نخست وزیر پاکستان ضمن دعوت از رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد بعد از تحولات مربوط به انتخابات پاکستان، رئیس جمهور ایران نخستین رئیس دولتی باشد که به پاکستان سفر می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور کشورمان به طور رسمی از رئیس امارات متحده عربی دعوت کرد که به تهران سفر کند.
رئیس‌جمهور کشورمان به طور رسمی از رئیس امارات متحده عربی دعوت کرد که به تهران سفر کند.
وزیر خارجه تاجیکستان با ابلاغ سلام‌های «امامعلی رحمان» به رییس جمهور کشورمان، بر دعوت رسمی از آیت الله رییسی برای سفر دوجانبه به دوشنبه تاکید کرد.
وزارت امور خارجه قطر از دعوت رسمی امیر قطر از رییس جمهور کشورمان برای سفر به دوحه خبر داد.
رئیس جمهور در سومین مقصد از سفر به قاره آفریقا و در پاسخ به دعوت رسمی رییس جمهور زیمبابوه دقایقی پیش وارد فرودگاه هراره پایتخت این کشور شد.
رئیس جمهور در سومین مقصد از سفر به قاره آفریقا و در پاسخ به دعوت رسمی رییس جمهور زیمبابوه دقایقی پیش وارد فرودگاه هراره پایتخت این کشور شد.
رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای کنیایی خود و به منظور ارتقای سطح روابط با کشور های دوست و همسو و در راستای تنوع بخشی به مقاصد صادراتی و ایجاد زمینه های همکاری سیاسی و تجاری عازم کنیا شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفر رئیس جمهور به عربستان، متناسب با روند پیشرفت روابط و در بازه زمانی مناسب صورت خواهد گرفت، اما زمان دقیقی برای این سفر هنوز تعیین نشده است.
وزیر خارجه آفریقای جنوبی در گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با اشاره به ارسال دعوتنامه رسمی رئیس جمهور این کشور برای آیت‌الله رئیسی، بر حضور رئیس جمهور کشورمان در اجلاس بریکس تأکید کرد.
وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی نیز ضمن اشاره به ارسال دعوت نامه رسمی رامافوزا، رئیس جمهور آفریقای جنوبی برای رئیس جمهور کشورمان نسبت بر حضور وی در اجلاس بریکس تاکید کرد.
رئیس جمهور ازبکستان، فردا به دعوت رسمی رئیسی و در راس هیئتی عالی‌رتبه از مقامات سیاسی و اقتصادی این کشور مان سفر می‌کند.
رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای ونزوئلایی خود و به منظور ارتقای سطح روابط با کشورهای دوست و همسو عازم کاراکاس پایتخت ونزوئلا شد.
هیثم بن طارق آل سعید سلطان عمان به دعوت رسمی رئیس جمهور ایران برای سفری ۲ روزه وارد تهران شد.
رئیس جمهور کشورمان روز دوشنبه اول خرداد، به دعوت رسمی رئیس جمهوری اندونزی به این کشور سفر می‌کند.
رئیس دولت گفت: فردا رئیس جمهور با دعوت رسمی آقای بشار اسد به کشور سوریه سفر خواهند کرد. این سفر پس از ۱۳ سال صورت خواهد گرفت و در استمرار دیپلماسی همسایگی دولت سیزدهم و با محوریت تقویت مناسبات اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران و سوریه و محور مقاومت خواهد بود.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی گفت: رئیس جمهور فردا به دعوت رسمی بشار اسد به سوریه می رود ؛ سفر رئیس جمهوری ایران به سوریه پس از ۱۳ سال صورت می گیرد.
رئیس جمهور به دعوت رسمی رئیس جمهور سوریه در صدر هیأتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی چهارشنبه (سیزدهم اردیبهشت) به این کشور سفر می‌کند.
محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور از نامه پادشاه عربستان به رئیس جمهور خبر داد.
رئیس‌جمهور بلاروس که به دعوت رسمی رئیس جمهور کشورمان به ایران سفر کرده، در بدو ورود به تهران در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد مورد استقبال وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.
رئیس جمهور که به دعوت رسمی «شی جین پینگ» همتای چینی خود به این کشور سفر کرده بود، دقایقی قبل پکن را به مقصد کشورمان ترک کرد.
رئیس جمهور که به دعوت رسمی «شی جین پینگ» همتای چینی خود و در راستای گسترش تعاملات اقتصادی و سیاسی با کشورهای آسیایی، عازم چین شده بود، وارد فرودگاه پکن شد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: رئیس جمهور ترکیه از آقای رئیسی برای سفر به ترکیه دعوت رسمی به عمل آوردند و در این سفر هماهنگی‌های اولیه برای انجام سفر آقای رئیس‌جمهور به ترکیه انجام خواهد شد.
نخست وزیر جدید عراق امروز (دوشنبه) به دعوت رسمی رئیس جمهور کشورمان به تهران سفر می‌کند و در این سفر پرونده‌های مهمی بین دو کشور مورد بررسی و گفتگو قرار خواهد گرفت.
سید ابراهیم رئیسی و ولادیمیر پوتین در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند با هم دیدار کردند. رئیسی که به دعوت رسمی همتای ازبکستانی خود، در صدر هیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی کشورمان، برای دیدار رسمی دوجانبه و نیز حضور در بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای، به سمرقند سفر کرده بود، روز چهارشنبه مورد استقبال شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ