رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند ازبکستان با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجلس ملی پاکستان برای برگزاری انتخابات پارلمانی بدون حضور عمران خان نخست وزیر سابق منحل شد.
نخست وزیر پاکستان ضمن دعوت از رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد بعد از تحولات مربوط به انتخابات پاکستان، رئیس جمهور ایران نخستین رئیس دولتی باشد که به پاکستان سفر می‌کند.
وزیر امور خاجه کشورمان با حضور در کاخ نخست وزیری پاکستان با نخست وزیر این کشور دیدار کرد.
رئیس جمهور در پی جان باختن و زخمی شدن عده‌ای از شهروندان پاکستان در انفجار تروریستی در پیامی به نخست وزیر پاکستان، با دولت و ملت این کشور ابراز همدردی کرد.
رئیس جمهور ترکیه، سلطان عمان و نخست وزیر پاکستان در گفتگو‌های تلفنی جداگانه، عید سعید قربان را به آقای رئیسی تبریک گفتند.
رئیس جمهور ترکیه، سلطان عمان و نخست وزیر پاکستان در گفتگوهای تلفنی جداگانه، فرارسیدن عید سعید قربان را به رئیس جمهور تبریک گفتند.
رئیس جمهور ترکیه، سلطان عمان و نخست وزیر پاکستان در گفتگوهای تلفنی جداگانه، فرارسیدن عید سعید قربان را به رئیس جمهور تبریک گفتند.
وزیر خارجه پاکستان که به بغداد سفر کرده است با نخست وزیر و رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد.
نخست وزیر پاکستان مراسم افتتاح بازارچه مشترک مرزی و خط انتقال برق از جمهوری اسلامی ایران را یک رویداد خاطره انگیز دانست و افزود: ملاقات سازنده‌ای با جناب رئیسی انجام شد و اکنون تسریع در نهایی‌سازی پیمان تجارت آزاد میان دو کشور در اولویت خواهد بود.
رییس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر یک روزه خود به استان سیستان و بلوچستان، پس از مراسم افتتاح بازارچه مرزی‌مند - پیشین، با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد.
چابهار- رئیس جمهور در ادامه سفر به جنوب سیستان و بلوچستان خط تبادل برق از چابهار به پاکستان را با حضور نخست وزیر این کشور افتتاح کرد.
رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان به طور مشترک بازارچه مرزی مند - پیشین و خط تبادل برق پلان - جیوانی را در گذرگاه مرزی «پیشین» افتتاح کردند.
حسن عباس در کتابش نوشته است که امیرخان متقی، وزیر خارجه حکومت طالبان قبل از آن‌که از هند بخواهد که دیپلمات هایش را دوباره به افغانستان بفرستد، با قمر جاوید باجوا، رئیس وقت نیروی زمینی ارتش پاکستان نشست مفصلی داشته است تا نظر مثبت او را دریافت کند.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر پاکستان با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد کشورهای اسلامی با تشکیل جبهه واحد، مانع از تداوم این جنایات شوند.
دادگاهی در اسلام آباد حکم بازداشت «عمران خان» نخست‌ وزیر سابق پاکستان و رئیس تحریک انصاف پاکستان را در ارتباط با پرونده موسوم به «توشاخانا» صادر کرد.
نخست وزیر پیشین پاکستان از رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین این کشور قدردانی کرد.
رئیس امارات در سفر به پاکستان مورد استقبال نخست وزیر این کشور قرار گرفت.
رئیس جمهور کشورمان در دیدار نخست وزیر پاکستان گفت: روابط ایران و پاکستان، تعامل معمول دو همسایه نیست، بلکه روابطی عمیق و متکی به نزدیکی‌های فرهنگی و اشتراکات اعتقادی هزاران ساله است.
رئیس‌جمهور کشورمان در ادامه‌ی دیدارهای خود با سران کشورهای مختلف در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل با نخست وزیر پاکستان در محل اقامت خود دیدار کرد.
دست و پنجه نرم کردن نخست وزیر پاکستان با هدفون مترجم در دیدار با رئیس جمهور روسیه در شبکه های اجتماعی پاکستان جنجالی شده است.
رئیس جمهور ترکیه و نخست وزیر پاکستان درباره آخرین وضعیت سیل‌ زدگان و فعالیت‌ های کمک‌ رسانی در این کشور تلفنی گفتگو کردند.
رئیس جمهور در گفتگو با نخست وزیر پاکستان ضمن ابراز همدردی و تسلیت به مناسبت وقوع سیل در این کشور و کشته شدن تعدادی از مردم، بر تداوم روابط دوستانه و برادرانه دو کشور تاکید کرد.
وزیر راه و شهرسازی به عنوان رئیس ایرانی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان برای تقویت روابط دو کشور در اسلام‌آباد با نخست وزیر این کشور دیدار کرد.
نخست وزیر سابق پاکستان، ربودن یکی از اعضای سابق دولت خود را توطئه مشترک دولت فعلی اسلام آباد و آمریکا دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ