هم‌زمان با روند روبه‌رشد حذف دلار از چرخه مبادلات مالی کشورهای مختلف، نشریه نیویورک‌پُست در گزارشی تحلیلی نوشته که این وضعیت موجب تضعیف جایگاه بین‌المللی آمریکا خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برخی مواقع با کم و زیاد کردن جلسات تراپی می‌توان روند درمان را بهبود بخشید.
زن و شوهر در روز تنظیم سند ازدواج، صفحات متعدد قباله نکاح را با سرعت امضا می‌کنند، درحالی‌که بسیاری از زوجین عملاً نمی‌دانند که امضا‌های آن‌ها پای چه تعهداتی ثبت می‌شود و چه اموری را می‌پذیرند.
دانشمندان دانشگاه آریزونای آمریکا موفق شدند رباتی بسازند که مانند انسان «نفس» می‌کشد، «عرق» می‌کند و از سرما می‌لرزند. این ربات که «اندی» نام دارد می‌تواند به دانشمندان درباره مقاومت بدن انسان در برابر امواج گرما و تغییرات آب و هوایی اطلاعات ارزشمندی بدهد. به گفته یکی از این دانشمندان «نمی‌توان انسان‌ها را در شرایط گرمای شدید خطرناک قرار داد و آزمایش کرد که چه اتفاقی می‌افتد.» در سراسر جهان سالانه هزاران نفر بر اثر گرمازدگی و سایر بیماری‌های مرتبط با گرما جان خود را از دست می‌دهند.
به‌موجب ماده ۸۶۲ قانون مدنی، وراث متوفی به سه‌طبقه تقسیم‌بندی می‌شوند که طبقه اول شامل پدر، مادر، فرزندان و نوه‌های متوفی است. در این طبقه پدر و مادر و فرزندان متوفی در درجه اول و نوه‌های او در درجه دوم قرار می‌گیرند.
یک متخصص پزشکی ورزشی گفت: مکمل‌های غذایی هنگامی که خودسرانه و بیش از حد مصرف شوند، می‌توانند برای بدن مضرر باشند.
دیابتی‌ها در چه شرایطی نباید روزه بگیرند؟
رحمان امیرآبادی گفت: مبادلات ارزی با چین و تکیه بر یوان باید با مقدماتی انجام شده تا بهترین سود را برای کشور داشته باشد.
فصیحی گفت: وضعیت بقیه بچه‌ها از من بدتر است و نمی‌دانیم چه کار کنیم. مدال که گرفتم خوشحال بودم اما دوست داشتم بقیه هم نتیجه بگیرند. دوست دارم همه با هم خوشحال باشیم. دوره قبل با این دوره خیلی متفاوت بود. بچه‌ها نسبت به امکاناتی که دارند، بهترین نتایج را گرفتند. نتیجه همیشه با امکانات ارتباط مستقیم دارد. هر نتیجه ضعیف نشان از شرایط و امکانات ضعیف دارد. بچه‌ها با انگیزه و استعداد ناب خودشان است که نتیجه می‌گیرند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
نشست عقبه در شرایطی برگزار شد که اسرائیل از تشدید عملیات های مقاومتی در اراضی اشغالی به ستوه آمده بود، اما اتفاقاتی که همزمان با این نشست رخ داد شکست راهبرد صهیونیست‌ها را بیشتر نمایان کرد.
در چنین شرایطی، ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران از سوی شی جینپینگ برای دیدار از چین دعوت شد. این دعوت در فاصله کوتاهی از اعتراضات در ایران صورت گرفت. اما انگیزه شی از این دعوت چه بود؟
در شرایطی که سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم گرفته در نشست‌های مطبوعاتی مسابقات لیگ شرکت نکند اما مسئولان این باشگاه هم برای حل این مساله چاره‌ای پیدا نکرده‌اند.
سرمربی پرسپولیس در شرایطی به برخی موانع و مشکلات علیه تیمش اشاره دارد که این مسئله تازگی ندارد و در دوران قهرمانی نیز جزئی جدانشدنی از این تیم بوده است.
سرمربی پرسپولیس در شرایطی به برخی موانع و مشکلات علیه تیمش اشاره دارد که این مساله تازگی ندارد و در دوران قهرمانی نیز جزیی جدانشدنی از این تیم بوده است.
با افزایش فشار عرضه در بازار سهام طی چند روز‌ اخیر، نماگرهای بورسی خلاف سطح انتظارات تورمی در جامعه ظاهر شدند. این در حالی است که در آن سوی تالار شیشه‌ای، نرخ سکه طلا و دلار دچار نوسانات افزایشی چشمگیری شد؛ به گونه‌ای که حتی در ابتدای هفته توانست معامله‌گران خود را با ورود به کانال‌های جدید غافلگیر کند.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: در جلسه امروز هیات عالی واگذاری، شرایط واگذاری ۵۱ درصد سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مصوب شد.
یک کارشناس مسایل بین‌الملل درباره هرگونه احتمال بازگشت طرف‌ها به میز مذاکره برای احیای برجام گفت: اگر همین سیاستی که از اسفند ۱۴۰۰ دنبال کردیم هم‌چنان ادامه یابد به نتیجه نمی‌رسیم. فکر می‌کنم آمریکا و اروپا هم به دنبال احیای برجام هستند اما در شرایط فعلی دست نگه داشتند که ببینند مسایل داخلی و سیاسی ایران چه می‌شود؟
کوروش احمدی نوشت: سفر شی و استقبال فوق‌العاده سعودی‌ها از او در شرایطی انجام شد که روابط بین عربستان و امریکا با سردی بی‌سابقه‌ای مواجه است. سعودی‌ها طی چند سال اخیر پیوسته واشنگتن را متهم کرده‌اند که عربستان را تنها از لنز حقوق بشر، قتل قاشقچی و جنگ یمن می‌بیند.
انتخابات کنگره در حالی پایان یافت که طبق پیش‌بینی‌ها، دموکرات‌ها اکثریت سنا را حفظ اما مجلس نمایندگان را به جمهوری‌خواهان واگذار کردند؛ شرایطی که دو سال آینده را برای دولت بایدن سخت می‌کند.
مدیر ورزشی سیتی در مورد برخورد با لایپزیش در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صحبت کرد و گفت که فرم و کیفیت دو تیم در ماه فوریه(بازی رفت یک هشتم نهایی) اهمیت بالایی خواهد داشت.
در صورت پیروزی جمهوری خواهان و کسب اکثریت مجلس نمایندگان شرایط دشواری پیش روی دولت دموکرات بایدن قرار خواهد گرفت.
اینتر امشب در شرایطی پذیرای بارسلوناست که اصلا کارنامه خوبی برابر این رقیب اسپانیایی ندارد.
اینتر امشب در شرایطی پذیرای بارسلوناست که اصلا کارنامه خوبی برابر این رقیب اسپانیایی ندارد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ