اگرچه تعطیلی مدارس تنها مختص ایران نیست اما ایران جزو کشورهایی با بیشترین تعطیلی مدارس است؛ رکورد داری ایران نه تنها در دوره آلودگی بلکه در دوره همه گیری کرونا نیز موضوعی بحث برانگیز بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوش مصنوعی این بار کشورهای مختلف جهان را به شکل روسای سازمان های مافیایی تصویر سازی کرده است.
هوش مصنوعی یک تصویر سازی زیبا از پسربچه های کشورهای مختلف جهان انجام داده است که می تواند جالب توجه باشد.
هوش مصنوعی این بار کشورهای مختلف جهان را به شکل روسای سازمان های مافیایی تصویر سازی کرده است.
هوش مصنوعی یک تصویر سازی زیبا از پسربچه های کشورهای مختلف جهان انجام داده است که می تواند جالب توجه باشد.
وزیر دفاع با بیان اینکه در ابعاد مختلف از کشورهای آمریکای لاتین حمایت می کنیم، گفت: کشورهای آن منطقه تمایل زیادی به ارتباط و تعامل با ایران دارند.
وزیر دفاع گفت: صداقت و استحکام ایران در ابعاد بین‌ المللی و حضورش در مناطق مختلف و قدرت منطقه‌ای ایران نشان از این دارد که کشورهای دیگر تمایل زیادی به رابطه با ما دارند.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: کشورهای مختلف اعم از همسایگان و اروپایی‌ها برای بهبود روابط با ایران از یکدیگر سبقت می‌گیرند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که روسیه از ارائه طرح صلح از سوی کشورهای مختلف قدردانی می‌کند.
ر اینجا برخی از عادات غذایی عجیبی که در مناطق مختلف جهان اتخاذ شده است، آورده شده است. شما باید قبل از رفتن به این کشور‌ها آن‌ها را بشناسید تا در چاله شرمساری اجتماعی نیفتید.
سفر شامل یادگیری زیادی در مورد فرهنگ‌ها، غذاهای مختلف و عاداتی است که منحصر به یک کشور خاص است.
اردستان-امام جمعه موقت اردستان گفت: ارتباط‌هایی که دولت با کشورهای مختلف دنیا در حال برقرار کردن است یک راهبرد درست انقلابی است.
رئیس جمهور با اشاره به دیدار خود با نمایندگان شرکت‌های بزرگ چینی و عدم اطلاع و آگاهی آن‌ها از ظرفیت‌های ایران گفت: تاسیس دفاتر تجاری ایران در کشورهای مختلف باید با جدیت دنبال شود.
سران کشورهای مختلف در پیام‌های جداگانه‌ای، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رئیس‌جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتند.
سمنان- رئیس سازمان صمت سمنان بابیان اینکه ۲۴۳ هزار تن کالا از استان به کشورهای مختلف صادر شده است، گفت: ۲۶ کشور مقصد این کالاها بودند.
در طول تاریخ بازی‌های زیادی بوده‌اند که با تغییر محتوا روبرو شده‌اند، اما برخی از بازی‌ها از قفسه‌های فروشگاه‌ها بیرون کشیده شده‌اند، زیرا ظاهرا تجربه‌ی آن‌ها برای هیچ بازیکنی مناسب نبوده است.
دانلود یک فایل ۵ گیگابایتی در کشور‌های مختلف چند دقیقه زمان میبرد؟
عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروزه با توجه به تجربه شهر‌ها و کشور‌های مختلف جهان، آلودگی هوا، مسئله پیچیده‌ای نیست؛ بسیاری از آن‌ها با کار علمی، پژوهشی و مطالعاتی و هماهنگی در برنامه ریزی موفق شدند که آلودگی هوا را برطرف کنند، تا کی قرار است این وضعیت تداوم داشته باشد؟ شهروندان از ما سوال می‌کنند چرا ما باید در یک هوای آلوده نفس بکشیم؟ آیا تا به حال به آمار مرگ‌های ناشی از هوای آلوده توجه کرده‌ایم؟ اینکه هوای آلوده چه مقدار ضرر و زیان را متوجه کشور می‌کند؟ تعطیلی راه حل نیست
هواداران فوتبال کشورهای مختلف؛ از طرفداری خود از تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا صحبت می‌کنند که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
از هواداران کشورهای مختلف در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواسته شد تا رو به دوربین عبارت "سلام علیکم" را بیان کنند.
بری آیچنگرین تحلیلگر اقتصادی نوشت که کشورهای مختلف جهان باید ذخایر خود را با ارزهای منطقه یورو، چین و سایر اقتصادهای دیگر متنوع سازند.
کارشناس مدیریت بیماری‌های منتقله از «آئدس» اداره بیماری‌های قابل انتقال از ناقلین وزارت بهداشت گفت: پشه آئدس می‌تواند علاوه بر ایجاد بیماری دانگ، سبب بروز بیماری‌هایی نظیر زیکا و چیکن گونیا شود. گسترش بیماری‌ها از طریق پشه آئدس و سایر پشه‌ها و ناقلین، وابسته به شرایط محیطی است. مبادلات کالا و مسافرت‌های انسان‌ها دو راه عمده انتقال این بیماری بین کشور‌ها است؛ چرا که پشه آئدس می‌تواند از این طرق وارد کشور‌های مختلف شود.
نتایج تازه‌ترین پژوهش‌ها نشان می‌دهد آمریکا از سال ۱۷۷۶ تا ۲۰۱۹ بیش از ۳۹۰ مداخله نظامی در کشورهای مختلف جهان داشته است.
هفت شناگر ایران در ماده‌ها مختلف به مرحله نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی راه یافتند.
نخستین گروه از تیم های مختلف ورزشی ایران جهت حضور در پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی صبح امروز عازم قونیه شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ