رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان فروش گوشی‌های آیفون سری ۱۴ رجیستر شده اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس فتا تهران بزرگ اظهار کرد: شخصی به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شد افرادی ناشناس از طریق یک صفحه اینستاگرامی فروش اسباب بازی از بنده کلاهبرداری کرده اند.
رییس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه در این چهار پرونده تاکنون حدود ۲ هزار نفر طرح شکایت کرده‌اند که ارزش اموال برده شده حدود ۱۳ هزار میلیارد ریال است و ۳۳ متهم نیز شناسایی و بازداشت شده‌اند، گفت: تحقیقات در مورد این چهار شرکت در شعب بازپرسی ۹، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ نواحی مختلف دادسرای عمومی و انقلاب کرج در حال انجام است.
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد گفت: متهم «پیمان مام‌احمدی گلوانی» که به اتهام کلاهبرداری در این شهرستان بازداشت شده بود، به علت بیماری در یکی از مراکز درمانی شهر ارومیه فوت کرده است.
اعضای باندی که به روش اعلام برنده شدن در برنامه رادیویی، از بیش از ۳۰۰ نفر ۲۰ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند، بازداشت شدند.
رشت- دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان با بیان اینکه طی سال گذشته ۳۷ نفر که خود را منتسب به افراد دستگاه قضائی می‌کردند، دستگیر شدند، گفت: ۲۰ نفر از این افراد هنوز در بازداشت هستند.
رحمان بن سعید با تایید خبر بازداشت یکی از اعضای شورای شهر این شهرستان بیات‌کرد: اتهام این فرد، جعل اسناد و کلاهبرداری است.
شعبانی گفت: حسب شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری یک شرکت در حوزه استخراج رمز ارز و امیدوار کردن مردم به پرداخت سود‌های غیرمتعارف؛ پرونده قضایی در یکی شعب بازپرسی دادسرای قزوین تشکیل و متهمان تحت تعقیب کیفری قرار گرفته و بازداشت شدند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت گفت: دلالان مجازی که در فروش بلیت مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس و نساجی اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان نیز می‌کردند، دستگیر شدند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از دستگیری دلالان و کلاهبرداران مجازی که در پوشش فروش بلیت مسابقه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و نساجی ضمن ایجاد بازارسیاه اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان کرده بودند، خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت گفت: دلالان مجازی که در فروش بلیت مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس و نساجی اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان نیز می‌کردند، دستگیر شدند.
سواری‌پور ارزش ریالی میزان کلاهبرداری اعضای این باند را ۴۰میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر این ۴متهم با قرار وثیقه ۲۹میلیاردی بازداشت شده‌اند و رسیدگی به این پرونده ادامه دارد. اعضای این باند همگی دارای سوابق متعدد جعل و کلاهبرداری بوده و پیش ازاین نیز به خاطر این جرم به زندان افتاده اند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در یک مسابقه رادیویی خبر داد.
پلیس آگاهی تهران: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، ۱۴ مرد جوان با شگرد عضوگیری شرکت هرمی کیونت، شهروندان را اغفال و از آنها مبالغ زیادی کلاهبرداری کرده‌اند. کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی و متوجه شدند آنها از افراد زیادی کلاهبرداری کرده‌اند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در برنامه ویژه سال تحویل تنها چند ثانیه پس از آغاز سال ۱۴۰۲ خبر داد.
قرار بازداشت هزار میلیارد ریالی برای مرد کلاهبردار/ کرونا حافظه همسرم را گرفت!/ کشف ردپای همسر در قتل شوهر/ علت فوت دانش آموز قمی مشخص شد/ زن جوان با قمه دوستش را کشت/ ماجرای دردناک شلیک مرگبار در عملیات تعقیب و گریز پلیس/ سرقت مسلحانه ۳۰ النگو برای پرداخت بدهی/ قتل نامادری برای سرقت طلا!
قرار بازداشت هزار میلیارد ریالی برای مرد کلاهبردار
‎وی با اشاره به کشف ۵ عدد، مُهر جعلی ادارات دولتی از مخفیگاه متهمان تاکید کرد: تاکنون ۱۰۸ نفر از شهروندان قرچک و ۱۵۰ نفر از شهروندان اسلامشهر شکایت‌های خود را نسبت به این کلاهبرداران ثبت کرده‌اند‎.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی که با لباس نظامی اقدام به زورگیری و کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت یک کلاهبردار ۴۰ میلیاردی و دو شرور مسلح در محله چیتگر خبر داد.
شهره موسوی فروردین امسال به اتهام کلاهبرداری در پرونده‌ای با بیش از ۳ هزار شاکی و چند هزار میلیارد تومان پول بازداشت شده بود. موسوی در این مدت یک بار به صورت تصویری از زندان در جلسات هیات‌رییسه شرکت کرد تا سمت خود را از دست ندهد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد دو کلاهبردار حرفه‌ای با شناسایی مالباختگان در یکی از سایت‌های آگهی فروش اجناس دست دوم به خانه آن‌ها مراجعه کرده و با پول جعلی اجناس مذکور را خریداری و از محل متواری شده‌اند، گفت:‌با توجه به کلاهبرداری‌های متعدد با این شگرد، کارآگاهان به صورت ویژه وارد عمل شدند و با تحقیقات میدانی هویت و مخفیگاه دو کلاهبردار حرفه‌ای را در مرکز تهران شناسایی کردند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری باند بزرگ جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرو/ پارچه‌های شیشه‌ای در فرودگاه لو رفت/ ماجرای عاشقی که انتقام جو شد!/ بازداشت سازنده مشروبات الکلی بعد از مرگ ۲ زن/ دستگیری مدیر گروه‌های واتساپی حامی قاچاق/ اجیر کردن ۲ مرد مسلح برای انتقام/ قاتلی با سرگذشت عجیب/ شلیک مرگبار به سارق گاوصندوق
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: ماموران ۱۸ نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر و شبکه اصلی این باند کلاهبرداری را متلاشی کردند و مقدار زیادی اقلام تبلیغاتی از محل فعالیت متهمان که در یک منزل مسکونی بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت:شاکی به واسطه اعتماد به زوج کلاهبردار، مبلغ ۳۸ هزار دلار برای سرمایه گذاری در اختیار این زوج قرار داده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ