به تئوریسین‌های رسانه‌ای دولتی باید تذکر داد که ابراهیم رئیسی، عزیز مصر نیست که حلال مشکلات باشد؛ مراقب باشند ایران به سرنوشت پاکستان دچار نشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دارایی پاکستان اعلام کرد که این کشور از ایران برق بیشتری خریداری خواهد کرد.
حسین امیرعبداللهیان در این نشست تاکید کرد: اقتصاد‌های ایران و پاکستان مکمل یکدیگر هستند. پاکستان می‌تواند تامین کننده نیاز‌های ایران در بخش کشاورزی باشد و ایران می‌تواند نیاز پاکستان به انرژی را پوشش دهد.
وزیر امور خارجه کشورمان در همایش موقعیت‌های سرمایه گذاری اقتصادی میان ایران و کراچی گفت: اقتصادهای ایران و پاکستان مکمل یکدیگر هستند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایران و پاکستان مصمم هستند که از امنیتی ماندن مرزها فاصله بگیرند و مرزها را به مرزهای تجاری و اقتصادی مبدل کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اقدام تروریستی در گردهمایی جمعیت علمای اسلام در باجور پاکستان را قویاً محکوم کرد.
وزیر خارجه پاکستان امروز درباره رایزنی خود با «امیرعبداللهیان» گفت: با برادرم وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران صحبت کردم؛ مشترکاً اقدام شنیع هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد رابه شدت محکوم کردیم.
سفارت ایران در اسلام آباد اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد با هدف اسلام هراسی محکوم کرد.
سرکنسول ایران در کراچی پاکستان گفت از طریق توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف، پاکستان و ایران پتانسیل بالایی در تقویت مناسبات دارند.
در جریان دیدار و گفتگوی فرمانده ارتش پاکستان با وزیر امور خارجه کشورمان دو طرف بر افزایش همکاری‌های مرزی تاکید کردند.
فرمانده ارتش پاکستان در رأس هیئت عالیرتبه نظامی با حضور در محل ستادکل نیروهای مسلح با سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان دیدار کرد.
طبق اعلام روابط عمومی ارتش پاکستان ژنرال «سید عاصم مُنیر» فرمانده ارتش پاکستان با هدف دیدار و رایزنی‌ با مقام‌های بلندپایه سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران عازم تهران شده است.
مسئولان بعثه‌های حج ایران و پاکستان درباره تدابیرو اقدامات صورت گرفته برای برگزاری کنگره عظیم حج و راهکارهای توسعه روابط دو کشور در حوزه حج و زیارت در مکه مکرمه رایزنی کردند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، دیپلماسی پارلمانی را عاملی برای تقویت روابط تهران-اسلام‌آباد دانست و تاکید کرد: مرزهای صلح و دوستی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان فرصتی برای تحکیم همکاری‌ها است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، دیپلماسی پارلمانی را عاملی برای تقویت روابط تهران-اسلام‌آباد دانست و تاکید کرد: مرزهای صلح و دوستی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان فرصتی برای تحکیم همکاری‌ها است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایران و پاکستان هر دو از اتفاقات افغانستان به طور مستقیم تأثیر می‌پذیرند و همین نکته، تقویت بیش از پیش اشتراکات و همکاری‌ها را ضروری‌تر می‌سازد.
وزیر نیرو گفت: خط انتقال برق میان ایران و پاکستان در کمتر از یک سال با ظرفیت ۲۰۰ مگاوات طراحی و احداث شد.
امروز بزرگترین مشکل پاکستان امنیت است که حتی تنش با هند را تحت‌الشعاع قرار داده است، یعنی الآن مقامات پاکستانی خطر اول را این گروه‌های افراطی می‌بینند که در داخل کشور علیه دولت و ارتش پاکستان عملیات می‌کنند و هند را یک خطر فوری نمی‌بینند. ضمن اینکه هند هم از لحاظ اقتصادی انقدر از پاکستان فاصله گرفته که پاکستان هیچ چاره‌ای جز مماشات با هند ندارد. این نتیجه یک حکومت نظامی است که معمولاً درازمدت نمی‌اندیشند و به منافع کوتاه‌مدت توجه دارند تا اینکه همیشه بتوانند در مرکز قدرت باشند.
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن حمله مسلحانه به سفارت پاکستان در کابل، گفت: نتیجه تداوم حملات تروریستی، بی ثبات سازی افغانستان است.
تیم والیبال نوجوانان ایران در آخرین دیدار مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های منطقه مرکزی آسیا نتیجه را به میزبان واگذار کرد و فردا در دیدار نهایی دوباره با این تیم بازی می‌کند.
مقام طالبان در یک پیام ویدئویی گفت: "تظاهرات امور داخلی آن‌ها (ایران و پاکستان) است، مردم آن‌ها تظاهرات می‌کنند، شما زندگی خودتان را خراب نکنید. "
رئیس جمهور کشورمان در دیدار نخست وزیر پاکستان گفت: روابط ایران و پاکستان، تعامل معمول دو همسایه نیست، بلکه روابطی عمیق و متکی به نزدیکی‌های فرهنگی و اشتراکات اعتقادی هزاران ساله است.
رئیس جمهور با مهم توصیف کردن روابط تهران و اسلام آباد گفت: ایران برای گسترش روابط با پاکستان حد و مرزی قائل نیست.
سرکنسول ایران در کراچی گفت: افتتاح پارک «سلمان فارسی» همزمان با برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان بیانگر روابط حسنه و دو جانبه دو کشور و عزم دو طرف برای تقویت روابط است.
در حال حاضر تیم ترکیه با یک برد و ۳ امتیاز در رتبه دوم این گروه است که امروز با قطر بازی دارد و در صورت پیروزی به عنوان دومین تیم این گروه، راهی مرحله نیمه‌نهایی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ