقی جدید را برای عرضه در سال آینده میلادی تشکیل خواهد داد. جزئیات زیادی از محصول جدید خودروساز یاد شده در دست نیست هرچند مقامات بی وای دی می‌گویند طول خودرو نزدیک ۵ متر خواهد بود و فاصله بین محوری آن نیز به ۲.۸۵ متر خواهد رسید که از این نظر مشابه خودرویی همچون تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ است.
با نوک زدن این‌گونه به صورت فعال‌نمایی یا پیشرفت‌نمایی به حمل و نقل عمومی تهران نه مشکل آلودگی هوا و نه ترافیک بدون داشتن آلترناتیوی موثر برای مردم حل نمی‌شود و اگر ادعای عرضه وجود دارد، لازم است حرکت موثرتری در تصویب بودجه و اعتبار درازمدت بر تکمیل مترو انجام شود. با این‌گونه شنبه‌ها شاید ۱۰۰ سال طول بکشد که مشکل آلودگی هوا و ترافیک حل شود. خوب است سری به گلستان سعدی زده شود و حکایت اندر احوال بی‌عرضگی حکمرانان مورد توجه قرار گیرد.
با نوک زدن این‌گونه به صورت فعال‌نمایی یا پیشرفت‌نمایی به حمل و نقل عمومی تهران نه مشکل آلودگی هوا و نه ترافیک بدون داشتن آلترناتیوی موثر برای مردم حل نمی‌شود و اگر ادعای عرضه وجود دارد، لازم است حرکت موثرتری در تصویب بودجه و اعتبار درازمدت بر تکمیل مترو انجام شود. با این‌گونه شنبه‌ها شاید ۱۰۰ سال طول بکشد که مشکل آلودگی هوا و ترافیک حل شود. خوب است سری به گلستان سعدی زده شود و حکایت اندر احوال بی‌عرضگی حکمرانان مورد توجه قرار گیرد.
ارتش سری، جدیدترین محصول شبکه نمایش خانگی که در قالب «رئالیتی شو» ساخته شده، با حمایت «۰۹۰۰» ایرانسل و همکاری «ویستامدیا»، برای نمایش آنلاین به مخاطبان عرضه شده است.
یک حساب کاربری در توئیتر ادعا می کند سری آیفون ۱۵ با نمایشگرهایی یکسان با آیفون ۱۴ عرضه می شود. همچنین این دستگاهها لبه های نازک تر و گوشه های خمیده خواهند داشت.
محصولات سری سوبا فردا موتورز قرار است تا در جایگاه خودرو‌های لوکس مونتاژی به بازار عرضه شوند و کیفیت، راحتی، ایمنی و خدمات پس از فروش متفاوتی را در اختیار مشتریان بگذارند.
پس از عرضه گوشی‌های سری آیفون ۱۴ اکنون والپیپر‌های رسمی این سری نیز منتشر شده است که شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید.
چند روز پس از عرضه اپل واچ سری ۸، این ساعت هوشمند توانست ابتلای یک فرد به بیماری قلبی کشنده را تشخیص دهد.
طبق گزارش ها کل سری آیفون ۱۵ مجهز به قابلیت «دینامیک آیلند» آیفون ۱۴ پرو خواهند بود.
گزارش‌ها نشان می‌دهد گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و شارژ سریع ۱۲۰ واتی عرضه می‌شوند.
قرار است موتورولا چندین گوشی هوشمند سری Edge را در ۸ سپتامبر عرضه کند. می‌توان انتظار داشت که این شرکت در آن زمان از گوشی هوشمند موتورولا Edge 30 Neo نیز رونمایی کند.
سری گوشی‌های دوجی S89 دیروز به طور جهانی در AliExpress و Doogeemall عرضه شد. این گوشی‌ها با تراشه هلیو P۹۰ مدیاتک و باتری عظیم ۱۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ارائه می‌شوند.
طبق گزارش های جدید به نظر می رسد اپل مینی آیفون را همچنان در سری موبایل های جدید ۲۰۲۲ عرضه می کند. همچنین این شرکت در مراسم سالانه خود از ۷ دستگاه رونمایی می کند.
سری آیفون ۱۴ اپل که موعد عرضه آن ماه سپتامبر بود، احتمالاً با تاخیر مواجه می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ