سریال‌های تولید شده با محوریت فلسطین و مبارزات ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی و پخش آن در ماه مبارک رمضان فرصت خوبی را برای ارائه تصویر درست از آرمان فلسطین مهیا می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مبارزه استقلال‌طلبانه بسیاری از کشورهای آفریقایی نتیجه‌بخش بوده و منجر به خروج عوامل سلطه شده، اما روند استعمارزدایی روندی بی‌دردسر نخواهد بود.
با پایان ضرب‌الاجل مجمع اقتصادی کشورهای غرب آفریقا، شورای نظامی حاکم در نیجر اعلام کرد آسمان این کشور تا اطلاع ثانوی بسته است.
با پایان ضرب‌الاجل مجمع اقتصادی کشورهای غرب آفریقا، شورای نظامی حاکم در نیجر اعلام کرد آسمان این کشور تا اطلاع ثانوی بسته است.
نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه واشنگتن، حاکی از گسترش نگرش منفی مردم کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به توافقنامه های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.
رئیس جمهور گفت: مردم عزیزمان بدانند هر مسافرت ما به کشورهای خارجی در جهت منافع ملی است.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: مردم ایران هرگز نقشی را که کشورهای غربی در کمک به رژیم صدام در استفاده سیستماتیک از سلاح های شیمیایی علیه مردم ایران ایفا کردند را فراموش نمی‌کند.
وزارت کشور در آستانه روز جهانی قدس با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد که با وحدت گسترده‌تر کشورهای اسلامی، می‌توان به آزادی هر چه زودتر سرزمین‌های اشغالی امیدوار بود.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای تحریمی باید با انعقاد پیمان‌های پولی، دلار را از معاملات خود حذف کنند.
بخش قابل توجهی از مردم عراق و ۱۲ کشور مسلمان، نسبت به تعهد آمریکا برای برقراری دموکراسی بدبین هستند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس بر عملکرد مطلوب دولت در حوزه دیپلماسی کشورهای همسایه و ضرورت برنامه‌ریزی برای توسعه شهر آبادان تاکید کرد.
در ادامه اعتراض‌ها به تداوم کمک‌های تسلیحاتی آمریکا و کشورهای اروپایی به ارتش اوکراین و طولانی‌شدن جنگ، صدها نفر از مردم آلمان خواستار
نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس گفت: سفر شمخانی به امارات قطعاً منجر به افزایش دوستی‌ها و روابط بین ایران و کشورهای عربی می‌شود و نقش آمریکا را در منطقه کمرنگ می‌کند.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: توافق ایران و عربستان به نفع کشورهای منطقه است و نشان می‌دهد اختلافات با گفتگوی بین بخشی درون منطقه قابل حل است.
در حالی که مردم کشورهای غربی در پرداخت قبوض برق و گاز خود مانده‌اند، شرکت‌های بزرگ نفتی از محل افزایش قیمت حامل‌های انرژی در ۲۰۲۲، ۲۰۰ میلیارد دلار سود کرده‌اند.
رئیس جمهور گفت: به ما پیغام می‌دهند از کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی و دیگر نقاط که نادرست عمل کرده‌اند و در حق ملت ایران درست عمل نکردند و حالا می‌گویند بیایید با هم حرف بزنیم. عجب! شما در حق ملت ایران جفا کردید و تصور داشتید که به هدفتان می‌رسید.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه همیشه امنیت مردم را تأمین کرده است.
هزاران آلمانی روز گذشته در محکومیت سیاست های کشورهای غربی علیه روسیه به خیابان ها آمدند.
نماینده مردم شهریار در مجلس گفت: سیاست انفعالی وزارت امور خارجه سبب شده که کشورهای مختلف جهان حساسیت اساسی ما را در ارتباط با مصالح و منافع ملی نادیده بگیرند.
یک هوادار انگلیسی در مصاحبه با خبرنگار اسرائیلی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شعار می‌دهد: فلسطین را آزاد کنید! خبرنگاران اسرائیلی که برای پوشش بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال به دوحه سفر کرده اند، می‌گویند مردم کشورهای عرب و مسلمان برخورد مناسبی با آن‌ها ندارند.
در این گزارش تصویری نظر مردم کشورهای اسلامی و عرب در مورد بازی کردن یا نکردن با یک تیم ورزشی اسرائیلی پرسیده می‌شود.
نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای اروپایی از آمریکا تبعیت نکنند و بدانند ایران مقتدر مسیر پیشرفت خود را با گام‌های بلند طی می‌کند.
نماینده مردم یزد در مجلس گفت: نمایندگان با امضای نامه‌ای خطاب به هیات رئیسه خواستار بررسی خارج از نوبت طرح تشدید مجازات همکاری‌کنندگان با کشورهای متخاصم علیه منافع و امنیت ملی کشور، شدند.
نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی از وزارت خارجه خواست واکنش قاطعی به کشورهای خارجی که در امور داخلی ایران دخالت می‌کنند، دهد.
خبرنگار الجزیره اعلام کرد، همه در راه صلح و آشتی با ایران هستند. اسرائیل از صلح و آشتی میان کشورهای عربی و ایران مسلمان وحشت زده می‌شود، زیرا بر قدرت مردم عرب و اسلام و مسلمانان می‌افزاید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ