بنا به اعلام فرماندار شبه جزیره کریمه، یک نوجوان در اثر حمله پهپادی اوکراین به این جزیره کشته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۲ متهم یک پرونده جنایی که مردی را در مسیر دادگاه به قتل رسانده بودند، هنگام بازسازی صحنه جرم ابعاد تکان‌دهنده دیگری از این جنایت هولناک را فاش کردند.
مردی پس از متوجه شدن روابط غیرمتعارف دخترش با یک پسر، وی را با ضربات به سر و خفه کردن به قتل رساند.
مرد مسلح سوار بر خودرو رنو ال ۹۰، به یک کافه در ایذه حمله کرد و با شلیک گلوله مدیر روزنامه توسعه جنوب را کشت.
متهم به قتل در اعترافات خود گفته که در ابتدا زن را خفه کرده و سپس او را به سنگ بزرگی آویخته و جسدش را داخل آب انداخته است
منابع رسانه ای از کشته شدن یک کهنه سرباز آمریکاییِ دوران جنگ افغانستان، حین نبرد در جنگ اوکراین خبر دادند.
مشهد ـ مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: یک قلاده پلنگ پس از حضور در آغل گوسفندان در یک روستا در حاشیه منطقه حفاظت شده قرچغه قوچان توسط یک روستایی با شلیک مستقیم از پای درآمد.
امروز چهارشنبه یک نیروی پلیس عراق در جریان یک حمله مسلحانه در پایتخت این کشور، کشته شد.
پلیس شهر «اینوک» در ایالت یوتا واقع در غرب آمریکا از کشته شدن هشت عضو یک خانواده از جمله پنج کودک و سه بزرگسال به ضرب گلوله خبر داد.
پلیس شهر «اینوک» در ایالت یوتا واقع در غرب آمریکا از کشته شدن هشت عضو یک خانواده از جمله پنج کودک و سه بزرگسال به ضرب گلوله خبر داد.
یونیفل از کشته شدن یک نظامی ایرلندی خود و زخمی شدن سه نظامی دیگر در جنوب لبنان خبر داد و اعلام کرد با ارتش لبنان برای روشن شدن جزئیات این حادثه هماهنگی می کند.
یک دختر ۱۷ ساله برزیلی پس از شکست تیم ملی فوتبال برزیل مقابل کرواسی به ضرب گلوله کشته شد.
خبرسازان معاند یکبار دیگر با تمسک به شیوه کشته‌سازی اینبار از کشته شدن یک دختر ۱۶ ساله در دهگلان استان کردستان خبر دادند در حالی که این فرد زنده است.
خبرسازان معاند یکبار دیگر با تمسک به شیوه کشته‌سازی اینبار از کشته شدن یک دختر ۱۶ ساله در دهگلان استان کردستان خبر دادند در حالی که این فرد زنده است.
وزارت امور خارجه آمریکا با گذشت یک روز در بیانیه ای مرگ شهروند این کشور در عراق را تایید کرد.
منابع عراقی از کشته شدن یک تبعه آمریکایی در منطقه الکراده بغداد به ضرب گلوله افراد مسلح خبر دادند.
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که یک سرباز این کشور در درگیری با عناصر حزب پ.ک.ک کشته شد.
چند روز قبل و در آخرین مورد از سناریوی رسانه‌ای ضد انقلاب برای تهییج احساسات مردم، عملیات کشته‌سازی جدیدی با تیتر "کشته شدن یک دختر دانش‌آموز اردبیلی" آغاز شد.
امام جمعه اردبیل گفت: در یک کشته‌سازی دروغین و شایعات منتشر شده کذب، بی‌پایه و اساس از دیروز رسانه‌های غرب سعی می‌کنند تا کشته شدن یک دختر اردبیلی را به عنوان حرکت تحریک‌آمیز علم کنند در حالی که چنین حادثه‌ای در اردبیل رخ نداده و وقوع آن از پایه و بن و اساس دروغ محض است.
منابع فلسطینی از کشته شدن یک زن ۵۶ ساله در پی تیراندازی در منطقه النقب خبر دادند.
یک روز پس از یک بمب گذاری انتحاری که منجر به کشته شدن ده‌ها دانش آموز عمدتاً دختر شد که برای امتحان ورودی دانشگاه در کابل آماده می‌شدند، ده‌ها زن افغان با برپایی تظاهرات خواستار اجرای عدالت شدند. یشتر قربانیان این انفجار تروریستی که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت از اقلیت هزاره بودند.
ارتش ترکیه از کشته شدن یک نظامی و زخمی شدن دو نظامی دیگر این کشور در شمال عراق خبر داد.
پلیس رژیم صهیونیستی کشته شدن یک زن صهیونیست در جریان عملیات مقاومتی در حومه تل آویو را تأیید کرد.
وزارت دفاع ترکیه از کشته شدن یک نظامی این کشور در شمال عراق خبر داد.
دکتر حمید مساعدیان، مسئول کارگروه جستجو و نجات فدراسیون کوهنوردی گفت: روز گذشته به دلیل سقوط یک سنگ در بارگاه سوم متاسفانه فعلا کشته شدن یک نفر قطعی شده و با توجه به بزرگ بودن سنگ هنوز اطلاعی از اینکه چند نفر در چادر حضور داشته‌اند، نداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ