دختر نوجوان در تحقیقات گفت: با ترفند شهرت و ثروت، مرا مجاب کرد که با او شراکت کنم و من هم طلا‌های خودم و مادرم را بدون آنکه به کسی بگویم برداشتم تا شریک مرد نقاش شوم. ۳۰۰ میلیون تومان ارزش اموال بود و زمانی که امیر متوجه شد طلا‌ها را با خودم آورده‌ام به من آبمیوه مسموم داد و من که نیمه‌هوش شده بودم زمانی که متوجه شدم می‌خواهد طلا‌ها را سرقت کند مقاومت کردم. اما امیر مرا کتک زد و با زور طلا‌ها را از من گرفت و نیمه‌هوش در کنار خیابان رها کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند که این متهم در در شهرهای مختلف با نقش پردازی های شیادانه خود را به عوان سردار به سوژه هایش که بیشتر زنان بودند نزدیک کرده و پس از اعتماد سازی به بهانه ازدواج ، فروش حواله خودرو، دریافت وام زنان را در تور شیطانی خود گرفتار کرده است.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران کشف جرائم مختلفی رخ داد از انهدام زورگیران تا دستگیری ماموران قلابی که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
علی میری، تصویرگر و نقاش تصویر ذهنی خود از ماشین‌ها اگر آدم بودند را نقاشی کرده است.
علی میری، تصویرگر و نقاش تصویر ذهنی خود از ماشین‌ها اگر آدم بودند را نقاشی کرده است.
جرایم مختلفی طی شبانه روز گذشته در سطح شهر تهران رخ داده از دستگیری سارقان حرفه‌ای تا مأمور قلابی که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
بر اساس تحقیقات، ارتباط مستقیمی میان رژیم غذایی و بیماری قلبی وجود دارد و حتی عادات غذایی ما نقش قابل توجهی در سلامت و عملکرد قلب دارند.
شهر تهران آبستن حوادثی مختلفی است از انتقام مجازی تا اعتراف مأمور قلابی که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
سیب منبع عالی فیبر است و در حفظ سلامت روده و قلب نقش بسزایی دارد. یک مطالعه کوچک در سال ۲۰۲۰ نشان داد که خوردن دو عدد سیب در روز به مدت ۸ هفته باعث کاهش کلسترول بد، تری گلیسیرید و سایر نشانگر‌های بیماری قلبی در افراد می‌شود.
شکلات تلخ حاوی فلاونول‌هایی است که به عنوان آنتی‌اکسیدان در بدن عمل می‌کنند و قادرند سلامت پوست را بهبود ببخشند. همچنین مصرف شکلات تلخ در پیشگیری از بیماری قلبی، دیابت نوع ۲ و زوال شناختی نقش مثبت دارد.
تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان می‌داد، ۲ مرد جوان در نقاط مختلف تهران جلوی خودرو و موتورسیکلت‌های عبوری که پلاک آن‌ها مخدوش بوده را گرفته و سپس با معرفی کردن خود به عنوان مامور سازمان‌های اطلاعاتی اقدام به سرقت وسیله نقلیه کرده‌اند.
تغذیه سالم در کنترل سطح قند خون، فشار خون و کلسترول نقش بسزایی دارد. همچنین پیروی از یک رژیم غذایی مناسب می‌تواند به شما در مدیریت وزن و کاهش عوارض دیابت مانند مشکلات قلبی، سکته مغزی و دیگر بیماری‌ها از جمله انواع خاصی از سرطان کمک کند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
واشقانی فراهانی گفت: متأسفانه مرگ ناگهانی در همه نقاط دنیا وجود دارد، ولی در ایران سنین پایین‌تر را دچار کرده است. از دست دادن هوشیاری متعاقب اختلال ریتم قلبی در زمینه تنگی عروق و سکته حاد است. این یعنی که فرد نمی‌داند و یا به علائم بیماری آشنا نبوده است. اینکه به درد قفسه سینه بی تفاوت بوده و یا به دلیل دیابت، درد خود را دقیق متوجه نشده است.
سناریوی خونین کارگر طمعکار برای زن نقاش
بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان طی ۲۴ ساعت آینده، ابری، همراه با بارش برف، سردی هوا و مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.
فاطمه زارعی، نقاش ایرانی با تهیه تمام توپ‌های ادوار جام جهانی، نقاشی چهره‌های شاخص هر دوره را روی توپ‌ها نقاشی کرد.
خوشحالی مردم آرژانتین از قهرمانی تیم ملی کشورشان در جام جهانی 2022 با درخشش لیونل مسی هنوز به پایان نرسیده است.
میوه‌ها و سبزی‌ها نقش مهمی در پیشگیری و درمان انواع سرطان‌ها، بیماری‌های قلبی - عروقی، سکته مغزی، پوکی استخوان، دیابت و چاقی دارند.
قهوه کافئین دار به طور کلی برای قلب ایمن است و نقش محافظت کننده دارد. نتیجه پژوهش‌ها نشان می‌دهد که نوشیدن دو فنجان قهوه در روز بیش‌ترین فواید قلبی عروقی را دارد. با این وجود، نوشیدن بیش از اندازه قهوه می‌تواند تاثیر منفی داشته باشد.
یکی از آن‌ها می‌گوید: شهادت پرونده‌های ساده‌ای مثل نزاع، طلاق، توهین و... را با ۵۰۰ هزار تومان جمع می‌کنیم، اما وقتی پای پرونده‌های حقوقی و کیفری بزرگ باشد که شهادتمان نقش تعیین‌کننده در سرنوشت افراد داشته باشد، رقم شهادت تا هر رقمی که ما را راضی کند، بالا می‌رود. به‌گفته خودش حتی تجربه دریافت ۵۰ میلیون تومان را هم برای حضور ۱۰ دقیقه‌ای در جلسه دادگاه دارد.
مدافع چپ نساجی، بعد از یکی دو فصل بدشانسی، شروع طوفانی در ترکیب تیم سایپا داشته و به نظر می‌رسد که می‌خواهد در صعود این تیم به لیگ برتر نقش مهمی داشته باشد.
مدافع چپ نساجی بعد از یکی دو فصل بدشانسی شروع طوفانی در ترکیب تیم سایپا داشته و به نظر می رسد می خواهد در صعود این تیم به لیگ برتر همانند نساجی نقش مهمی داشته باشد.
سر رابرت کر پورتر که به عنوان نقاش درباری تزار روسیه منصوب شده بود عمده شهرت خود را به دلیل سفر به ایران و نقاشی از پاسارگاد کسب کرد. سفر طولانی او به ایران از ۱۸۱۷ میلادی آغاز شده و او از طریق قفقاز وارد ایران شد و پس از عبور از تهران و اصفهان به تخت جمشید و پاسارگارد رفت و نقاشی تاریخی و معروفی نیز از آرامگاه کوروش از خود به یادگار گذاشته است.
ایران درودی، نقاش، نویسنده، کارگردان، منتقد هنری و استاد دانشگاه کشورمان که چندی قبل ۸۵ سالگی اش را جشن گرفت، تقریبا از همان شهریور ماه امسال به کرونا مبتلا شد و پس از بستری شدن در بیمارستان و گذراندن دوران نقاهت، برای ادامه مراحل درمان به منزل انتقال یافت. تا اینکه پس از چند ماه مبارزه با بیماری، امروز (جمعه) هفتم آبان ماه خبر درگذشت این هنرمند اعلام رسمی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ