سری گوشی‌های دوجی S89 دیروز به طور جهانی در AliExpress و Doogeemall عرضه شد. این گوشی‌ها با تراشه هلیو P۹۰ مدیاتک و باتری عظیم ۱۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ارائه می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صالحی گفت: کلام آخر که به نظر بنده امر مهمی است و آن اینکه ما در دوران و عصر روایت گری (narration) و تصویرسازی (image building) قرار گرفته‌ایم. هر کشوری که بتواند با زبان قابل فهم و قابل هضم و لین برای نسل پرسشگر امروز روایت خودش را از آینده مطلوب جهان و چگونگی شکل گیری آن و تصویری منطقی و قابل پذیرش از مسؤلیت پذیری خودش در ارتباط با ملتش و جامعه جهانی ارائه کند یقینا گوی سبقت را برده است و بالطبع جایگاهی درخور و نقش آفرین در عرصه جهانی خواهد یافت.
پاکستان در برابر شوک‌های عرضه جهانی آسیب پذیر است، زیرا بیشتر نیروگاه‌های آن کشور با سوخت وارداتی کار می‌کنند. افزایش هزینه‌های سوخت و افزایش تقاضای پس از پاندمی کووید باعث شده که هزینه‌های واردات آن کشور در ماه‌های گذشته تقریبا دو برابر افزایش یابد.
بی‌وای‌دی دنزا N۷ پس از رونمایی پر سر و صدایش، وارد فاز فروش و عرضه شده و قصد دارد تا رقبای هم رده خود را شکست دهد.
امروز مطالبی همچون چرا دلار و یورو امروز ارزان شد؟، پیش بینی قیمت طلا در آینده ای نزدیک، سهامداران دو نماد بانکی بخوانند، عقبگرد قیمت سکه با سطوح حمایتی طلای جهانی، قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟، سوددهی خوب این نماد در طی ۶ ماه، افت ۳۹ درصدی این نماد در عملکرد ۱۲ ماهه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اسپورتیج ۲۰۲۳ با پیشرانه‌ها و مشخصات فنی متفاوتی در بازار جهانی عرضه شده است. اما مدلی که کوشا خودرو قصد واردات آن را دارد، از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری TGDI با ۱۷۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد که از طریق گیربکس هفت سرعته دوکلاچه، انتقال قدرت را به هرکدام از محور‌ها انجام می‌دهد.
آژانس بین‌المللی انرژی می‌گوید: کاهش بیشتر عرضه نفت به بازار جهانی به افزایش فشار به مصرف‌کنندگان منجر خواهد شد.
قیمت شکر در سال جاری تاکنون ۱۹ درصد افزایش یافته که بالاترین سطح در یک دهه گذشته است و این افزایش در بحبوحه ترس فزاینده از کمبود عرضه جهانی رخ داده است.
مدیر ارشد اجرایی آژانس بین‌المللی انرژی گفت، بازار جهانی نفت در نیمه دوم سال 2023 می تواند با عرضه کمتر نفت مواجه شود که این امر قیمت‌ها را بالاتر خواهد برد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در آیین افتتاح طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی سایپا و ایران خودرو گفت: رسالت شرکت های خودروساز تولید محصول باکیفیت و در سطح استاندارد جهانی است که با ارائه گارانتی 5 ساله و خدمات با کیفیت نقش مهمی در رضایت مشتریان خواهند داشت.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و یکمین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
این گوشی که ساخته شده در شرکت iQOO از زیرمجموعه‌های شرکت ویوو (Vivo) است، پیش‌تر در چین عرضه شده و حالا در اوایل ماه آینده میلادی به هند، دومین بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند جهان می‌آید. بر اساس مشاهدات و آزمایش‌های انجام شده می‌توان گفت که این گوشی، سریع‌ترین گوشی اندرویدی جهان نیز محسوب می‌شود.
رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا در سخنانی اعلام کرد که میزان گازی که روسیه از طریق خط لوله به اروپا ارسال می‌کرد، در ۸ ماه گذشته ۸۰ درصد کاهش یافته است.
قرار است موبایل موتورلا ریزر ۲۰۲۲ در بازار جهانی عرضه شود در همین راستا گزارش هایی حاوی رندرها و قیمت این موبایل در بازار اروپا منتشر شده است.
از آنجایی که بسیاری از بانک‌های مرکزی نرخ‌های بهره خود را افزایش می‌دهند تنها نرخ تورم خود را کاهش نمی‌دهند بلکه توازن تقاضا و عرضه را برای سایرین نیز تغییر می‌دهند. اگر این اثرات سرریز در نظر گرفته نشوند باید نگران باشیم که در نهایت با کاهش نرخ تورمی بیش از آن چه نیاز داریم مواجه شویم.
منابع آگاه می‌گویند اوپک پلاس می‌خواهد در نشست چند روز دیگر خود عرضه نفت به بازار جهانی را بیش از یک میلیون بشکه در روز کاهش دهد.
به دلیل افزایش عرضه نفت در بازار های جهانی، بهای معاملات آتی نفت برنت با ۱.۵ درصد کاهش به ۸۴.۹۴ دلار در هر بشکه رسید.
یک منبع آگاه اعلام کرد گروه اپک پلاس قرار بود در ماه آگوست روزانه ۴۳.۸۵۴ میلیون بشکه نفت به بازار جهانی عرضه کند اما از این برنامه ریزی چند میلیون بشکه عقب است.
فاطمی امین گفت: در دی ماه سال گذشته ۱۷۰ هزار خودروی ناقص در پارکینگ‌ها وجود داشت که درحال حاضر با ثبات بخشی به تولید این مشکل رفع شده است و از ابتدای امسال تا کنون حدود ۷ هزار خودرو ناقص تولید شده که این رقم از استاندارد‌های جهانی نیز کمتر است.
نسخه جهانی گوشی POCO M4 5G روز پنجشنبه 27 مرداد به عنوان ارزان ترین گوشی فایو جی این برند عرضه شد.
گوشی هوشمند موتورولا اج ۲۰۲۲ جدیدترین گوشی میان رده موتورولا به تازگی عرضه شده است. این دستگاه اولین گوشی هوشمند در جهان است که با چیپست دایمنسیتی ۱۰۵۰ مدیاتک که بر پایه فرآیند ۶ نانومتری طراحی شده است، عرضه می‌شود و انتظار می‌رود که بهترین عملکرد را ارائه دهد.
احتمالا موتو اج 30 Fusion با پردازنده اسنپدراگون +۸۸۸، پردازنده گرافیکی Adreno 660، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد.
پوکو M4 5G روز گذشته در بازار‌های جهانی عرضه شد. این گوشی هوشمند اولین بار در اواخر ماه آوریل در هند عرضه شده بود. این دستگاه همان ردمی نوت 11E بهینه شده با طراحی پنل پشتی متفاوت، دوربین سلفی بهتر و اندروید ۱۲ می‌باشد. پوکو M4 5G مقرون به صرفه‌ترین گوشی 5G این برند است.
موتورولا به تازگی اولین گوشی مجهز به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خود، موتو X30 پرو را رسما معرفی کرده است. موتو X30 پرو اولین گوشی هوشمندی است که با چنین سنسور بزرگی عرضه می‌شود. این دوربین از سنسور HP1 ISOCELL که سال گذشته توسط سامسونگ توسعه یافته بود، استفاده می‌کند.
مهم نیست که کشاورزان در کشور‌های ثروتمند تا چه اندازه زیرک باشند قحطی شدید در سال‌های آینده به دلیل درگیری‌های انسانی و تغییرات اقلیمی گسترش و عمیق‌تر خواهد شد. امنیت غذایی باید به بخشی از تمام توافق‌های تجاری و اقتصادی بین المللی بزرگ بین کشور‌های صنعتی گروه جی -۱۰ تبدیل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ