رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان با شماری از اعضای حزب خود تسلیم پلیس این کشور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای مرکزی حزب توسعه و عدالت روی آنتن تلویزیون در خصوص انتظارات مردم گفت: قورمه سبزی نه با غین است نه با قاف؛ با گوشت است! عبدالحسین روح‌الامینی رئیس شورای مرکزی حزب توسعه و عدالت گفت: اثر مجلس باید در سفره مردم دیده شود.
رئیس شورای مرکزی حزب توسعه و عدالت روی آنتن تلویزیون در خصوص انتظارات مردم گفت: قورمه سبزی نه با غین است نه با قاف؛ با گوشت است! عبدالحسین روح‌الامینی رئیس شورای مرکزی حزب توسعه و عدالت گفت: اثر مجلس باید در سفره مردم دیده شود.
سفیر کشورمان در پاکستان که به همراه جمعی از دیپلمات‌های ایرانی برای ابراز همدردی و تسلیت به دولت و ملت پاکستان با رئیس حزب جمعیت علما اسلام در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.
رئیس حزب الوفد مصر نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام کرد.
«نعمان کورتولموش» نماینده استانبول از حزب عدالت و توسعه به عنوان رئیس پارلمان ترکیه انتخاب شد.
رئیس حزب «عمران‌خان» امروز حین خروج از منزل خود از سوی نیروهای امنیتی پاکستان بازداشت شد.
نخست وزیر پیشین پاکستان از رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین این کشور قدردانی کرد.
نخست وزیر انگلیس رهبر حزب محافظه‌کار دولت این کشور را برکنار کرد.
رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان به ویژگی رئیس جمهور جدید این کشور اشاره کرد.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان به موضع گیری درباره انتخاب رئیس جمهور جدید این کشور پرداخت.
کوین مک کارتی رهبر جمهوری خواهان در روز جمعه، به رغم جذب بیش از ۱۰ رای موافق جدید از حزب جمهوریخواه، در دوازدهمین دوره رای گیری برای انتخاب رئیس مجلس نمایندگان شکست خورد.
کنگره آمریکا بدلیل شکست حزب جمهوری خواه برای تعیین رئیس مجلس نمایندگان با هرج  و مرج روبرو شد.
«بردلی بلنکنشیپ» روزنامه‌نگار آمریکایی در مطلبی برای راشا تودی نوشت که این تحولات بدان معناست که نانسی پلوسی، رهبر دیرینه حزب دموکرات آمریکا مجبور خواهد شد که از چکش خود دست بکشد و آن را به احتمال زیاد به کوین مک‌کارتی، از رهبران جمهوری‌خواه تحویل دهد
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با بیان اینکه برخی جریان های سیاسی ماجراجو در انتخاب رئیس جمهور این کشور به بن بست رسیدند، تاکید کرد که تنها راه انتخاب رئیس جمهور دستیابی به توافق است.
رئیس هیات شرعی جنبش حزب الله لبنان تاکید کرد که انتخاب رئیس جمهور این کشور باید بر اساس تفاهم صورت گیرد.
در انتخابات اخیر کنگره آمریکا، حزب جمهوری‌خواه پیروز شد و احتمالا میچ مک‌کارتی، رئیس اقلیت جمهوری‌خواه در کنگره قبلی به ریاست مجلس نمایندگان خواهد رسید.
نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که قصد دارد از رهبری حزب دموکرات در این مجلس کناره گیری نماید.
رئیس جمهور آمریکا با صدور بیانیه ای شکست حزب دموکرات در انتخابات مجلس نمایندگان این کشور را پذیرفت و پیروزی جمهوری خواهان در انتخابات میان دوره ای را تبریک گفت.
عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت تاکید کرد که رئیس جمهور لبنان باید فردی شجاع و قاطع باشد و از حق شهروندان این کشور و مقاومت دفاع کند.
رئیس جمهور سابق آمریکا ادعا کرده است که حزب جمهوری خواه کنترل هر دو مجلس کنگره را در دست خواهد گرفت.
جردن باردلا ۲۷ ساله، که در نوجوانی به حزب راست افراطی «جبهه ملی» فرانسه ملحق شده بود، اکنون جایگزین مارین لوپن به عنوان رهبر حزب شده است.
رئیس اتحادیه جهانی مقاومت و دبیرکل حزب الله لبنان در بیروت دیدار و درباره آخرین تحولات لبنان و منطقه رایزنی کردند.
پامپئو در پیامی توییتری نوشت: «خوشحالم که می‌بینم پلوسی رئیس مجلس (نمایندگان) سفرش به تایوان را پیگیری می‌کند. آمریکا هرگز از حزب کمونیست چین دستور نگرفته و هرگز هم نخواهیم گرفت و ما همیشه از دولت مستقل تایوان و مردم آزادیخواه آن حمایت خواهیم کرد».
قائم مقام دبیرکل حزب جامعه اسلامی مهندسین گفت: با وجود آنکه درون جامعه اسلامی مهندسین برخی رؤسای کمیسیون‌های مجلس حضور دارند اما تا به حال در انتخابات هیئت رئیسه مجلس دخالتی نداشته است و همیشه معتقد است که انتخاب مسئولان پارلمان جمهوری اسلامی بر عهده نمایندگان مجلس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ