اعضای تیم ملی هندبال نوجوانان دختر کشورمان بعد از قبول شکست مقابل مقدونیه و پیش از آغاز رقابت برابر ایسلند دلایل این باخت را سبک سرعتی و اروپایی این تیم عنوان کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درخشش هندبالیست‌های نوجوان ایران در قهرمانی جهان
تیم ملی هندبال پسران ایران در دومین دیدار خود از مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان مقابل جزایر فارو به برتری رسیدند.
تیم ملی هندبال ایران برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی راهی صربستان خواهد شد.
با وجودی که حدود سه ماه تا بازی‌های آسیایی بیشتر زمان نمانده هنوز تکلیف حضور برخی رشته‌ها مانند هندبال در بازی‌های آسیایی هانگژو مشخص نیست.
قم- رئیس هیئت هندبال استان قم از اعزام یکی از هندبالیست‌های نوجوان قمی به اردوی تیم ملی خبر داد.
قم- رئیس هیئت هندبال استان قم از اعزام یکی از هندبالیست‌های نوجوان قمی به اردوی تیم ملی خبر داد.
یزد- مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق گفت: سنگ آهن بافق دور رفت فینال لیگ برتر هندبال بانوان کشور را با برد پشت سر گذاشت.
سبزوارـ رئیس هیئت هندبال سبزوار گفت: پنج نفر از هندبالیست‌های این شهرستان برای حضور در اردوی تیم ملی نوجوانان هندبال فراخوانده شدند.
رئیس هیات هندبال سبزوار گفت: پنج نفر از هندبالیست‌های این شهرستان برای حضور در اردوی تیم ملی نوجوانان هندبال فراخوانده شدند.
مربی تیم ملی هندبال گفت: بازیکنان از لحاظ تکنیک، تاکتیک و هماهنگی به شرایط خوبی رسیده‌اند اما برخی مواقع اشتباهات فردی هم وجود دارد.
آخرین اردوی تیم ملی هندبال برای حضور در مسابقات جهانی امروز نیز پیگیری شد و هندبالیست‌های کشورمان به سولات خبرنگاران پاسخ دادند.
آخرین اردوی تیم ملی هندبال برای حضور در مسابقات جهانی امروز نیز پیگیری شد و هندبالیست‌های کشورمان به سولات خبرنگاران پاسخ دادند.
تیم ملی هندبال زنان ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا باید به مصاف ژاپن برود.
هندبالیست‌های تیم بانوان ایران پس از صعود به مرحله نیمه نهایی و کسب سهمیه رقابت‌های جهانی اظهار داشتند که این موفقیت بزرگ با همدلی و برنامه ریزی کادر فنی به دست آمده است.
تیم هندبال نوجوانان ایران با برتری برابر عربستان و با شایستگی راهی فینال مسابقات قهرمانی آسیا شدند.
تیم ملی هندبال پسران نوجوان ایران در مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا مقابل عربستان به برتری رسید.
رئیس فدراسیون هندبال گفت: تیم ملی هندبال پسران نوجوان در سالنی پر از تماشاگر و با وجودی که تمام عوامل برگزاری علیه ایران بود، دست به کار بزرگی زد.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در سومین دیدار خود از مسابقات قهرمانی آسیا به برتری رسیدند.
تیم هندبال نوجوانان ایران نتیجه نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا را برابر تیم کره جنوبی واگذار کرد.
مدیرفنی تیم ملی هندبال زنان گفت: بزرگترین مشکل بازیکنان بدنسازی بود و آنها از نظر بدنی خیلی خسته بودند و بازیکنان شادابی نبودند.
هندبالیست‌های ایران در این دیدار با نتیجه ۳۰ بر ۲۱ مقابل عربستان پیروز شدند و مدال برنز این مسابقات را کسب کردند.
برای جونگ کی یونگ، مهندس نرم افزار اهل کره جنوبی، تصمیم مایکروسافت برای بازنشسته کردن مرورگر وب اینترنت اکسپلورر، به منزله پایان بیش از ۲۵ ساله رابطه عشق و نفرت با این فناوری بود.
نخستین محموله نفت ونزوئلا در دو سال گذشته که به اروپا ارسال شد، کمک کرد صادرات نفت این کشور عضو اوپک در ماه میلادی گذشته ۶۱ درصد افزایش پیدا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ