قدرتمندترین سنسور سامسونگ، دوربین ۴۴۰ مگاپیکسلی HU۱ خواهد بود. اگرچه درحال‌حاضر استفاده از چنین سنسوری در دنیای گوشی‌های هوشمند کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسد، اما چند سال پیش درباره سنسور‌های ۲۰۰ مگاپیکسلی هم چنین حسی داشتیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامسونگ گوشی‌های اقتصادی زیادی را روانه بازار کرده و بی‌شک مدل‌های ارزان‌تر این شرکت، از محبوبیت بی‌نظیری در بین کاربران ایرانی برخوردارند. بیشتر گوشی‌های ارزان سامسونگ در ایران از سری Galaxy A (راهنمای خرید گوشی‌های سری Galaxy A) هستند. با این حال مدل‌هایی از سری Galaxy M نیز ارزش خرید بالایی دارند.
مدیر امنیت گوشی های هوشمند سامسونگ به کاربران درباره بدترین اشتباه ممکن که دستگاه ها و داده های آنان را در معرض خطر قرار خواهد داد هشدار می دهد.
در سه ماهه سوم ۲۰۱۱ سامسونگ رهبری بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را به دست گرفت. حالا برای اولین بار، اپل می‌تواند برای یک سال کامل برترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند جهانی شود.
مجموعه دوربین‌های گلکسی زد فولد ۵ در دنیای گوشی‌های تاشو عملکرد خوبی دارد و می‌تواند از بهترین‌ها باشد. این گوشی برای فیلم‌برداری در حالت نیمه‌باز نیز بهینه‌سازی شده تا با قرار دادن آن در حالت مذکور، بتوانید بدون نیاز به پایه و استند عکاسی یا فیلم‌برداری کنید.
سامسونگ معمولاً گوشی‌های پرچمدار خود را در چند ماه ابتدایی سال وارد بازار می‌کند.
رشیدی کوچی در گفتگو با کافه خبر در خبرآنلاین گفت: «من با واردات آیفون موافقم چرا که وقتی این برند را از بازار خارج می‌کنید، انحصاری برای گوشی‌های هم تراز آیفون در بازار ایران ایجاد می‌کنید.» وی با تاکید بر اینکه نفع اصلی ممنوعیت آیفون به واردکنندگان گوشی سامسونگ می‌رسد، گفت: من سوالی را مطرح کرده‌ام و دنبال جواب هستم . باید روشن شود چه کسانی دو هفته قبل از ممنوعیت واردات آیفون نسبت به ثبت سفارش ِآیفون سیزده اقدام کردند، باید اسامی این افراد روشن شود.»
رشیدی کوچی در گفتگو با کافه خبر در خبرآنلاین گفت: «من با واردات آیفون موافقم چرا که وقتی این برند را از بازار خارج می‌کنید، انحصاری برای گوشی‌های هم تراز آیفون در بازار ایران ایجاد می‌کنید.» وی با تاکید بر اینکه نفع اصلی ممنوعیت آیفون به واردکنندگان گوشی سامسونگ می‌رسد، گفت: من سوالی را مطرح کرده‌ام و دنبال جواب هستم . باید روشن شود چه کسانی دو هفته قبل از ممنوعیت واردات آیفون نسبت به ثبت سفارش ِآیفون سیزده اقدام کردند، باید اسامی این افراد روشن شود.»
گوشی‌های گلکسی سامسونگ که در سال ۲۰۲۲ عرضه شدند ساده‌ترین گوشی‌ها برای تعمیر بودند و گلکسی اس ۲۲ اولترا پس از گلکسی A ۴۰ مدل سال ۲۰۱۹ و Moto G ۷ در همان سال در رتبه سوم از نظر تعمیرپذیری قرار گرفت.
ثابت نگه‌داشتن سبک طراحی باعث می‌شود که کاربران گوشی‌های یک برند را بهتر به خاطر بسپارند. اگرچه امسال طراحی سری گلکسی A به سری گلکسی S شبیه‌تر شد، ولی باز هم کاربران می‌توانند آن‌ها را از یکدیگر تشخیص دهند. درحقیقت هر سری از گوشی‌های سامسونگ یعنی سری گلکسی S، گلکسی A و گلکسی Z شخصیت‌های مخصوص به خودشان را دارند.
هکر‌ها توانسته‌اند با استفاده از آسیب‌پذیری امنیتی واحد گرافیکی Mali در تراشه‌های اگزینوس، کاربران مرورگر سامسونگ در محصولات این شرکت را به وب سایت‌های آلوده، هدایت کنند. این مشکل در تمامی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های مجهز به تراشه اگزینوس تا قبل از سری گلکسی S۲۲ وجود دارد.
سازندگان چینی گوشی‌های هوشمند هنوز نتوانسته‌اند در بخش بازار رده‌بالا موفق شوند. هواوی در این بازار یک استثنا بود که توانست به بازیکن شماره یک گوشی‌های هوشمند جهان در سال ۲۰۲۰ تبدیل شود که بعد هم تحریم‌های ایالات متحده تجارت گوشی‌های هوشمند او را برهم زد.
سامسونگ به تازگی از جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود با نام گلکسی اس ۲۳ رونمایی کرده است و روش جدید و جالبی را برای معرفی این محصول انتخاب کرده است.
هر برندی برای گوشی خود ترفندهایی را طراحی می‌کند تا کاربران با استفاده از آن‌ها تجربه کاربری خوشایندی داشته باشند. در ادامه چند ترفند و نکته در گوشی های سامسونگ گلکسی که باید بدانید را توضیح می‌دهیم.
چهارشنبه مراسم رونمایی رسمی و جعبه‌گشایی گوشی‌های سری گالکسی اس ۲۳ سامسونگ برگزار خواهد شد، اما مشخصات این گوشی‌ها اکنون مشخص شده است.
اگر از گوشی‌های سامسونگ استفاده می‌کنید، برای حفظ امنیت، در اسرع وقت نسبت‌به به‌روزرسانی گلکسی‌استور روی دستگاه خود اقدام کنید.
نمونه‌جدید نمایشگر‌های گوشی‌های تاشوی سامسونگ می‌تواند ۳۶۰ درجه بچرخد. این مدل گوشی جدید در نمایشگاه «سی‌ای اس ۲۰۲۳» به نمایش درآمده است.
آنطور که به نظر می‌رسد، قابلیت‌های اندروید ۱۳ شامل بسیاری از شخصی‌سازی‌ها و قابلیت‌های حفظ حریم خصوصی را که غول جستجو با اندروید ۱۲ سال گذشته معرفی کرد، ادامه خواهد داد.
گزارش‌ها پیش‌بینی می‌کند که بازار گوشی‌های هوشمند تاشو در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ به ۸۵ درصد و فروش ۵.۲ میلیون دستگاهی خواهد رسید و فروش گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ در این سه ماهه مطابق با انتظارات خواهد بود.
تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی درباره برخی از اعضای نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی A بوده‌ایم، اما خبری از گلکسی A74 نبود و حالا ظاهراً دلیل این موضوع، عدم وجود چنین دستگاهی است.
آیفون ۱۴ پرو مکس و گلکسی اس ۲۲ اولترا، در حال حاضر بهترین گوشی‌های پرچمدار اپل و سامسونگ هستند، اما این دو چه مزیت‌هایی بر یکدیگر دارند.
گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زد فولد ۴، جدیدترین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در رده گوشی‌های تاشو محسوب می‌شوند که به تازگی راهی بازار‌های جهانی شده اند.
علیرغم اینکه انتظار داشتیم شاهد تغییرات زیادی در گوشی گلکسی S23 بعدی سامسونگ باشیم، اما به نظر می‌رسد این چنین نباشد. به گفته افشاگر معروف دنیای فناوری «Ice Universe» گلکسی S23 و +S23 سامسونگ بسیاری از مشخصات فنی گلکسی S22 و +S22 فعلی را به ارث خواهند برد.
سامسونگ اخیرا نحوه مونتاژ گوشی‌های تاشو جدید گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 را به کمک ربات‌ها به اشتراک گذاشته است. این ویدئو به جزئیات نحوه ساخت دستگاه‌های تلفن همراه در کارخانه ‌می‌پردازد.
اخیرا پتنتی در خصوص این گوشی هوشمند در WIPO (سازمان جهانی مالکیت معنوی) توسط گوگل به ثبت رسیده است. طراحی این گوشی هوشمند بسیار شبیه به گوشی‌های گلکسی Z Fold سامسونگ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ