رئیس حزب «عمران‌خان» امروز حین خروج از منزل خود از سوی نیروهای امنیتی پاکستان بازداشت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای امنیتی محدوده حرم نسبت به سال گذشته بسیار هوشمندانه، هوشیارانه و به موقع عمل کردند و اجازه ندادند تروریست‌ها به داخل محدوده حرم برسند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای امنیتی محدوده حرم نسبت به سال گذشته بسیار هوشمندانه، هوشیارانه و به موقع عمل کردند و اجازه ندادند تروریست‌ها به داخل محدوده حرم برسند.
بر اثر حمله انتحاری به خودروی نیروهای امنیتی در پاکستان که با کمین در مسیر آنان روی داد، ۸ تَن زخمی شده‌اند.
فرمانده ارتش پاکستان در رأس هیئت عالیرتبه نظامی با حضور در محل ستادکل نیروهای مسلح با سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان دیدار کرد.
نیروهای امنیتی پاکستان امروز از کشتن سرکرده یک گروهک تروریستی و بازداشت ۲ تروریست دیگر در این کشور خبر دادند.
در پی اقدام نیروهای امنیتی پاکستان به بازداشت نخست‌وزیر سابق این کشور، هواداران خشمگین او به مراکز نظامی و دولتی حمله کردند.
حزب «عمران خان» نخست‌وزیر سابق پاکستان خبر داده نیروهای امنیتی در جریان جلسه دادگاه در اسلام‌آباد، او را بازداشت کردند.
منابع خبری افزودند که «محمد عصا» معروف به «ملا ابراهیم» در بسیاری از حملات تروریستی علیه نیرو‌های امنیتی، عملیات‌های خرابکارانه برای تخریب پروژه‌های زیرساختی در ایالت بلوچستان به ویژه حمله به کامیون‌های ایرانی در مسیر نقطه صفر مرزی تفتان (میرجاوه) به دیگر نقاط ایالت بلوچستان، دخیل بوده است.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید امنیت نیروهای امنیتی و انتظامی جدی‌تر گرفته شود و زیبنده نیست که نیروهای انتظامی و امنیتی در کف خیابان‌ها به دست اوباش به شهادت برسند.
پس از تجمع اعتراضی روز گذشته هواداران پی اس جی و شعارهای تندشان علیه مسی، نیمار و وراتی، باشگاه پاریسی جو امنیتی به خود گرفته است.
رئیس جمهور در پی شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان در پیامی خواستار شناسایی و پیگیری علل وقوع حادثه و انگیزه عامل یا عاملان این حادثه شد.
سرویس های اطلاعاتی عراق از بازداشت ۱۱ تروریست داعش در ۴ استان این کشور خبر داد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت که بررسی‌ها حکایت از آن دارد که موضوع مسمومیت دانش آموزان به خارج از کشور بر می‌گردد البته که باید عواملی که در داخل کشور این مسائل را به وجود آورده‌اند هم شناسایی شوند.
سازمان امنیت فدرال روسیه امروز در بیانیه ای از بازداشت یک زن به اتهام خیانت در مسکو خبر داد.
نیروهای امنیتی ترکیه ادعا کردند که ۱۸ تبعه خارجی مظنون به همکاری و ارتباط با گروهک های تروریستی داعش و القاعده را در استانبول بازداشت کرده اند!
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در تماس با فرمانده جدید ارتش کشور پاکستان بر ادامه همکاری‌های گذشته در حوزه امنیت مرزی و مقابله با تروریست‌ها تاکید کرد.
بر اساس بیانیه وزارت خارجه پاکستان، قرار است هیئت پاکستانی به رهبری حنا ربانی کهر، نگرانی‌های پاکستان را در مورد تشدید حملات تروریستی علیه نیرو‌های امنیتی پاکستان از منشا افغانستان را به مقام‌های طالبان منتقل کنند.
نیروهای امنیتی اوکراین در تلاش برای آنچه «خنثی‌سازی فعالیت‌های مخرب نیروهای ویژه روسیه» توصیف شده، به یک صومعه مسیحیان ارتدوکس در کی‌یف یورش بردند.
یک نهاد حقوقی اعلام کرد که نیروهای امنیتی سعودی یک جوان یمنی را در ریاض به قتل رسانده و شبانه دفن کرده اند.
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی با تاکید بر این‌که باید حرمت محیط دانشگاه حفظ شود گفت: نباید نیروهای امنیتی و انتظامی وارد دانشگاه شوند که اگر این اتفاق رخ دهد باید پاسخگو بوده چون اقدامی خلاف قانون کرده‌اند.
نیروهای مبارزه با تروریسم عراق، ۷ عنصر تروریستی را در اربیل، سلیمانیه و کرکوک بازداشت کردند.
شبکه خبری روسیا الیوم به نقل از منبع خاص خود از آماده باش کامل نیروهای امنیتی عراق به منظور تشکیل دولت جدید این کشور خبر داد.
منابع عراقی از درگیری میان تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی در بغداد، پایتخت این کشور خبر دادند.
نیروهای امنیتی و پلیس پاکستان خانه و محل اقامت عمران خان را در محاصره خود قرار دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ