اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اوپک میزان ذخایر نفت در سطح جهان را برای سال ۲۰۲۲ منتشر کرد که ایران در رتبه سوم دارندگان بیشترین ذخایر نفتی قرار می‌گیرد.
با توجه‌ به حجم بالای تجارت کشورهای حوزه خلیج فارس با آمریکا و نیز روابط درهم‌تنیده اقتصادی با این کشور، در نخستین روزهای رکود اقتصادی در واشنگتن تأثیرات آن در این کشورها نمایان می‌شود.
نخستین نشست سران شورای همکاری خلیج فارس و کشورهای آسیای میانه در جده برگزار شد و در پایان بیانیه ای صادر شد.
تقریباً همه مناطق جهان از آسیای جنوب شرقی، اروپای جنوب شرقی، قفقاز، خاورمیانه تا شما و جنوب آفریقا، آمریکای لاتین و کارائیب طی هفت دهه گذشته قربانی مهمات خوشه‌ای بوده‌اند.
با مرور برخی از اخبار از جمله بررسی اردوگاه منفقین در آلبانی این سوال مهم مطرح می شود که چه عاملی باعث شده است که شاهد تغییر رویکرد کشورهای غربی و عربی نسبت به سیاستهای بین المللی جمهوری اسلامی ایران باشیم؟چرا کشورهایی که تا دیروز حمایت تمام عیاری از برخی از دشمنان  مرز و بوم مانند گروهک تروریستی منافقین داشتند حاضر شدند با تغییر رویکرد وارد تعامل با جمهوری اسلامی ایران شوند؟
با مرور برخی از اخبار از جمله بررسی اردوگاه منفقین در آلبانی این سوال مهم مطرح می شود که چه عاملی باعث شده است که شاهد تغییر رویکرد کشورهای غربی و عربی نسبت به سیاستهای بین المللی جمهوری اسلامی ایران باشیم؟چرا کشورهایی که تا دیروز حمایت تمام عیاری از برخی از دشمنان  مرز و بوم مانند گروهک تروریستی منافقین داشتند حاضر شدند با تغییر رویکرد وارد تعامل با جمهوری اسلامی ایران شوند؟
۱۵۰ سال قبل، هر کدام از محلات مشهد، برای خودش قبرستان مجزا داشت، اما مهم‌ترین قبرستان شهر، یعنی قبرستان «قتلگاه» در شمال حرم رضوی، جنبه عمومی به خود گرفته بود و حتی مردم دیگر مناطق ایران و کشور‌های همجوار نیز، اموات خود را برای دفن به آن‌جا منتقل می‌کردند.
سریال‌های تولید شده با محوریت فلسطین و مبارزات ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی و پخش آن در ماه مبارک رمضان فرصت خوبی را برای ارائه تصویر درست از آرمان فلسطین مهیا می‌کند.
پرطرفدارترین نام دخترانه در کشور‌های عضو اتحادیه اروپا (شامل ۲۷ کشور به علاوه نروژ، سوئیس، انگلستان و ولز) در سال ۲۰۲۱ به لحاظ تعداد «ماریا» بوده است.
هم‌زمان با روند روبه‌رشد حذف دلار از چرخه مبادلات مالی کشورهای مختلف، نشریه نیویورک‌پُست در گزارشی تحلیلی نوشته که این وضعیت موجب تضعیف جایگاه بین‌المللی آمریکا خواهد شد.
چمران با اشاره به زلزله ترکیه و سوریه ادامه داد: باید به خودمان، مهندسان ناظر، مجریان و طراحان هشدار دهیم؛ کشور‌های دیگری نیز هستند که در طول سال زلزله را تجربه می‌کنند، اما چنین حوادثی را شاهد نیستند چرا که درست می‌سازند و ما اگر ساختمان مقاوم نسازیم مشخص نخواهد شد که چه فاجعه‌ای را شاهد باشیم.
مدیرکل امور اقتصادی و مناطق،سازمان بنادر ودریانوردی گفت:سرمایه گذارخارجی در بنادر وجود دارد واینکه سرمایه گذاران خارجی چه کشورهایی هستندبا وجودتحریم‌ها نمی‌توان نامی از آنها آوردومحرمانه است
دومینوی هتک حرمت سازمان‌یافته به اسلام در کشورهای اروپا همواره جریان دارد و تنها چند روز پس از مجوز دولت سوئد برای آتش زدن قرآن، پروژه در هلند کلید خورد.
اگرچه تعطیلی مدارس تنها مختص ایران نیست اما ایران جزو کشورهایی با بیشترین تعطیلی مدارس است؛ رکورد داری ایران نه تنها در دوره آلودگی بلکه در دوره همه گیری کرونا نیز موضوعی بحث برانگیز بود.
روزنامه‌نگار سرشناس انگلیسی و نزدیک به رونالدو، پس از حدف پرتغال از جام جهانی به دفاع از این فوق ستاره پرداخت.
رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی درخواست اروگوئه، آرژانتین، پاراگوئه و شیلی برای میزبانی از جام جهانی ۲۰۳۰ را بسیار قوی خواند.
روزنامه لبنانی الاخبار مقاله‌ای منتشر کرده که حاوی اسنادی است که چگونه عربستان، بحرین،امارات و آمریکا اغتشاشات و شورش‌های ایران را مدیریت می کنند.
این خورشید گرفتگی به صورت جزئی اتفاق می‌افتد و هر چه به سمت شمال کره‌زمین و کشورهایی مانند روسیه حرکت می‌کنیم درصد خورشیدگرفتگی افزایش می‌یابد و تا ۸۲ درصد می‌رسد.
رئیس جمهور در پاسخ به سوال مجری درباره نقش وی در رخداد سال ۶۷ گفت: نکته اول شما چه سندی دارید برای این موضوع؛ جز ادعایی که منافقین می‌کنند، نکته دوم اینکه من آن زمانی که ادعا شده است در جایگاه معاون دادستان بودم و امروز هم هر حقوقدانی که کمترین اطلاع را داشته باشد می‌داند که معاون دادستان چه وظایفی دارد و چه کارهایی انجام می‌دهد.
به گفته برخی کارشناسان، با توجه به برنامه‌ریزی مقامات مسئول ضرب، پیش‌بینی می‌شود که چهره شاه چارلز ظرف یک یا دو سال بر روی واحد پول کانادا ظاهر شود. الیزابت دوم در سال ۱۹۳۵ در اولین سری از اسکناس‌های بانک کانادا با چهره دوران کودکی خود ظاهر شد
اهمیت نقش رایزن بازرگانی در توسعه روابط تجاری انکارناپذیر است با این حال دولت‌ها به بهانه‌های مالی توجهی به این حوزه نداشته‌اند؛ به گونه ای که ایران جزو کشورهایی است که کمترین رایزن را دارد.
کشورهای غربی در قالب ناتو، بیشترین سهم را در تحریک اوکراین و آغاز منازعه نظامی با روسیه داشته اند و این واقعیت توسط اندیشمندان و شخصیت های برجسته غربی مورد تاکید قرار گرفته است.
«اگر دیپلمات ها در قالب کشورهای عضو گروه پنج بعلاوه یک و ایران، نتوانند راه حلی میانه جهت احیای برجام بیابند، احتمال اینکه منطقه خاورمیانه هدفِ بی ثباتی های بیشتر در آینده نزدیک قرار بگیرد، کاملا وجود دارد. البته که تحقق این سناریو تا سال ها تبعات منفی خود را در منطقه خاورمیانه نشان خواهد داد».
«تنها یک سال پس از خروج آمریکا از افغانستان، این کشور عملا تصویری تیره و تاریک را از خود نشان می دهد. در این چهارچوب جدای از مردم افغانستان و رنج هایی که می کشند، خطر توسعه تروریسم مهمترین تهدیدی است که اکنون افغانستان با آن مواجه است. نباید فراموش کرد که کشورهای غربی و مخصوصا آمریکا اکنون بدون چشم و گوش در افغانستان هستند و همین مساله می‌تواند تهدیدات تروریستی گسترده ای را برای آن ها در ماه ها و سال های آتی به همراه داشته باشد».
در تعریف حیوان خانگی می‌خوانیم به آن دسته از حیواناتی که برای یک شرکت یا سرگرمی فرد نگهداری می‌شوند و هدف از نگهداری آن‌ها کار‌کشیدن یا استفاده‌های آزمایشگاهی نیست، حیوان خانگی می‌گویند. در‌این‌میان گاهی هم هدف از نگهداری حیوانات، سرگرمی نیست و سرپرستی آن‌ها مثلا در گروه حیوانات رها‌شده و بی‌سرپرست، به منظور کمک به بهداشت و سلامت خود حیوان و با هدف نوع‌دوستی انجام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ