یکی از ادعاهایی که درباره پریا فرامرزی مطرح شده بود این بود که او ۱۶ سال دارد و برخلاف قوانین کنار زندانیان بزرگسال زندان عادل‌آباد شیراز نگهداری می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چند روز پیش در میان انبوه اخبار و شایعات نقل و انتقالاتی خبر آمد یحیی گل‌محمدی از باشگاه خواسته بازیکنانی که فقط یک فصل دیگر قرارداد دارند را دعوت کرده و قراردادشان را تمدید کند.
اینجا آخرین اخبار، شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر ایران بررسی می‌شوند؛ گزارشهای اختصاصی که هیچ جای دیگری نمی‌خوانید.
از یک طرف مارکا انتقال امباپه به رئال را قریب الوقوع می‌داند و از سوی دیگر نشریه آ اس همه اخبار را دروغ عنوان کرده است.
درحال حاضر اریک تن هاخ سرمربی شیاطین سرخ، طارمی را با دقت در نظر دارد و بایستی دید که چه سرنوشتی در انتظار طارمی خواهد بود.
سکوت رسانه‌های پرتغالی به اخبار منتشر شده درباره تلاش باشگاه الشباب عربستان برای جذب فرناندو سانتوس، سرمربی سابق تیم ملی پرتغال، به این شایعات وزن بیشتری داده است.
حسین حسینی که پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر اخبار و شایعات زیادی درباره آینده او وجود داشت، قراردادش را به مدت 2 سال دیگر با استقلال تمدید کرد.
مهرداد محمدی که از صبح امروز اخباری درباره مبلغ پیش پرداختش منتشر شده بود، در کمپ حجازی حضور یافت، ولی با تیم تمرین نکرد.
شایعات و اخبار پیرامونی علیرضا بیرانوند برای سومین روز متوالی هم ادامه دارد.
در میانه اخبار و شایعات درباره شرایط داوید دخیا و جدایی یا ماندگار شدنش در منچستریونایتد یک هوادار ویدیویی 2 ساعته تهیه کرده که تمام اشتباهات او با پیراهن شیاطین سرخ را نشان می‌دهد.
رافینیا، ستاره بارسلونا، از انتشار مداوم شایعات درباره احتمال جدایی‌اش از این باشگاه بسیار عصبانی است.
شایعات درباره آیفون ۱۵ پرومکس همچنان در فضای آنلاین جریان دارد. اکنون اخبار جدید حاکی از آن است که احتمالا آیفون ۱۵ نازک ترین لبه ها را میان دستگاه های این شرکت خواهد داشت.
روسیه در هفته گذشته روزهای پرمشغله و پراسترسی را پشت سر گذاشته است. بامداد چهارشنبه، یک انبار سوخت در منطقه کراسنودار روسیه آتش گرفت که بنا بر گزارش‌ها عامل آن حمله پهپادی بوده است. دو قطار باری در روز دوشنبه و سه‌شنبه در منطقه برایانسک، نزدیک مرز اوکراین، در حوادث جداگانه اما یکسانی از ریل خارج شدند.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برخی اخبار درباره کناره گیری‌اش از مقام وزارت، گفت: همه این‌ها شایعه و بهتر است به شایعات پرداخته نشود.
بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره اینکه مارکو رویس با دورتموند به توافق رسیده تا قراردادش را یک سال تمدید کند مدیر برنامه‌های ستاره آلمانی این اخبار را تکذیب کرد و گفت مذاکرات همچنان ادامه دارد.
آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی را سپری می‌کنیم؛ آیا اتفاق بزرگی در این مدت کوتاه رخ خواهد داد؟ فقط باید منتظر بمانیم.
بعد از شکست استقلال مقابل تراکتور شایعاتی درباره حضور امیر قلعه‌نویی در استقلال منتشر شد که باشگاه گل‌گهر سیرجان قویاً این اخبار را تکذیب کرد
باشگاه سلتیک اخبار و شایعات در مورد دریافت پیشنهاد از بارسلونا برای خرید یوسیپ یورانوویچ را رد کرد.
اخباری پیرامون ایجاد ممنوعیت‌هایی برای رسول خادم، رئیس قهرمان کشتی سابق جهان و المپیک شنیده می‌شود.
روزها و هفته‌های گذشته زاهدان به مرکز اخبار و شایعات تبدیل شده است. خبرنگار مجله مهر که روزهای گذشته را در زاهدان سپری کرده، روایتی میدانی از دیده‌ها و شنیده‌های خودش نوشته است...
معلوم نیست چرا وقتی گفته می‌شود فلان بازیکن سرشناس بازداشت شده کسی این خبر را تایید یا تکذیب نمی‌کند. اگر طرف واقعا به صورت قانونی و با حکم دادستانی بازداشت شده باید همه بدانند و اگر هم بازداشت نشده باید جلوی شایعات گرفته شود.
معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با انتشار نامه‌ای اعلام کرد: نظر به نشر اخبار کذب و برخی بی‌اساس درباره مهاجرت و فعالیت(مالکیت و فروش فیلترشکن به ایران) فرزند انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور، این شایعات را تکذیب کرد.
اگرچه تاکنون بار‌ها گمانه‌زنی‌ها درباره استعفا یا برکناری برخی وزرای ضعیف یا پرحاشیه تکذیب و رد شده است، اما تجربه نشان داده برخی اخبار با این مضمون به منظور گرفتن بازخورد‌های جامعه است و در صورت پالس مثبت جامعه، این امر در کمترین زمان ممکن محقق می‌شود.
دنبال کنید، زنده. اخبار مربوط به تحولاتی که در بازار نقل و انتقالات در تمام لیگ‌های فوتبال جهان رخ می‌دهد: شایعات، ورود، خروج و مذاکره!
دنبال کنید، زنده. اخبار مربوط به تحولاتی که در بازار نقل و انتقالات در تمام لیگ های فوتبال جهان رخ می دهد: شایعات، ورود، خروج و مذاکره!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ