اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی شکایت دو دختر ۱۷ ساله از سه پسر ۱۷ تا ۲۰ ساله آن‌ها مدعی شدند که این پسر‌ها به آن‌ها تجاوز کرده و از آزارشان فیلم گرفته و منتشر کرده‌اند.
بنا به اعلام فرماندار شبه جزیره کریمه، یک نوجوان در اثر حمله پهپادی اوکراین به این جزیره کشته شد.
دختر نوجوانی که سیزده قرن قبل بر اثر بیماری در سرزمینی غریب چشم از جهان فروبسته بود، حالا دوباره چشمانش را باز کرده و به ما خیره شده است.
گزارش‌های رسانه‌ای از افزایش تعداد شهدای حمله روز دوشنبه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین حکایت دارند.
قهرمان کیک بوکسینگ که دختر مورد علاقه‌اش را با ضربات متعدد به قتل رسانده‌ است، مجنون تشخیص داده نشد.
۴ سال است که خانه پدرخوانده و مادرخوانده شیما صباگردی مقدم از حضور دخترکی که امید و پناه آن‌ها بود، خالی است. زن و مرد میانسال شیما را به فرزندی قبول کرده و ۱۵ سال او را در ناز و نعمت بزرگ کرده بودند تا اینکه دختر نوجوان اسیر دست شیطانی به نام بهلول شد و قربانی جنایتی که بهلول برای او تدارک دیده بود.
زهرا، ۱۴ ساله؛ دانش‌آموز پایه هشتم دبیرستان عترت شهر دبیران در شهرستان زرین دشت استان فارس بود، دختری که ۱۱ اسفند سال گذشته به مدرسه رفت و هرگز به خانه بازنگشت و از آن روز تاکنون، چشم‌های اشکبار پدر و مادر و دیگر اعضای خانواده، به در دوخته شده است.
دایی‌ام می‌گفت اگر دارو‌های دوستانش را بدهم به من پول می‌دهد. همیشه هم مبلغی به من می‌داد که با آن زندگی‌مان را می‌چرخاندیم.
پایان مرگبار شکایت مادر از دختر نوجوان
دختر ۱۶ ساله پس از ضرب‌وشتم از سوی پدر و دایی‌اش، دچار ایست قلبی شد.
باید انجام هرگونه ایست و بازرسی در جاده‌ها با رعایت حرمت مردم و با خودروی پلیس و لباس رسمی پلیس باشد تا مردم از دیدن پلیس احساس امنیت کنند. در ماجرای اخیر خودرویی که قصد توقف ماشین‌ها و ایست و بازرسی در جاده را داشته، خودروی شخصی و عناصر آن با لباس شخصی بوده اند.
سخنگوی کاخ سفید در سخنانی به قتل «جنی زکارنه» دختر نوجوان ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهر جنین، واکنش نشان داد.
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که دختر نوجوان فلسطین حین تیراندازی به سمت افراد مسلح «به صورت تصادفی» هدف گلوله قرار گرفته است!
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای شهادت «جنی مجدی عصام زکارنه» دختر نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی را تسلیت گفت.
منابع فلسطینی بامداد دوشنبه از شهادت دختر نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی در پی تیراندازی نظامیان صهیونیست و یورش آنها به جنین در کرانه باختری خبر دادند.
یکی از ادعاهایی که درباره پریا فرامرزی مطرح شده بود این بود که او ۱۶ سال دارد و برخلاف قوانین کنار زندانیان بزرگسال زندان عادل‌آباد شیراز نگهداری می‌شود.
دختر نوجوان در تحقیقات گفت: با ترفند شهرت و ثروت، مرا مجاب کرد که با او شراکت کنم و من هم طلا‌های خودم و مادرم را بدون آنکه به کسی بگویم برداشتم تا شریک مرد نقاش شوم. ۳۰۰ میلیون تومان ارزش اموال بود و زمانی که امیر متوجه شد طلا‌ها را با خودم آورده‌ام به من آبمیوه مسموم داد و من که نیمه‌هوش شده بودم زمانی که متوجه شدم می‌خواهد طلا‌ها را سرقت کند مقاومت کردم. اما امیر مرا کتک زد و با زور طلا‌ها را از من گرفت و نیمه‌هوش در کنار خیابان رها کرد.
مرگ دختر نوجوان در واژگونی اتوبوس
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ فرجام ارتباط شیطانی!/ کلاهبرداری برادر برای تصاحب ارثیه ۱۵ میلیاردی پدر!/ سرقت خرما در خرماپزان!/ جنایتی که با تزریق بوتاکس رقم خورد/ نوجوانی سرکرده باند سارقان بزرگ‌سال بود!/ زن ایرانی قربانی آتش سوزی هتل کربلا/ دختری، عروس را آتش زد!/ ربودن دختر ۶ ساله برای ۵۰ میلیون تومان
سرقت دختر نوجوان در بخش نوزادان بیمارستان
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پس از بررسی بیشتر مشخص شد این دو زن با سوءاستفاده از عدم حضور مادر نوزاد اقدام به سرقت دو دستگاه تلفن همراه از اتاق کرده بودند با هوشیاری پلیس و عوامل نگهبانی در صحنه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.
اعضای تیم ملی هندبال نوجوانان دختر کشورمان بعد از قبول شکست مقابل مقدونیه و پیش از آغاز رقابت برابر ایسلند دلایل این باخت را سبک سرعتی و اروپایی این تیم عنوان کردند.
ورود توده گرد و غبار از غرب کشور طی فردا
فرار ناکام ۲ دختر نوجوان برای سفر به ترکیه
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرقت‌های شبانه مردان نقابدار/ فریب کلاهبرداران در امام محرم را نخورید/ جنجال آفرینی راننده خشمگین!/ دستگیری خواننده غیر مجاز در بهشت زهرا/ فرار ناکام ۲ دختر نوجوان برای سفر به ترکیه/ کشتارگاه خودرو‌های سرقتی!/ به خاطر جلب رضایت همسر اولم قاتل شدم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ