ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان به این کشور سفر کرده بود، در روز نخست سفر علاوه بر دیدار دوجانبه با نخست وزیر، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه را نیز به اتفاق وی برگزار کرده و پس از حضور در مراسم امضای ۸ سند همکاری، در نشستی مطبوعاتی نتایج رایزنی‌های خود را تشریح کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجلس ملی پاکستان برای برگزاری انتخابات پارلمانی بدون حضور عمران خان نخست وزیر سابق منحل شد.
نخست وزیر پاکستان ضمن دعوت از رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد بعد از تحولات مربوط به انتخابات پاکستان، رئیس جمهور ایران نخستین رئیس دولتی باشد که به پاکستان سفر می‌کند.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به اسلام‌آباد با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به اسلام آباد با رئیس مجلس سنا پاکستان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به اسلام آباد با رئیس مجلس ملی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.
سفیر کشورمان در پاکستان که به همراه جمعی از دیپلمات‌های ایرانی برای ابراز همدردی و تسلیت به دولت و ملت پاکستان با رئیس حزب جمعیت علما اسلام در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهور در پی جان باختن و زخمی شدن عده‌ای از شهروندان پاکستان در انفجار تروریستی در پیامی به نخست وزیر پاکستان، با دولت و ملت این کشور ابراز همدردی کرد.
رئیس جمهور ترکیه، سلطان عمان و نخست وزیر پاکستان در گفتگو‌های تلفنی جداگانه، عید سعید قربان را به آقای رئیسی تبریک گفتند.
رئیس جمهور ترکیه، سلطان عمان و نخست وزیر پاکستان در گفتگوهای تلفنی جداگانه، فرارسیدن عید سعید قربان را به رئیس جمهور تبریک گفتند.
رئیس مجلس سنای پاکستان آخرین شمار جانباختگان پاکستانی حادثه غرق شدن قایق مهاجران در یونان را ۳۰۰ نفر اعلام کرد.
رئیس پارلمان عراق امروز سه شنبه میزبان بلاول بوتو زرداری، وزیر خارجه پاکستان و هیئت همراهش بود.
رئیس حزب «عمران‌خان» امروز حین خروج از منزل خود از سوی نیروهای امنیتی پاکستان بازداشت شد.
رئیس مجلس ملی پاکستان در پیامی به محمد باقر قالیباف، انتخاب مجدد وی به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک و بر نقش مهم مجالس دو کشور در تعمیق روابط فی مابین تاکید کرد.
نخست وزیر پاکستان مراسم افتتاح بازارچه مشترک مرزی و خط انتقال برق از جمهوری اسلامی ایران را یک رویداد خاطره انگیز دانست و افزود: ملاقات سازنده‌ای با جناب رئیسی انجام شد و اکنون تسریع در نهایی‌سازی پیمان تجارت آزاد میان دو کشور در اولویت خواهد بود.
رییس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر یک روزه خود به استان سیستان و بلوچستان، پس از مراسم افتتاح بازارچه مرزی‌مند - پیشین، با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد.
نخست وزیر پیشین پاکستان از رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین این کشور قدردانی کرد.
رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان با شماری از اعضای حزب خود تسلیم پلیس این کشور شد.
به تئوریسین‌های رسانه‌ای دولتی باید تذکر داد که ابراهیم رئیسی، عزیز مصر نیست که حلال مشکلات باشد؛ مراقب باشند ایران به سرنوشت پاکستان دچار نشود.
رئیس‌جمهور کشورمان در ادامه‌ی دیدارهای خود با سران کشورهای مختلف در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل با نخست وزیر پاکستان در محل اقامت خود دیدار کرد.
رئیسی با بیان اینکه در این دیدار‌ها اراده جدی جمهوری اسلامی در توسعه روابط همسایگی برای طرفین محرز و تصمیمات خوبی برای گسترش همکاری‌ها اتخاذ شد، تصریح کرد: سران کشور‌های چین، پاکستان، هند و دیگر کشور‌ها به شکل رسمی از بنده برای سفر دعوت به عمل آوردند که این سفر‌ها در زمان مناسب برای پیگیری توافقات صورت گرفته در این دیدار‌ها انجام خواهد شد.
بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان و سران دیگر کشور‌های عضو در شهر سمرقند ازبکستان آغاز بکار کرد. سران کشور‌های چین، روسیه، هند، ایران، ازبکستان، قزاقستان، بلاروس، ترکیه، آذربایجان، قرقیزستان، پاکستان، مغولستان، تاجیکستان و ترکمنستان در این اجلاس حضور دارند.
رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند ازبکستان با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
رئیس جمهور در گفتگو با نخست وزیر پاکستان ضمن ابراز همدردی و تسلیت به مناسبت وقوع سیل در این کشور و کشته شدن تعدادی از مردم، بر تداوم روابط دوستانه و برادرانه دو کشور تاکید کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش پاکستان با فرمانده نیروهای تروریست آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) در راولپندی دیدار کرد.
رئیس جمهور پاکستان جامعه جهانی را به کمک برای حل مسالمت‌ آمیز مسئله جامو و کشمیر فراخواند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ