پس از عرضه گوشی‌های سری آیفون ۱۴ اکنون والپیپر‌های رسمی این سری نیز منتشر شده است که شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
Samsung Cloud یک ویژگی ذخیره سازی برای دستگاه‌های سامسونگ است که به شما امکان می‌دهد فایل‌ها را در فضای ابری ذخیره کرده و بعداً آن‌ها را دانلود کنید. اگر از پیام‌های خود قبل از حذف شدن با استفاده از Samsung Cloud پشتیبان تهیه کرده‌اید، می‌توانید آن‌ها را بازیابی کنید.
هشدار بازار: اپلیکیشن‌های بانکی را از منابع نامعتبر دانلود نکنید
ابر آروان از صندوقچه دانلود (Bucket Download) به‌ عنوان نسل جدید هاست دانلود، با پهنای باند نامحدود و کیفیت و پایداری بالا رونمایی کرد.
راهنمای دانلود همراه‌بانک رسمی ۲۲ بانک کشور و دریافت به‌روزرسانی‌های ضروری و امن آن‌ها
همان‌طور که گفته شد، به‌محض اینکه کاربر روی دکمه دریافت اپلیکیشن ضربه بزند، روند دانلود برنامه آغاز شده و مدت‌زمان بارگیری هم برای وی نمایش داده می‌شود.
کشورهایی که سریع ترین سرعت اینترنت را دارند عبارتند از: موناکو، سنگاپور، شیلی، هنگ کنگ، چین، سوئیس، فرانسه، دانمارک، رومانی و تایلند.
بیشترین سرعت انتقال داده (دانلود) بین مشترکین به رایتلی‌ها رسید.
طبق آخرین گزارش ها، چین مشغول آزمایش یک اینترنت بی سیم بسیار سریع با سرعت دانلود ۳۰۰ گیگابیت برثانیه است.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: با توجه به شیوه‌های گوناگون و نوین کلاهبرداران و سارقان اینترنتی در انجام اعمال مجرمانه و خرابکارانه خود هموطنان به این موضوع توجه داشته باشند که دانلود نرم‌افزار همراه بانک را تنها از سایت اصلی بانک انجام دهند.
تقویم بر اساس تقویم منتشر شده دانشگاه ژئوفیزیک نوشته شده که معتبرترین تقویم رسمی کشور است.
کاربران برای دسترسی به جستجوی بینگ باید به این پیوند رفته و وارد حساب مایکروسافت شوند. مایکروسافت اعلام کرده که کاربران می‌توانند این موتور جستجو را به عنوان موتور جستجوی پیش فرض روی رایانه شخصی خود تنظیم کنند و یک کد QR را اسکن کنند تا برنامه جستجوی بینگ را در تلفن خود دانلود کنند.
سازمان Spamhaus که متخصص در ردیابی ایمیل‌های اسپم و فعالیت‌های مرتبط با "هرزنامه" است، اعلام کرده که افزایش قابل توجهی در میزان برنامه‌های مخربی که از طریق نتایج جست و جوی گوگل ظاهر می‌شوند در روز‌های گذشته ثبت شده است.
گلکسی زد فولد ۴ با پشت سر گذاشتن آیفون ۱۴ پرومکس در صدر رده‌بندی سریع‌ترین گوشی‌های هوشمند از نظر دانلود قرار گرفت.
پشتیبانی از ویندوز ۱۰ با آپدیت‌های امنیتی تا زمان غیرفعال شدن آن در اکتبر ۲۰۲۵ میلادی ادامه می‌یابد. سخنگوی مایکروسافت در این باره گفت: مشتریان تا ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳ میلادی می‌توانند ویندوز ۱۰ هوم و ویندوز ۱۰ پرو را از سایت بخرند.
مایکروسافت به عنوان بخشی از فعالیت خود برای توقف پشتیبانی از ویندوز ۱۰ هوم و پرو، فروش دانلود آن را در ۳۱ ژانویه متوقف خواهد کرد.
وزیر اطلاعات گفت: برای افزایش سرعت دانلود بازی‌ها، افزایش سرعت خود بازی ها و کاهش پینگ سامانه ای به نام سامانه رادار گیم راه اندازی شده است.
پس از چندین ماه فیلترینگ گوگل پلی، از امروز امکان دانلود از این پلتفرم‌ با IP ایران امکان پذیر شده است.
دانلود یک فایل ۵ گیگابایتی در کشور‌های مختلف چند دقیقه زمان میبرد؟
رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فرزند این شهروند بزه دیده در هنگام استفاده از گوشی وی برروی یک لینک جعلی با عنوان دانلود بازی کلیک می‌کند و برای دریافت بازی اقدام به پرداخت هزینه با استفاده از کارت بانکی مادر می‌نماید که با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی بلافاصله از حساب بانکی وی مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ریال برداشت غیرمجاز صورت می‌گیرد.
در این مطلب نحوه دانلود ویدئو‌های یوتیوب را به شما آموزش می‌دهیم.
«علی کیائی‌فر»، کارشناس امنیت سایبری در همین رابطه گفت: «اساسا دسترسی به اینترنت ماهواره‌ای با استفاده از این روش ممکن نیست و هر گونه لینک یا فایلی که از منابع غیر رسمی و شماره‌های شخصی ارسال می‌شود، قابل اعتماد نیست.»
با این پیش‌فرض که معیار سنجیدن وضعیت اینترنت ایران در سایت اسپیدتست، صرفا اینترنت داخلی است باید گفت سرعت دانلود اینترنت همراه براساس شاخص میانگین اکنون ۴۱.۲۸ مگابیت بر ثانیه، سرعت آپلود ۱۳.۲۱ مگابیت بر ثانیه و میزان تاخیر ۳۶ میلی‌ثانیه است.
متا آزمایش برنامه رسمی واتساپ بتا برای ویندوز را به پایان رسانده است و این اپلیکیشن اکنون برای دانلود از طریق فروشگاه مایکروسافت در دسترس گرفته است. ویژگی اصلی این نسخه این است که استفاده از آن نیازی به همگام سازی با اپلیکیشن واتساپ گوشی هوشمند ندارد.
در این مطلب بهترین ابزار‌های آنلاین برای دانلود ویدئو‌های ریلز اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ